[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:57

Ik heb hem vaak gekeken, maar snap het bijna niet: komt hij niet dubbel terug in de lift vallen?

Suzanne F.

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:12

Ik heb hem nu al 5 x terug gespoeld maar ik snap het gewoon niet hoe dit kan en waar hij nou precies tussenkomt. Ik vermoed dat het filmpje ook snel verwijderd wordt van YouTube.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:13

Een lugubere vondst in Peru. Archeologen hebben bij een opgraving van de Chimú-cultuur 227 lichamen aangetroffen in wat volgens hen de grootste vondst ooit van geofferde kinderen is. De kinderen, variërend in leeftijden van vier tot veertien jaar, zouden zijn geofferd aan de goden van de Chimú.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190828 ... gn=seeding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:17

Suzanne F. schreef:
Ik heb hem nu al 5 x terug gespoeld maar ik snap het gewoon niet hoe dit kan en waar hij nou precies tussenkomt. Ik vermoed dat het filmpje ook snel verwijderd wordt van YouTube.
Volgens mij begint de vloer te zakken terwijl hij uitstapt. Zijn onderlichaam zakt mee en de bovenkant blijft hangen, de rest hoef ik dan denk ik niet in te vullen.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:19

Vumana89 schreef:
Nu ga ik dus altijd op schoenen letten.....
En me afvragen of die schoenen wel écht van vrachtwagenchauffeurs zijn...

De mijne zet ook wel eens zijn gympen/klompen/werkschoenen/slippers/wat hij op dat moment ook aan heeft op de plank.. En ook al vaak genoeg verloren (helaas).. :')

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:21

Ik vind het er raar uitzien. Waarom valt hij niet terug de lift in?

Maar lijkt me heftig als je daar bij bent!! Wat een drama zeg.. Ik vind liften al nooit fijn. Nu denk ik nog minder....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:25

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:
Volgens mij begint de vloer te zakken terwijl hij uitstapt. Zijn onderlichaam zakt mee en de bovenkant blijft hangen, de rest hoef ik dan denk ik niet in te vullen.

Ja maar ik probeer me dat voor te stellen en dan zou ik denken dat je dan achterover valt terug in de lift. Hij lijkt ergens tussen te komen. Maar bij de liften die ik ken is er geen tussen.

Edit: en die rugzakken man moet denk ik slachtofferhulp hebben. Die zal wel een trauma hebben.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:28

Idd heel raar filmpje.

Dacht in eerste instantie dat het om zo'n open lift ging.

Daar zou ik ook niet graag in of uit willen stappen.

Niks raars of horrors gewoon een lift zoals hij nog steeds bestaat.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:34

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:

Lijkt erop alsof de lift al zakte en hij met een gedeelte van zijn lichaam, iig 1 voet en zijn bovenlijf, al buiten de lift was.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:03

Suzanne F. schreef:
Ailill schreef:

Ja maar ik probeer me dat voor te stellen en dan zou ik denken dat je dan achterover valt terug in de lift. Hij lijkt ergens tussen te komen. Maar bij de liften die ik ken is er geen tussen.

Edit: en die rugzakken man moet denk ik slachtofferhulp hebben. Die zal wel een trauma hebben.
Nou ja, als dat ding gaat zakken terwijl jij er al half uit bent/uit de ingang hangt, dan zak je natuurlijk met een knal de afgrond in maar als er dan wat uitsteekt, dan blijft dat denk ik hangen.

Inderdaad, je ziet het trauma bij die man ontstaan, echt te bizar voor woorden en een micro-sec. later en hij was zelf dood geweest. Brr.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:16

Dat filmpje van die lift.... jeetje. Ik hoop dat het snel gegaan is voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:23

wendy1987 schreef:
Ik vind het er raar uitzien. Waarom valt hij niet terug de lift in?

Maar lijkt me heftig als je daar bij bent!! Wat een drama zeg.. Ik vind liften al nooit fijn. Nu denk ik nog minder....

Hij probeert zichzelf vast te houden om juist te voorkomen dat hij achterover valt. Naar filmpje en die jongen die er bij staat zal idd wel hulp nodig hebben..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:26

En de mensen in de lift |(

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:28

D'r zat toch niemand meer in?

Misschien niet luguber, maar gisteren is een oud klasgenoot van mij overleden. Afgelopen vrijdag een stoeipartij in de kroeg tussen wat vrienden, een jongen komt verkeerd ten val, met z'n hoofd op de hoek van een tafel. Gisteren is hij overleden, te bizar voor woorden en een ongeluk zit letterlijk in een klein hoekje.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:31

Ailill schreef:

Misschien niet luguber, maar gisteren is een oud klasgenoot van mij overleden. Afgelopen vrijdag een stoeipartij in de kroeg tussen wat vrienden, een jongen komt verkeerd ten val, met z'n hoofd op de hoek van een tafel. Gisteren is hij overleden, te bizar voor woorden en een ongeluk zit letterlijk in een klein hoekje.

Citaat:
Brandweerlieden haalden nog drie mensen uit de cabine. Zij leken ongedeerd te zijn.

Gecondoleerd :(:)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:45

Ailill schreef:

Ik vindt het wel luguber en ook heel verdrietig, gecondoleerd

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:10

Die lift ook gekeken zijn voet staat buiten de lift een een hand daarna gaat de lift héél snel naar beneden die man is gewoon geplet dubbel gevouwen ergens tussen

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:31

webster543 schreef:
Dat filmpje van die lift.... jeetje. Ik hoop dat het snel gegaan is voor hem.

Het filmpje gaat al supersnel en ik denk dat voordat hij besefte wat er gebeurde, het al voorbij was.

Maar ik snap het ook niet helemaal wat er gebeurde, al is dit wel zo'n ding wat ik ga onthouden als ik in een lift sta, vrees ik :-(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:22

Ailill schreef:

Sterkte! Ik las het inderdaad. Ze deden het voorkomen als een vechtpartij. Maar het was dus een ongeluk?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:28

Dank jullie wel, het is vooral een vreemd besef, het leven is kan zomaar ophouden. Zelf afgelopen weekend 31 geworden en meer mensen rond die leeftijd overleden, gruwelijk.

Klopt, dat zeggen ze inderdaad. Nu heb ik eerder, recent en meermaals, ondervonden dat de media niet altijd over de juiste informatie beschikt. Het was sowieso binnen een vriendengroep, geen ruzie en in een kroeg. Althans, dat gaat hier door het dorp en ik was er zelf het weekend niet, gelukkig achteraf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:36

Ailill schreef:
Dank jullie wel, het is vooral een vreemd besef, het leven is kan zomaar ophouden. Zelf afgelopen weekend 31 geworden en meer mensen rond die leeftijd overleden, gruwelijk.

Klopt, dat zeggen ze inderdaad. Nu heb ik eerder, recent en meermaals, ondervonden dat de media niet altijd over de juiste informatie beschikt. Het was sowieso binnen een vriendengroep, geen ruzie en in een kroeg. Althans, dat gaat hier door het dorp en ik was er zelf het weekend niet, gelukkig achteraf.

Dat soort dingen vind ik zeker luguber. Dat belachelijke feit dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn. Sterkte.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:40

Oh bah wat akelig, Ailill. Sterkte.
Hebben jullie goed contact/kunnen jullie erover praten?

Ik val hier even binnen om te checken of mijn wens echt zo luguber is als iedereen beweert.
Als mijn man eerder doodgaat dan ik zou ik graag zijn vingerbotje of een ander klein botje willen hebben voordat hij gecremeerd wordt.

Maar aan de reacties van vrienden te oordelen is dat freaky en moet ik nagekeken :)
Mijn man is neutraal, die heeft geen morale bezwaren.

Thoughts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:45

Wat zou je ermee willen doen?

Gangbaar.. Nee. Maar met ik zit as we speak ook naar een ketting met een glazen hanger met as van mijn moeder te kijken. Waarom zou as dan normaal zijn en een botje niet?
Als jij dat wil en hij vindt het oké, dan doen. Al weet ik even niet hoe, wie, waar.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:47

Ik zou het liefst gewoon tegelijk doodgaan, bij gevaarlijke hikes houden we ook elkaars hand altijd vast, als we gaan gaan we samen

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:47

Anoniem schreef:
Ailill schreef:

Dat soort dingen vind ik zeker luguber. Dat belachelijke feit dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn. Sterkte.
Nou ja, t.o.v. andere onderwerpen hier misschien niet, maar op zichzelf natuurlijk wel. Net wat je zegt, het leven kan zo voorbij zijn. Gelukkig kunnen we er hier onderling wel over praten, dat is echt fijn aan een dorp, merk ik.