Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurora schreef:ik kom net deze reclame tegen.
what the actual fucx.
willen ze hier mee zeggen dat babyvlees veggie is? of moedermelk?
sorry maar ik snap de strekking niet.
mijn excuses voor het beeldmateriaal
[ [url=m/UDbGeq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mars schreef:En het bizarre van se SGP, abortus willen ze verbieden maar de pil in het basispakket daar hebben ze ook tegen gestemd. Wat willen ze dan? Eindeloos fokken?
Of zijn al die mannetjes zo happig om zelf een condoom te gebruiken? Geloof ik niks van
Mars schreef:SGP wappies![]()
[ Video ]
Dat filmpje ook, om te kotsen! Gelukkig krijgen ze een hoop tegengas, hoop dat dit volk met de tijd uitsterft.
Laurora schreef:ik kom net deze reclame tegen.
what the actual fucx.
willen ze hier mee zeggen dat babyvlees veggie is? of moedermelk?
sorry maar ik snap de strekking niet.
mijn excuses voor het beeldmateriaal
[ [url=m/UDbGeq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Qimm schreef:Mars schreef:En het bizarre van se SGP, abortus willen ze verbieden maar de pil in het basispakket daar hebben ze ook tegen gestemd. Wat willen ze dan? Eindeloos fokken?
Of zijn al die mannetjes zo happig om zelf een condoom te gebruiken? Geloof ik niks van
Het verspillen van kostbaar zaad is toch ook niet ok, dus opvangen en weggooien mag ook niet. Elk kwakkie telt!
Mars schreef:En het bizarre van se SGP, abortus willen ze verbieden maar de pil in het basispakket daar hebben ze ook tegen gestemd. Wat willen ze dan? Eindeloos fokken?
elnienjo schreef:Moedermelk is een dierlijk product, dus hoe ze er nu bijkomen daar veggie op te schrijven? Vind het trouwens een erg onsmakelijk zicht zo'n baby aan de tiet. Ik zie vrouwenenborsten liever als iets esthetisch ipv als een melkkoe.
Hilli schreef:Mars schreef:En het bizarre van se SGP, abortus willen ze verbieden maar de pil in het basispakket daar hebben ze ook tegen gestemd. Wat willen ze dan? Eindeloos fokken?
Seks is dan toch alleen binnen het huwelijk toegestaan en je ontvangt wat God je wil geven. Dus alles wat leven tegengaat (pil, abortus - misschien ook condooms?) mag dus niet volgens mij.
elnienjo schreef:_San87_ schreef:De snoepjes van Katja zijn veggie. Vergezochte reclame.
Jakkie, zet dan een paar gezellige plantjes in de advertentie. Ik weet niet welke doelgroep je hiermee aanspreekt. Bestaan er mannen met 'n moedermelkfetish?
_San87_ schreef:Mars schreef:En het bizarre van se SGP, abortus willen ze verbieden maar de pil in het basispakket daar hebben ze ook tegen gestemd. Wat willen ze dan? Eindeloos fokken?
Is dat niet omdat anticonceptie volgens de Bijbel een doodszonde is, of zo?
Eef_Bam schreef:_San87_ schreef:
Ze zijn gewoon doodsbang omdat ze een uitstervend ras zijn, daarom willen ze dat iedereen (maar vooral van hun eigen gemeente) doorfokt. Anders krijgt Darwin straks nog gelijk.
Citaat:En het bizarre van se SGP, abortus willen ze verbieden maar de pil in het basispakket daar hebben ze ook tegen gestemd. Wat willen ze dan? Eindeloos fokken?
Citaat:Het verspillen van kostbaar zaad is toch ook niet ok, dus opvangen en weggooien mag ook niet. Elk kwakkie telt!
_San87_ schreef:Mars schreef:
En het bizarre van se SGP, abortus willen ze verbieden maar de pil in het basispakket daar hebben ze ook tegen gestemd. Wat willen ze dan? Eindeloos fokken?