Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Ligt toch meer aan de hond dan aan de mensen
Die van.mij lopen in losloopgebieden gewoon los.ook met veel.mensen.
Vinden ze nog.leuk ook....
Vaak.lopen we met 6 tot 8 honden en die trekken zich nergens wat van aan
purny schreef:bigone schreef:Dat de scholen meerdere besmettingen krijgen is logisch, er zijn er nu al honderden gemeld, scholen dan. Maar Overijssel lijkt niet zo zwaar getroffen alhoewel het nu overal oploopt.
Ook zijn er veel meer mensen die verkouden zijn, naar mijn idee is de milde variant gewoon een verkoudheidsvirus geworden.
Het snif en snotterseizoen is los gebarsten.
mvdende schreef:Nederland is niet zo groot en als veel uitjes gesloten zijn, trekken veel mensen als uitje de natuur in.
Zeker in maart was het echt niet grappig meer. Hond kon nergens meer los omdat er achterlijk veel mensen overal liepen.
Is nu minder gelukkig, maar als de maatregelen nog scherper gaan worden en de indoor speeltuinen enz gaan weer dicht, dan verwacht ik weer topdrukte in de natuur.
Hier in het bos is ontzettend veel overlast van mountainbiken![]()
Want ze nemen wél wc papier mee om hun kont mee af te vegen na het schijten, maar geen zakje oid om hun stront op te ruimen.
Vervolgens komen de honden het opeten of er in liggen rollenniet alleen de mijne, veel van de mensen met hond klagen erover.
purny schreef:Dus je kan wel stellen dat het bij de meeste mensen een milde variant is geworden of is
bigone schreef:purny schreef:Dus je kan wel stellen dat het bij de meeste mensen een milde variant is geworden of is
Zeker niet, dat is een gevaarlijke conclusie. Wat je wel kunt zeggen is dat de hausse aan zware gevallen in het begin van dit jaar, afgezet naar de besmettingen en symptomen nu er toen heel erg veel mensen met een lichte besmetting rond hebben gelopen. Honderdduizenden
Huertecilla schreef:MoniqueT schreef:Ons dorp met 500 inwoners is binnen een week van 1 naar 20 besmettingen.
Het dorp hier is twee keer 14 dagen ´vrijwillig´ op slot gegaan.
Sheran schreef:Ik zou momenteel boerka's juist toejuichen!
Marcella schreef:Sheran schreef:Ik zou momenteel boerka's juist toejuichen!
Aan de ene kant wel, maar dat geeft geen vrijbrief om je onbehoorlijk te gedragen.
Maar sommige ouderen kunnen er ook wat van.
Werd trouwens raar aangekeken was een van de weinige jongeren die een mondkapje op had.
Alleen jammer dat ik hoofdpijn kreeg door zuurstof te kort.
bigone schreef:Inmiddels kun je zonder negatieve coronatest die niet ouder dan 48 uur is beter niet meer naar Duitsland gaan , mag maar wanneer je de test niet kunt overleggen moet je testen en tot die tijd in quarantaine. Geldt voor heel Nederland behalve provincies Limburg en Zeeland.
purny schreef:Nu je het zegt.. ik heb vandaag bij de diëtist 1,5 uur gezeten met intake met mondkapje op. Heb nu idd ook hoofdpijn
pien_2010 schreef:Uitgebreid is getest op zuurstoftekort irt mondkapjes en daar kwam uit dat het tussen de oren zit. De metingen gaven géén zuurstoftekort aan, zelfs als nensen wel dat gevoel hadden!