Pinacolada schreef:
Ik kijk nergens meer van op daar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Pinacolada schreef:
Ik kijk nergens meer van op daar.
Pandora2 schreef:De cultuursector mag weer open bij ons !
Wat zullen er heel veel blije mensen zijn nu
Citaat:De Raad van State heeft de sluiting van de cultuursector geschorst. ... De gevolgen gaan onmiddellijk in, blijkt uit het arrest van de Raad van State. Dat betekent in principe dat culturele instellingen vanaf nu de deuren opnieuw kunnen openen
besita schreef:in Amsterdam was/is het al jaar en dag elk weekend een chaos van dagjesmensen uit buurlanden...Raad van state heeft bij ons de sluiting van de cultuursector per direct geschorst![]()
En wat een chaos in onze grote steden door de dagjestoeristen uit Nl ..en alle hotelboekingen voor 80% uit NL
Lang leve de politiek met hun beslissingen , iedereen ziet dit aan komen behalve hun
Zo erg ook voor ondernemers telkens uit de landen die sluiten
996981 schreef:bigone schreef:Dat Omikron besmettelijker is is nu wel duidelijk, Frankrijk in een dag van 105.000 naar 180.000 .
Dat zijn er nogal wat .
Dat het minder ernstig ziek maakt is ook al duidelijk
996981 schreef:bigone schreef:Dat Omikron besmettelijker is is nu wel duidelijk, Frankrijk in een dag van 105.000 naar 180.000 .
Dat zijn er nogal wat .
Electra63 schreef:996981 schreef:
Net op het nieuws, dat virologen nog niet zo positief zijn.
Het aantal besmettingen zakt niet genoeg en omdat de aantallen zo groot zijn, is men toch bang voor het aantal ziekenhuisopnamen t.z.t.
Ik denk, dat pas in de 2e week van januari echt zicht is wat de gevolgen zijn door Omikron.
bigone schreef:996981 schreef:
Misschien klopt dat maar met dit soort aantallen treed wel de wet van de grote getallen op, wanneer er maar genoeg besmettingen zijn ligt de ic ook zo weer vol, in Frankrijk was het gisteren al kritiek.
996981 schreef:Electra63 schreef:
Net op het nieuws, dat virologen nog niet zo positief zijn.
Het aantal besmettingen zakt niet genoeg en omdat de aantallen zo groot zijn, is men toch bang voor het aantal ziekenhuisopnamen t.z.t.
Ik denk, dat pas in de 2e week van januari echt zicht is wat de gevolgen zijn door Omikron.
“Zakt niet genoeg” wanneer is het wel genoeg?