Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Volgens mij begint de vloer te zakken terwijl hij uitstapt. Zijn onderlichaam zakt mee en de bovenkant blijft hangen, de rest hoef ik dan denk ik niet in te vullen.Ik heb hem nu al 5 x terug gespoeld maar ik snap het gewoon niet hoe dit kan en waar hij nou precies tussenkomt. Ik vermoed dat het filmpje ook snel verwijderd wordt van YouTube.
Ailill schreef:Suzanne F. schreef:Volgens mij begint de vloer te zakken terwijl hij uitstapt. Zijn onderlichaam zakt mee en de bovenkant blijft hangen, de rest hoef ik dan denk ik niet in te vullen.Ik heb hem nu al 5 x terug gespoeld maar ik snap het gewoon niet hoe dit kan en waar hij nou precies tussenkomt. Ik vermoed dat het filmpje ook snel verwijderd wordt van YouTube.
Ailill schreef:Suzanne F. schreef:Volgens mij begint de vloer te zakken terwijl hij uitstapt. Zijn onderlichaam zakt mee en de bovenkant blijft hangen, de rest hoef ik dan denk ik niet in te vullen.Ik heb hem nu al 5 x terug gespoeld maar ik snap het gewoon niet hoe dit kan en waar hij nou precies tussenkomt. Ik vermoed dat het filmpje ook snel verwijderd wordt van YouTube.
Suzanne F. schreef:Nou ja, als dat ding gaat zakken terwijl jij er al half uit bent/uit de ingang hangt, dan zak je natuurlijk met een knal de afgrond in maar als er dan wat uitsteekt, dan blijft dat denk ik hangen.Ailill schreef:Volgens mij begint de vloer te zakken terwijl hij uitstapt. Zijn onderlichaam zakt mee en de bovenkant blijft hangen, de rest hoef ik dan denk ik niet in te vullen.
Ja maar ik probeer me dat voor te stellen en dan zou ik denken dat je dan achterover valt terug in de lift. Hij lijkt ergens tussen te komen. Maar bij de liften die ik ken is er geen tussen.
Edit: en die rugzakken man moet denk ik slachtofferhulp hebben. Die zal wel een trauma hebben.
wendy1987 schreef:Ik vind het er raar uitzien. Waarom valt hij niet terug de lift in?
Maar lijkt me heftig als je daar bij bent!! Wat een drama zeg.. Ik vind liften al nooit fijn. Nu denk ik nog minder....
Ailill schreef:D'r zat toch niemand meer in?
Misschien niet luguber, maar gisteren is een oud klasgenoot van mij overleden. Afgelopen vrijdag een stoeipartij in de kroeg tussen wat vrienden, een jongen komt verkeerd ten val, met z'n hoofd op de hoek van een tafel. Gisteren is hij overleden, te bizar voor woorden en een ongeluk zit letterlijk in een klein hoekje.
Citaat:Brandweerlieden haalden nog drie mensen uit de cabine. Zij leken ongedeerd te zijn.
Misschien niet luguber, maar gisteren is een oud klasgenoot van mij overleden. Afgelopen vrijdag een stoeipartij in de kroeg tussen wat vrienden, een jongen komt verkeerd ten val, met z'n hoofd op de hoek van een tafel. Gisteren is hij overleden, te bizar voor woorden en een ongeluk zit letterlijk in een klein hoekje.
webster543 schreef:Dat filmpje van die lift.... jeetje. Ik hoop dat het snel gegaan is voor hem.
Ailill schreef:Dank jullie wel, het is vooral een vreemd besef, het leven is kan zomaar ophouden. Zelf afgelopen weekend 31 geworden en meer mensen rond die leeftijd overleden, gruwelijk.
Klopt, dat zeggen ze inderdaad. Nu heb ik eerder, recent en meermaals, ondervonden dat de media niet altijd over de juiste informatie beschikt. Het was sowieso binnen een vriendengroep, geen ruzie en in een kroeg. Althans, dat gaat hier door het dorp en ik was er zelf het weekend niet, gelukkig achteraf.
Anoniem schreef:Nou ja, t.o.v. andere onderwerpen hier misschien niet, maar op zichzelf natuurlijk wel. Net wat je zegt, het leven kan zo voorbij zijn. Gelukkig kunnen we er hier onderling wel over praten, dat is echt fijn aan een dorp, merk ik.Ailill schreef:Dank jullie wel, het is vooral een vreemd besef, het leven is kan zomaar ophouden. Zelf afgelopen weekend 31 geworden en meer mensen rond die leeftijd overleden, gruwelijk.
Klopt, dat zeggen ze inderdaad. Nu heb ik eerder, recent en meermaals, ondervonden dat de media niet altijd over de juiste informatie beschikt. Het was sowieso binnen een vriendengroep, geen ruzie en in een kroeg. Althans, dat gaat hier door het dorp en ik was er zelf het weekend niet, gelukkig achteraf.
Dat soort dingen vind ik zeker luguber. Dat belachelijke feit dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn. Sterkte.