nicole_floor schreef:Hier ook opeens super veel langpootmuggen!
Met het laden ook de een na de ander die gezellig er bij kwam
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nicole_floor schreef:Dat ik vakantie heb en van alles rondom de stal wil gaan doen, maar het is zo'n poedersuiker weer.
SinneJ schreef:nicole_floor schreef:Dat ik vakantie heb en van alles rondom de stal wil gaan doen, maar het is zo'n poedersuiker weer.
Neem alvast je tuig en alles wat je kan kuisen mee naar huis. Heel de vloer vol met krantenpapier en lekker warm binnen werkendoe ik ook als het slecht weer is.
Wij hebben ook een bad beneden en daar was ik dan vaak bepaalde spullen zoals de borstels en zelfs onderleggers (ik mag ze niet in de machine wassen, dus ik doe een handwas, waarbij ik ze 'kneed' met blote voeten en wat wasmiddel haha) omdat je een bad zo gemakkelijk weer kan schoonmaken achteraf.
Kan me daar echt mee amuseren zo.
Rose94 schreef:Dat mijn zusje (zonder enige ervaring, nog nooit geen paardrijles of iets wat er op lijkt gehad) een pony heeft gekocht. Dan vraag ik mezelf af; wanneer dacht je het is een goed idee om een 1 jarige hengst te kopen?
Zebrastreep schreef:Rose94 schreef:Dat mijn zusje (zonder enige ervaring, nog nooit geen paardrijles of iets wat er op lijkt gehad) een pony heeft gekocht. Dan vraag ik mezelf af; wanneer dacht je het is een goed idee om een 1 jarige hengst te kopen?
En dan over een paar maanden denken dat de pony gedragsproblemen heeft , maar er dan niet achter zoeken dat het aan het baasje ligt. Om wat voor soort pony gaat het?
--
Ik erger mij aan de regen. Dan zegt Buienrader dat het droog is maar blijkt het te motregenen. Ik heb wel even gereden op mijn paardje die echt super aan het lopen was vandaag.
Zebrastreep schreef:Rose94 schreef:Dat mijn zusje (zonder enige ervaring, nog nooit geen paardrijles of iets wat er op lijkt gehad) een pony heeft gekocht. Dan vraag ik mezelf af; wanneer dacht je het is een goed idee om een 1 jarige hengst te kopen?
En dan over een paar maanden denken dat de pony gedragsproblemen heeft , maar er dan niet achter zoeken dat het aan het baasje ligt. Om wat voor soort pony gaat het?
--
Ik erger mij aan de regen. Dan zegt Buienrader dat het droog is maar blijkt het te motregenen. Ik heb wel even gereden op mijn paardje die echt super aan het lopen was vandaag.