Maakt niet uit of ik sokken of schoenen aan heb, en het enige wat ik kan bedenken dat verschillend is tussen mij en mijn gezinsleden is dat ik lang haar heb

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mkango schreef:_Karlijn schreef:Slijmerig?Hoe noem je de manier waarop een slak zich voortbeweegt?
Het echte antwoord is 'kruipen'.
Indy_Mouse_9 schreef:Recent is bij mijn schoonvader van +/-70 jaar oud Alzheimer geconstateerd. Hij is op dit moment nog vrij goed, en hij en mijn schoonmoeder willen dan ook graag nog op vakantie / reizen. Ze zijn al afgestapt van zelf veel regelen naar bijna compleet georganiseerde reizen. Echter, mijn schoonvader kan (zo is gebleken) vrij snel achteruit gaan, waardoor vakantie dan ineens niet meer haalbaar is.
Bestaat er een annuleringsverzekering die in zo'n geval, met medische gronden, gunstig is qua voorwaarden? Het hoeft niet de allergoedkoopste te zijn, maar wel goede voorwaarden hebben als het aankomt op annuleren op medische grond.
Mijn schoonmoeder heeft het hoofd er niet naar staan om tig Algemene Voorwaarden door te pluizen, en mijn man en ik helaas niet alle tijd. Zijn er misschien Bokkers die recent ook zulk speurwerk hebben uitgevoerd en tips kunnen geven?
Nikass schreef:Nikass schreef:Waardoor ontstaat bij paarden atypische myopathie? Alleen door esdoorn vergiftiging? Of zijn er ook andere oorzaken?
Iemand die dit weet?
Nikass schreef:Nikass schreef:Waardoor ontstaat bij paarden atypische myopathie? Alleen door esdoorn vergiftiging? Of zijn er ook andere oorzaken?
Iemand die dit weet?
Fly_high schreef:Mkango schreef:Slijmerig?
Het echte antwoord is 'kruipen'.
Geldt kruipen dan ook voor slangen?
Ik kom niet op een beter woordmaar kruipen klinkt zo lomp en past er echt helemaal niet bij als je kijkt hoe slangen daadwerkelijk bewegen
vikawiek schreef:Hoe heet het gedeelte waar het kwastje inzit bij dit soort sleutelhangers? Ik wil ze leeg aanschaffen, dus zonder kwastje, alleen ik heb geen idee hoe zoiets heet![]()
[ [url=m/r0nRij.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jet schreef:Ik denk dat je het moet zoeken in veterklemmen of eindkapjes: https://www.dehaakfabriekwebshop.nl/c-4 ... erklemmen/ .