Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DanielleB schreef:Hihihi... Dat zou wel ff hilarisch zijn.
Ik moest gister rookmelders mee naar huis nemen.. Had ze in mijn nieuwe huis nog steeds niet gehaald dus heeft hij ze voor me gekocht haha. Dus heb ze net ook maar gelijk opgehangen!
Berdien schreef:Ik heb ook nog nooit mijn likes op gehad. Maar ik gaf ook maar 1 op de 10-20 profielen een like ofzoUiteindelijk een 500 matches gehad, maar nu al ruim anderhalve maand niets meer met Tinder gedaan.
lieveli schreef:Berdien schreef:Ik heb ook nog nooit mijn likes op gehad. Maar ik gaf ook maar 1 op de 10-20 profielen een like ofzoUiteindelijk een 500 matches gehad, maar nu al ruim anderhalve maand niets meer met Tinder gedaan.
![]()
Ik zat gisteren met J te overleggen, zal ik Tinder aanmaken met die dikke buik? Ben benieuwd hoeveel mannen er reageren
Pascalle90 schreef:Ik dacht laat ik het ook eens proberen om door de likes heen te gaan... gelukt! Inmiddels wel 50 matches dus daarvan kunnen er wel weer een paar ontmatcht worden!
Ik heb meestal wel veel matches maar eigenlijk bijna niemand die praat.. hebben jullie dat ook?
Flessuh schreef:Pascalle90 schreef:Ik dacht laat ik het ook eens proberen om door de likes heen te gaan... gelukt! Inmiddels wel 50 matches dus daarvan kunnen er wel weer een paar ontmatcht worden!
Ik heb meestal wel veel matches maar eigenlijk bijna niemand die praat.. hebben jullie dat ook?
Och ik heb nu geen slecht resultaat.. van de 6 matches 1 (mij) verwijderd en 3 die wat zeggen