Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Omdat je dat dodelijke drankje ook in andermans drinken kan doen en er makkelijk iemand mee kan vermoorden en er als zelfmoord uit kan laten zien?
Weet niet of dat een geweldige oplossing gaat zijn hoor...
In Amerika gebeurt dat blijkbaar niet. Dat ze weten. Maar dat risico is er idd.
germie schreef:Er zit geen verschil in of je meewerkt bij een oude demente bejaarde, een kankerpatient of iemand die toevallig jonger is, maar geestelijk nooit meer beter wordt.
verootjoo schreef:Mag hier niet en ik ben afgelopen weekend toch bij een schietincident aanwezig geweest._San87_ schreef:In Amerika gebeurt dat blijkbaar niet. Dat ze weten. Maar dat risico is er idd.
Nee, maar daar vinden ook geen schietincidenten plaats als gevolg van het feit dat iedereen daar een vuurwapen in huis mag hebben.
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Omdat je dat dodelijke drankje ook in andermans drinken kan doen en er makkelijk iemand mee kan vermoorden en er als zelfmoord uit kan laten zien?
Weet niet of dat een geweldige oplossing gaat zijn hoor...
In Amerika gebeurt dat blijkbaar niet. Dat ze weten. Maar dat risico is er idd.
Schemerdier schreef:Nu we toch over Star Wars bezig zijn:
Nadat mijn vriend en ik ons door de eerste 2 originele films geworsteld hebben, zijn we unaniem tot de conclusie gekomen dat Star Wars echt verschrikkelijk slecht is
Sheran schreef:LotR is my life, het doet me nog steeds zoveel ♥️ Echt, die gaat bij mij heel diep
MarlindeRooz schreef:Snap sowieso niet dat mensen zoveel waarde hechten aan films / series. Het is "maar TV".