Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cobiie schreef:Ik heb het idee dat veel paardenspul niet erg geliefd is tweedehands.
Ceetje_bokt schreef:Dat doe ik ook Upendo. Wat ik er voor wil hebben is het bieden vanaf.
Poekkie schreef:Luxorvalkje schreef:Ik zit op veel Amerikaanse groepen.
Daar werd onderstaande gedeeld
Gaat om een gratis magnetron
En dan serieus nog vragen om iets erbij van een duur merk.
[ [url=m/IqJ8RN.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Dit is een grapje toch?
Poekkie schreef:Dat hierboven is een beetje dezelfde redenatie als verkopers die een bedrag X vragen omdat ze er bedrag X+Y voor hebben betaald terwijl het artikel nieuw in de winkel zelfs goedkoper te krijgen is dan bedrag X. Soms zijn er kopers en/of verkopers die halsstarrig vasthouden aan het bedrag dat ze over hebben of het bedrag dat ze hebben betaald zonder even realistisch naar de marktwaarde te kijken. Ik vraag me steeds af of die personen uiteindelijk succes hadden
Matheno schreef:Poekkie schreef:Dat hierboven is een beetje dezelfde redenatie als verkopers die een bedrag X vragen omdat ze er bedrag X+Y voor hebben betaald terwijl het artikel nieuw in de winkel zelfs goedkoper te krijgen is dan bedrag X. Soms zijn er kopers en/of verkopers die halsstarrig vasthouden aan het bedrag dat ze over hebben of het bedrag dat ze hebben betaald zonder even realistisch naar de marktwaarde te kijken. Ik vraag me steeds af of die personen uiteindelijk succes hadden
Ik was op zoek naar een paar Sprenger Bow Balance. Op MP netjes een bod gedaan, maar diegene werd boos want maar 1x gebruikt en wilde dus zo goed als de nieuwprijs. Nieuw zijn ze nu in de aanbieding bij Hypostore en nog lager dan haar vraagprijs. Dan koop ik wel nieuw!
Poekkie schreef:Dat hierboven is een beetje dezelfde redenatie als verkopers die een bedrag X vragen omdat ze er bedrag X+Y voor hebben betaald terwijl het artikel nieuw in de winkel zelfs goedkoper te krijgen is dan bedrag X. Soms zijn er kopers en/of verkopers die halsstarrig vasthouden aan het bedrag dat ze over hebben of het bedrag dat ze hebben betaald zonder even realistisch naar de marktwaarde te kijken. Ik vraag me steeds af of die personen uiteindelijk succes hadden