Yes! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yes!

Meer die hier last van hebben? MariaMaaike schreef:xMayo schreef:Aii topic uit het oog verloren! Momenteel wat minder actief maar vanaf morgen pak ik het weer op. Ik wil denk ik mijn hele feed opschonen. Gewoon alles eraf halen en opnieuw beginnen.
Ik ga straks iedereen even volgen weer!
MSchoutenfotografie is mijn pagina.
Is er nog plek in de pod?
In de fotografiepod is nog wel plek. Zal ik je toevoegen?
furioso schreef:Iemand nog problemen met een reactie plaatsen bij je eigen foto’s? Ik wordt er moe van :/
Dus heb juist een foto gepost met tags ofcourse
En wil dus nog een reactie eronder bij zetten en geeft heel vaak foutmelding
[ [url=m/K9Hq0y.png]Afbeelding[/url] ]
_Dreamer schreef:Ik heb altijd dat als ik een stuk tekst type en de foto bewaar als concept, dat zodra ik hem post al m'n tekst weg is...Meer die hier last van hebben?
_Dreamer schreef:Ik heb altijd dat als ik een stuk tekst type en de foto bewaar als concept, dat zodra ik hem post al m'n tekst weg is...Meer die hier last van hebben?

xU_Blinghx schreef:furioso schreef:Iemand nog problemen met een reactie plaatsen bij je eigen foto’s? Ik wordt er moe van :/
Dus heb juist een foto gepost met tags ofcourse
En wil dus nog een reactie eronder bij zetten en geeft heel vaak foutmelding
[ [url=m/K9Hq0y.png]Afbeelding[/url] ]
Misschien de app updaten?
Ik heb er soms ook last van dat hij niet post maar dat is al weer een tijd terug._Dreamer schreef:Ik heb altijd dat als ik een stuk tekst type en de foto bewaar als concept, dat zodra ik hem post al m'n tekst weg is...Meer die hier last van hebben?
Nee nog nooit last van gehad. Wel dat mijn foto niet wilt plaatsen als de foto te lang in concept staat.