Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 02:11

nicole_floor schreef:
Hier ook opeens super veel langpootmuggen!

Met het laden ook de een na de ander die gezellig er bij kwam

smit_ilse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 02:33

Dat ze een afrit dicht hebben en alle verkeer van de nacht door ons dorpje rijdt....en dan vooral met een flink tempo want we moeten flink omrijden. Gevolg, we liggen hier allebei wakker door de drukte/gerace van auto's en vrachtwagens. Partner slaapt overal doorheen normaal maar nu niet dus...kort nachtje voor hem zo want over 2 uur gaat zijn wekker.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:11

Aan het UWV... -:(-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:25

Lestrange heel veel sterkte.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:41

Heel veel sterkte Lestrange. :knuffel:

Ik erger me kapot aan de berkenwantsen die overal lopen. Op de een of andere manier klimmen ze door de hor heen mijn slaapkamer in. Ze zorgen niet voor overlast, maar ze stinken zo als je ze moet opruimen. :r

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:49

Gaat googlen hoe berkenwantsen er uit zien. ;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:55

Ik gooi ze naar buiten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:37

Ik wil de hele tijd vriendje knuffelen. Kan ook want hij zit 3 meter van me af, te studeren helaas. Kan het niet doen want dan komt zijn scriptie nooit af. _O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:18

Ja langpootmuggen zijn levensgevaarlijk ja :')
Ik zuig ze op of sla ze dood.
Zet mooi niks buiten daar zijn er al genoeg :')

Lestrange, hoe gaat het nu? :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:32

Dat ik vakantie heb en van alles rondom de stal wil gaan doen, maar het is zo'n poedersuiker weer. -O-

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:36

nicole_floor schreef:
Dat ik vakantie heb en van alles rondom de stal wil gaan doen, maar het is zo'n poedersuiker weer. -O-

Neem alvast je tuig en alles wat je kan kuisen mee naar huis. Heel de vloer vol met krantenpapier en lekker warm binnen werken :D doe ik ook als het slecht weer is.

Wij hebben ook een bad beneden en daar was ik dan vaak bepaalde spullen zoals de borstels en zelfs onderleggers (ik mag ze niet in de machine wassen, dus ik doe een handwas, waarbij ik ze 'kneed' met blote voeten en wat wasmiddel haha) omdat je een bad zo gemakkelijk weer kan schoonmaken achteraf.

Kan me daar echt mee amuseren zo.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 13:48

Dat ik volgende week herkansing auto rijexamen heb, maar ik er totaal niet naar uit kijk, zo geen zin in om het weer opnieuw te doen!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:06

SinneJ schreef:
nicole_floor schreef:

Neem alvast je tuig en alles wat je kan kuisen mee naar huis. Heel de vloer vol met krantenpapier en lekker warm binnen werken :D doe ik ook als het slecht weer is.

Wij hebben ook een bad beneden en daar was ik dan vaak bepaalde spullen zoals de borstels en zelfs onderleggers (ik mag ze niet in de machine wassen, dus ik doe een handwas, waarbij ik ze 'kneed' met blote voeten en wat wasmiddel haha) omdat je een bad zo gemakkelijk weer kan schoonmaken achteraf.

Kan me daar echt mee amuseren zo.

Paarden staan aan huis dus dat scheelt. Denk dat ik alles maar moet verplaatsen naar de garage ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:37

Iemand die mij onderschat qua nachtwerk en transport. Dus ik app em dan het wel mee valt enzo. Krijg ik mega droge reacties. Reageer dan niet. Excuus ik reed in het centrum accepteer ik niet. Zeg dan niets. Bedankt dat je me wss aan deze baan hebt geholpen. Maar nee, vanochtend 8 uur was je niet aan het werk doei

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 16:17

Ik heb dekjes te koop staan, dressuur vooral, vraagt iemand vaar vraagprijs prima, boven budget prima, dan komt de opmerking dat ze vzh al ergens anders heeft gehaald, uhm ja nou en? Wat heb ik daarmee te maken...

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 16:54

Dat mijn zusje (zonder enige ervaring, nog nooit geen paardrijles of iets wat er op lijkt gehad) een pony heeft gekocht. Dan vraag ik mezelf af; wanneer dacht je het is een goed idee om een 1 jarige hengst te kopen? 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:05

Rose94 schreef:
Dat mijn zusje (zonder enige ervaring, nog nooit geen paardrijles of iets wat er op lijkt gehad) een pony heeft gekocht. Dan vraag ik mezelf af; wanneer dacht je het is een goed idee om een 1 jarige hengst te kopen? 8)7

En dan over een paar maanden denken dat de pony gedragsproblemen heeft , maar er dan niet achter zoeken dat het aan het baasje ligt. Om wat voor soort pony gaat het?

--
Ik erger mij aan de regen. Dan zegt Buienrader dat het droog is maar blijkt het te motregenen. Ik heb wel even gereden op mijn paardje die echt super aan het lopen was vandaag.

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:09

Zebrastreep schreef:
Rose94 schreef:

En dan over een paar maanden denken dat de pony gedragsproblemen heeft , maar er dan niet achter zoeken dat het aan het baasje ligt. Om wat voor soort pony gaat het?

--
Ik erger mij aan de regen. Dan zegt Buienrader dat het droog is maar blijkt het te motregenen. Ik heb wel even gereden op mijn paardje die echt super aan het lopen was vandaag.

Ik gok op een New Forest. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik woon op mezelf en zij nog bij mijn ouders maar ik heb geen contact meer met haar.
Het lijkt wel of ze alles wilt wat ik heb: dezelfde studie, sinds kort ook dezelfde soort baan en nu dus ook een pony. Zelfs met een aftekening op het hoofd zoals de mijne.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:20

Zebrastreep schreef:
Rose94 schreef:

--

Ik gok op een New Forest. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik woon op mezelf en zij nog bij mijn ouders maar ik heb geen contact meer met haar.
Het lijkt wel of ze alles wilt wat ik heb: dezelfde studie, sinds kort ook dezelfde soort baan en nu dus ook een pony. Zelfs met een aftekening op het hoofd zoals de mijne.[/quote]

Ik vindt het eerder een beetje zielig voor de pony. Lekker laten gaan ze komt er vanzelf wel achter dat het allemaal vies gaat tegenvallen. Ik denk dat ze erg onzeker is in wat ze doet en het veilig voelt om iemand na te doen , omdat er dan kans is op succes.

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:22

[/quote]

--
Ik erger mij aan de regen. Dan zegt Buienrader dat het droog is maar blijkt het te motregenen. Ik heb wel even gereden op mijn paardje die echt super aan het lopen was vandaag.[/quote]

Het lijkt wel of ze alles wilt wat ik heb: dezelfde studie, sinds kort ook dezelfde soort baan en nu dus ook een pony. Zelfs met een aftekening op het hoofd zoals de mijne.[/quote]

Ik vindt het eerder een beetje zielig voor de pony. Lekker laten gaan ze komt er vanzelf wel achter dat het allemaal vies gaat tegenvallen. Ik denk dat ze erg onzeker is in wat ze doet en het veilig voelt om iemand na te doen , omdat er dan kans is op succes.[/quote]

Zeker sneu, beestje zal uiteindelijk de dupe zijn van haar gebrek aan ervaring.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:42

Mijn nieuwe werk/het uitzendbureau die ik vandaag 4x heb gebeld en waarbij 4x niet wordt opgenomen :\

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:57

Aan mijzelf.

Sla mij aub :')
Ik heb 500 visitekaartjes bestelt, nu kom ik erachter dat ik mijn telefoonnummer er gewoon fout op heb gezet.. hoe stupid -O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 18:12

Aan een te hoge drempel in een straat omdat ze iets aan het maken zijn, hopelijk zijn mijn banden nog heel :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 18:21

DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf.

Sla mij aub :')
Ik heb 500 visitekaartjes bestelt, nu kom ik erachter dat ik mijn telefoonnummer er gewoon fout op heb gezet.. hoe stupid -O-

Oeps...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 18:21

Mezelf en dat ik gewoon niet vooruit te branden ben.