Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Hebben mede thuiszitters het ook dat af en toe de muren op je af komen?
De drie rondjes per dag met de hondjes ok, maar verder dus steeds thuis, terwijl je eigenlijk zoveel meer zou willen.
Zou zo graag met camper willen weg gaan, lukt niet dus helaas, wel een moment om hem te verbouwen
SusanH schreef:Niet alleen leeftijd Toch? IC schijnt juist vol te liggen met mannen van boven de 50 met overgewicht. Dus wat ik als leek zie: leeftijd is een risico omdat dan je afweer minder goed gaat werken. En overgewicht bij vooral mannen boven de 50 ook ivm de afweer reactie die in overdrive gaat.
Popstra schreef:Toen (2016) waren we ook niet bang..
[ [url=m/P2F5je.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echwel schreef:Hebben mede thuiszitters het ook dat af en toe de muren op je af komen?
De drie rondjes per dag met de hondjes ok, maar verder dus steeds thuis, terwijl je eigenlijk zoveel meer zou willen.
Zou zo graag met camper willen weg gaan, lukt niet dus helaas, wel een moment om hem te verbouwen
raket schreef:Ja klopt. Daarom moest ik de 1e keer, ik was echt 1 van de eersten direct stoppen.
Ik gebruik ook dagelijks antibiotica, altijd.
Maar op zich ging de besmetting wel. Alleen wat het vervolgens met mijn astma deed was vervelend.
Ik pak sowieso altijd snel virussen op. En dan krijg ik weer prednison en zo kom ik in een vicieuze cirkel. Wat dat betreft zijn alle maatregelen perfect voor mij. Nog geen andere virusjes opgepikt.
lenaa_tje schreef:@morrie ook niet met een negatieve test? Dat vind ik wel vreemd hoor. Je verzaakt als huisarts dan wel een beetje je taak.
Popstra schreef:Pandora2 schreef:En ik hoop niet dat mensen door dit tooltje zich nog meer gaan voelen en gedragen als risico terwijl ze dat eigenlijk niet zijn omdat ze het verschil tussen statistische kans en realiteit niet begrijpen ...
Ik heb poosje terug aan mijn longarts gevraagd hoe dat nu zit met risico als je een longaandoening hebt. Je loopt geen risico op eerdere besmettig dan een ,gezond, persoon maar de eventuele schade kan wel funest zijn als je al slechte longen hebt. ( emfyseem e.d door eerdere infecties)
Het risico op het besmet raken is dus net als bij iedereen hetzelfde. Geen rede om je daar over druk te maken.
Komt bij longpatienten vaak al ontstekingsremmende medicijnen e.d gebruiken en in mijn geval dan altijd al drukte liever vermijde en handjes altijd goed wasten plus ik ook al liever niet zoende tijdens begroeting.
Maar goed, je zit er niet op te wachten de l*l te zijn natuurlijk. Dat zit niemand.
Echwel schreef:Ik heb gisteravond heerlijk de sleur doorbroken
Kreeg een whats app oplichter op mobiel, dus ben effe heerlijk los gegaan met antwoorden....
Nu aangifte naar politie![]()