Ik heb altijd het idee dat als mannen/vrouwen foto's gebruiken met kinderen erop, dat het een hint is dat ze kinderen willen. Ik swipe ze dus altijd naar links tenzij er expliciet in de beschrijving staat dat ze geen kinderen willen
Het kan ook gewoon een leuke foto zijn toch? Mannen hebben over het algemeen niet veel fotos van zichzelf (en ik knap echt af op selfies) dus ik vind een leuke foto als oom alleen maar leuk. Al heb ik zelf niet echt een kinderwens
Ik zou echt compleet flippen als iemand een foto met mijn kind zou gebruiken om op Tinder te gebruiken. Ik vind zelf dat foto’s met kinderen daar helemaal niks te zoeken hebben. Dan geef je maar opdracht aan wat vrienden / familie waar je mee weg bent om ongevraagd foto’s te maken. Die spontane foto’s zijn vaak toch het leukst.
Jup ook eens met jullie! Blur dan gewoon het kindje en dan sta je er zelf nog leuk op.
Anoniem
Geplaatst: 11-08-23 12:22
Nee kinderen op tinder vind ik ook not done, al helemaal niet als ze niet van jezelf zijn.
Hier zijn we inmiddels 5 maanden samen, dipje gehad maar gaat nu weer erg goed Net weekje vakantie met zijn dochter erop zitten, ze hebben veel samen gedaan en ook wel met zijn 3en wat leuke dingen gedaan. Goede mix zo. Over een dikke week samen op vakantie
Ik zit hier nu midden in een dip. Geen idee of we hier uit gaan komen. We maken het onszelf en elkaar ook niet echt makkelijk. Ik hoop wel dat we er uit gaan komen, want het ging echt heel erg leuk en goed.
Je kan ook een smiley op het kind plaatsen daar is toch niks mis mee? Ik heb blijkbaar als een van de weinigen er geen moeite mee.
Jester_
Geplaatst: 11-08-23 17:55
Zonnetje81 schreef:
Je kan ook een smiley op het kind plaatsen daar is toch niks mis mee? Ik heb blijkbaar als een van de weinigen er geen moeite mee.
Ja vind ik ook!
assie
Geplaatst: 11-08-23 18:08
Fijn relaxed en balen Peelie.
Kinderen herkenbaar op dating profiel vind ik ook not done. Onherkenbaar vind ik prima.
Misschien nog wel irritanter dan foto's met kinderen... alleen maar groepsfoto's op je profiel zetten. Zo van: kies de leukste maar uit, want diegene ben ik sowieso niet
Momenteel tref ik vooral veel heren die net uit een relatie zijn en nog met hun hoofd bij hun ex zitten. Dan zijn ze heus heel leuk, maar om dan vervolgens een uur aan te moeten horen wat ex allemaal verkeerd deed en hoe verdrietig ze nog zijn... Eh gast, ga eerst eens aan jezelf werken voor je gaat daten.
Over die vleeskeuring. Ik kom vaak een oud collega tegen op tinder en ik vind dat echt eerste klas kloot viool. Iedere keer als ik hem tegen kom denk ik tja wel een vleeskeuring dit want je kan zo een jongen dan gaan daten die je qua innerlijk echt vreselijk vindt
BaileyMix
Geplaatst: 13-08-23 08:43
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het tegen de Boktregels is
Laatst bijgewerkt door xingridx op 15-08-23 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Leeggehaald ivm tegen de Boktregels
BaileyMix
Geplaatst: 13-08-23 10:17
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het tegen de Boktregels is
Laatst bijgewerkt door xingridx op 15-08-23 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Leeggehaald ivm tegen de Boktregels