Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:49

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:05

Floko schreef:
Poekkie schreef:
Floko: ja zo iets! Maar zonder die elastische band achteraan. Ik heb schrik dat dat drukplekken zou Geven op de rug. Helaas hebben ze dat bijna allemaal :(

https://www.horze.eu/horse-rug-accessor ... 19783.html
Dit iets?

Die komt al erg in de buurt van wat ik zoek *\o/* thx! Moest die ook nog met hals te vinden zijn is het helemaal top, maar anders ga ik morgen deze bestellen denk ik :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:49

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:03

JPitty schreef:
Bij Epplejeck hebben ze deze:
https://www.ej.nl/paard/dekens-toebehor ... orId=10041

Bovenste 2 zijn niet echt een borstbeschermer, maar wellicht komt het wel in de buurt van wat je zoekt?

Divoza heeft ook borstbeschermers volgens hun site, maar wel zonder hals: https://www.divoza.com/nl/elasticsearch ... beschermer

Bedankt voor je hulp! Die met het hele hoofd erin lijken me wat tricky om buiten aan te houden. maar ik heb daarstraks van Floko via pb een link gekregen met exact wat ik zoek *\o/* vanavond bestellen! Mijn dank aan bokt is groot *\o/* *\o/*

Vleddertje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:11

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:05

Ik zoek inspiratie, telt dat ook? :')

Ik heb een tweedehands zadelkast gekocht, en wil de deuren opnieuw beschilderen.
Liefst met een leuke tekst en het hoofd van mijn pony erbij ofzo.
Nou heb ik alleen geen idee wat voor tekst ik wil, en of ik misschien niet totaal iets anders wil.
Ik heb gewoon geen duidelijk beeld in mijn hoofd.

Is er ergens op bokt toevallig een topic met inspiratie voor het schilderen van deuren van zadelkasten? :+

Sheran

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 00:22

Ik zoek... Geschikte lampen voor mijn boekenkast. Ik heb een grote, hoge boekenkast (2.90 hoog) die vrij donker is. Ik wil de boekenkast graag een beetje in het licht zetten door er bijvoorbeeld klemspotjes aan vast te maken, die de boeken dan kunnen beschijnen. Ik kan alleen niets geschikts vinden. Dat ligt met name aan het feit dat er alleen aan de rechterkant onderaan een stopcontact is. Als je dan met je spotjes de hoogte in wil, dan moet er een lang verlengsnoer komen en dan nog een om naar de linkerzijde te komen. Dus ik dacht aan iets op batterij, maar de spotjes zijn waarschijnlijk te hoog om zonder trappetje aan te kunnen zetten. Dus ik dacht: misschien met afstandsbediening! Maar die kan ik weer niet vinden.

Heeft iemand goede ideeën? Tips? Dit is mijn boekenkast:
Afbeelding

Vleddertje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 01:19

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 02:02

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 19:39

een hele tijd terug zocht iemand hier de chocolade reep met cola van de lidl.. deze staan voor volgende week weer in het krantje

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 19:46

Chocolade met cola? Klinkt bijzonder :D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 22:34

Sheran, je zou eens kunnen proberen of je iets kunt met fietsverlichting. Is goedkoop, klein, werkt op een batterijtje en geeft voldoende licht. Ik wil ook zoiets gaan proberen met een fietslampje en een plant.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 00:23

Vrouwdarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:55

Als echte meelezer vraag ik nu toch om jullie assistentie. Ik ben op zoek naar een paar schoenen van Gabor. In maat 38, in breedtemaat h (belangrijk, ik heb een brede voorvoet). In zwart leer (geen suede). Maar ik kan ze niet vinden.
Wil iemand hier met me mee zoeken?

Ik had graag een foto geplaatst, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Bij de Gaborstore hebben de schoenen dit nummer: 54.780.27.

Alvast bedankt!

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:26

Kunnen jullie mij eens helpen met het volgende. Ik kreeg via Facebook een reclame voor een superzachte fleecelegging. Nu was dat alleen van een dropshipper en ik ben geen fan van bestellen bij Ali of soortgelijk. Maar het idee van een lekker zachte, warme legging leek me wel weer goed :D

Ik loop in de winter weleens met jurkjes en dan is een warme legging of maillot wel prettig. Ik had er al eentje elders besteld, maar bij de derde keer dragen vielen de gaten erin. Dus dat schoot niet echt op..

Wie kent er fijne, warme leggings die lekker dragen en ook wel tegen een stootje kunnen? Ik heb soms de neiging ineens buiten wat hooi te gaan voeren en dan wil ik dat ook kunnen doen zonder dat ze gelijk vol hooi blijven zitten of vol gaten zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:38

Sheran schreef:
Ik zoek... Geschikte lampen voor mijn boekenkast. Ik heb een grote, hoge boekenkast (2.90 hoog) die vrij donker is. Ik wil de boekenkast graag een beetje in het licht zetten door er bijvoorbeeld klemspotjes aan vast te maken, die de boeken dan kunnen beschijnen. Ik kan alleen niets geschikts vinden. Dat ligt met name aan het feit dat er alleen aan de rechterkant onderaan een stopcontact is. Als je dan met je spotjes de hoogte in wil, dan moet er een lang verlengsnoer komen en dan nog een om naar de linkerzijde te komen. Dus ik dacht aan iets op batterij, maar de spotjes zijn waarschijnlijk te hoog om zonder trappetje aan te kunnen zetten. Dus ik dacht: misschien met afstandsbediening! Maar die kan ik weer niet vinden.

Heeft iemand goede ideeën? Tips? Dit is mijn boekenkast:
[ [url=m/0utJwT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb daar iets voor!
Had het in m’n servies kast

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:39

Ik zoek eigenlijk twee dingen;

Leuk kleedje voor dit hoekje Afbeelding

Hoofdstel maat shet voor deze pony
Graag met brede lak neusriem

Afbeelding

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:48

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:03

Ik zoek een stevige kapstok die niet veel ruimte in neemt. We hebben er nu 1 aan de muur hangen en daar zijn de haken aan verbogen...
Wie heeft een idee?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:11

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:34

Ik ben voorzien
Heb deze gekocht Afbeelding

Vrouwdarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:54

@beert
Warme leggings koop ik bij de Action. Thermoleggings. Ik heb ze in zwart, bruin en donkergroen. Ook eentje met een motiefje (kabeltje). Ze zijn lekker warm, met een zacht fleecelaagje aan de binnenkant. Ik heb er zelfs wel eens mee gereden, daar konden ze tegen (maar was wel heel glad...).

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:28

Vrouwdarijn schreef:
@beert
Warme leggings koop ik bij de Action. Thermoleggings. Ik heb ze in zwart, bruin en donkergroen. Ook eentje met een motiefje (kabeltje). Ze zijn lekker warm, met een zacht fleecelaagje aan de binnenkant. Ik heb er zelfs wel eens mee gereden, daar konden ze tegen (maar was wel heel glad...).

Bedankt voor de tip!! Kan daar kijken als de winkels open zijn :-)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 07:54

Alja schreef:
Ik ben voorzien
Heb deze gekocht [ [url=m/Vr3xiM.png]Afbeelding[/url] ]

Erg leuk!!

Die leggings/maillots van de action heb ik ook gehad. De ene keer fijn, andere keer zaten ze voor geen meter. Heel laag kruis, maar mocht ze toen terugbrengen. Dus goed checken.
De zeeman heeft (had) vrijwel dezelfde.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 08:32

gerlindie schreef:
Ik zoek inspiratie, telt dat ook? :')

Ik heb een tweedehands zadelkast gekocht, en wil de deuren opnieuw beschilderen.
Liefst met een leuke tekst en het hoofd van mijn pony erbij ofzo.
Nou heb ik alleen geen idee wat voor tekst ik wil, en of ik misschien niet totaal iets anders wil.
Ik heb gewoon geen duidelijk beeld in mijn hoofd.

Is er ergens op bokt toevallig een topic met inspiratie voor het schilderen van deuren van zadelkasten? :+

Schoolbordverf? Dan kun je afwisselen en handig om dingen op te zetten.
Met een beetje witte verf kun je dan eventueel het hoofd dan je pony er ook echt bij 'vast'schilderen, zodat die niet wordt uitgeveegd.
Er is trouwens idd een zadelkasttopic op bokt. Daar vind je vast meer inspiratie