Omdat ik vandaag 4 jaar een relatie heb met mijn vriend . En heerlijk uit eten geweest samen.
Castilja
Geplaatst: 04-08-20 23:01
Heb de afgelopen drie weken in een situatie gezeten waar ik maar geen uitweg in kon vinden; vandaag een (pittige) knoop doorgehakt waardoor er enorm veel rust is ontstaan. Ik heb nu een retevette stage te pakken t/m december en ik ben superblij.
Ik heb een rol in een muziektheaterproductie gekregen! T/m december lekker het land door touren met voorstellingen
Safiera
Geplaatst: 05-08-20 08:16
Speirs
Es_ther: Congrats! Wat fijn
Castilja: Geweldig, goed gedaan! En gefeliciteerd met je stage, klinkt tof
Dallista
Geplaatst: 05-08-20 08:16
Heerlijk in alle rust vanochtend boek 4 van 5 van de nieuwste Terry Goodkind serie uitgelezen. Lang leve vakantie! En kan meteen lekker door met deel 5.
Ik heb een rol in een muziektheaterproductie gekregen! T/m december lekker het land door touren met voorstellingen
Wat vet!
Westhof
Geplaatst: 05-08-20 15:26
Ik word blij van een fijne verkoper op Ticketswap. Ze had 4 tickets verkocht, 2 aan mij en 2 aan iemand anders. Nou is het concert geannuleerd en heeft de andere persoon het geld geïnd voor alle 4 de tickets, terwijl ze maar geld terug hoort te krijgen voor 2 tickets. Dus de verkoper zei net heel netjes dat ze het probeert op te lossen met de andere koper, maar dat ik hoe dan ook mijn geld terug krijg. Echt heel netjes