Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:[
Ik krijg ze wel naar boven
via afbeeldingen. P2 Wel de naam goed intypen, de meeste vergeten de e er achter.
Saintelette schreef:Nou eindelijk heb ik ook eens wat lugubers te delenal had ik het liever niet gehad..
Wij zijn met ons gezin heerlijk op vakantie in Oostenrijk. We slapen bijna naast de kerk en daarmee ook naast het kerkhof (heel sfeervol overigens in het donker met alle kaarsjes en lampjes). Er hing alleen een beetje een ondefinieerbare lucht dus ik grapte al ‘lekker rustig zo’n kerkhof, maar qua lucht had het niet gehoeven’.
Gisteren nam de lucht toe en besloot ik het raam eens goed open te doen om te zien of bijv een container onder het raam de boosdoener was.
Het blijkt het balkon onder ons raam te zijn.![]()
Voor degene die het niet wil zien: het is een rommeltje, met een ligbed met vieze dekens er op. Er lijkt veel bloed in een emmer te zittenen ook ernaast ligt bloed op het balkon. Ik weet zeker dat het bloed is, want ik herken de ijzergeur meteen. Momenteel is het behoorlijk warm en krioelt het van de vliegen rondom de emmer. De verhuurder is op de hoogte en gaf aan dat er zaterdag een ambulance is geweest. Verder wist hij nog weinig te vertellen (en er is dus weinig gebeurd sinds het melden).
Spoiler:
[ [url=m/yxCow0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saintelette schreef:Hele kleine update. Ze zijn er mee bezig, maar ze krijgen de verhuurder van het appartement niet te pakken. We hebben er overigens weinig last van hoor.
Meneer is gescheiden en woont alleen. Hij is alcoholist en heeft waarschijnlijk een maagbloeding gehad.