Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ceffyl schreef:Danique_G schreef:https://grazia.nl/artikel/311114/shocki ... AdXVSEdxtw
Vriendin 1 had spullen uit liefdadigheid aan vriendin 2 en vriendin 2 verkocht dit op marktplaats en ontvang 800 euro.
Das toch erg! Zou dit niet over mn hart kunnen verkrijgen. Ze zijn ook gewoon nog vriendinnen, had op zn minst geeist dat ze me uiteten zou nemen post pandemic van dat geld
Ik weet het niet, heb een dubbel gevoel bij dit verhaal. Ze heeft de spullen zelf weggegeven, dan heb je niks meer te zeggen over wat ermee gedaan wordt. Bovendien kun je als volwassene ook een keer nee tegen je vriendin zeggen toch? Dat ze zo’n lampje voor haar nichtje dan in de garage zet, dat snap ik echt niet. Dan heb je toch helemaal geen ruggengraat als alles zo makkelijk mee gaat met een vriendin?
ingvdh schreef:Als ze er eerlijk over geweest was had ik het niet zo'n probleem gevonden. Ik heb geen zin in het gedoe met marktplaats, zij wel en kan het geld gebruiken. Prima.
Waar het bij mij fout gaat is dat er gelogen wordt. Dat vind ik niet kunnen.
saskia23 schreef:Relaxed schreef:Dat denk ik ook IHN, ze staan er gewoon niet altijd bij stil.. Ook als je zelf geen auto hebt of auto rijdt, ze hebben gewoon geen idee wat het kost en denken er dan niet aan om een bijdrage te doen.
Dat is een kwestie van je boerenverstand gebruiken. Ik heb zelf ook geen auto maar als ik met iemand meerij betaal ik naast de parkeerkosten ook benzinegeld en een consumptie als we bv naar een park gaan.
Want iemand heeft niet alleen benzinekosten aan een auto denk ik dan...