Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:35

na af en toe meelezen wil ik mij ook melden.

Op aanraden van vriendinnen toch eens een kijkje genomen op Tinder. Na 1 avond "kritisch" kijken en lachen met mijn nicht, had ik al een serieus chatgesprek. Dag nadien zelfs al "een date". 't is te zeggen, meneer heeft zichzelf uitgenodigd om mee paarden te gaan voeren :D Ik moet zeggen, hij heeft zo wel onmiddellijk punten gescoord. Daarna maar mee naar mij thuis genomen (en door de honden laten keuren), nog iets gedronken en veel gebabbeld. Blijkbaar zijn we naar dezelfde middelbare school en hoge school geweest (komen nochtans uit andere provincies).
Intussen zijn we al 3 maand samen.

Maw mijn Tinder ervaring was kort maar krachtig :+

Om in te pikken op wat je op een eerste date doet: mijn intentie is meestal iets gaan drinken of eten. Maar om de een of andere reden is de eerste "date" bij mij thuis :o (via bokt en fb ook al eens eerder met iemand afgesproken)
Laatst bijgewerkt door petitparis op 02-05-16 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:41

Wat leuk petitparis!

Haha herkenbaar Berdien, ik heb ooit één date gehad die was echt verschrikkelijk. Ik heb zelfs m'n Mojito half laten staan omdat ik echt weg wilde. :oo

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:46

Thanks voor de tips :D Voor mij is het echt lang geleden dat ik heb gedate :'); ruim drie jaar een relatie gehad en alweer een poosje vrijgezel. Moet er weer helemaal inkomen :)) Maar het klikt al zo goed via Skype met mijn match, ben zo benieuwd en zenuwachtig...
Houden jullie je ook aan een bepaalde tijd als je een drankje gaat doen? Binnen drie uur weer weg, of zien jullie het wel :)?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:46

Ben ook een keer gevlucht omdat ik die gast echt vreselijk vond, en dat was nou net die ene date waarvan ik van te voren dacht dat een hapje eten wel zou kunnen..nou vanaf de eerste seconde dacht ik gelijk oh noooooo (beetje net als die griet van married at first sight haha)

Heb als het goed is donderdag een date met 'geen stroom'

Wat goed zeg PetitParis!!

Berdien wat is de status bij jou inmiddels? (sorry als ik er overheen heb gelezen)

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:47

berdien moet nog wat afhandelen ;)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:55

Een goed Skypecontact is toch al een hele geruststelling, niet? De kans dat het "tegenvalt" of je geen gespreksonderwerp vindis dan toch al veel kleiner.

Eigenlijk heb ik al mijn ex'en (buiten mijn allereerste vriendje) eerst vnl via sms-chat leren kennen, waardoor de eerste echte dates altijd gigantisch uitgelopen zijn tov de verwachting :o
En verder vertrouw ik altijd op mijn gevoel. Of ik kan mezelf zijn of ik voel een remming. In het laatste geval komt dit nooit goed, zelfs niet vriendschappelijk of professioneel.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 16:37

Over het algemeen vallen ze niet enorm tegen omdat ik kritisch ben. Maar goed het varieert van een drankje doen, poolen of wat eten. Buurjongen viel wel tegen maar dat was omdat ik hem alle voordeel vd twijfel gaf omdat hij naast de deur woont hahaha. Nooit meer doen dus.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:14

Echt bizar, heb iemand geliked die echt suuuper erg lijkt op een vorige date... Blijkt hij ook nog eens uit hetzelfde dorp te komen! Maar nee hij is geen broer en ook geen familie. Maar wel vaag dat er dan twee bijna dezelfde meneren wonen in n zelfde dorp en dat ik ze vind op Tinder haha

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:14

Catfish?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:18

Nee want heb m al opgezocht op Facebook. En ze hebben beide n baard dan zijn t lookalikes maar zonder baard weer niet echt.

Edit: ook hebben ze andere tattoos. Lijkt me een beeeetje veel moeite om dat te gaan photoshoppen :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:26

Dat is helemaal waar, PetitParis :)!

Haha, Kenyada! Ga je 'm op date vragen :))?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:28

Worden jullie soms niet onzeker door het daten?
Blijf het steeds vervelend vinden om iemand goed te kunnen inschatten.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:43

Ik ben pas net n beetje met m in gesprek. Maar kwa looks wil ik wel met m op date ja haha!

O ja dat onzekere ken ik. Elke keer dat horen ja je bent een tof wijf maar de klik is er niet.... Maar goed dan denk ik weer ja helaas! En door hop!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:58

Furrow schreef:
Worden jullie soms niet onzeker door het daten?
Blijf het steeds vervelend vinden om iemand goed te kunnen inschatten.

Ja ik!! En dat ik teleurgesteld ben na een date daarom ben ik na 2 a 3 dates er altijd weer klaar mee. Sommige doen van oh gezellig ben je van de bank maar als ik thuis kom voel ik mezelf rotter dan dat ik thuis was gebleven. Dan ga ik enorm aan mezelf twijfelen en slaat het 'alleen zijn' ineens bewust aan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 19:09

Ik heb voor het "eerst" echt een relatie en na een maand of 2 kreeg ik echt zo'n klap van onzekerheid. Heel confronterend en vervelend!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 19:39

Gracezellaa schreef:
Haha ik heb wat losgemaakt zie ik :p ik wilde niet zo oppervlakkig zijn om niet af te spreken omdat hij klein was. We hadden namelijk echt leuk contact via de app. Maar hij heeft zulke mooie ogen dat ik die lengte helemaal vergeten ben haha. Hij is knap, grappig, slim. Alleen een beetje kort haha

Ja precies dan maakt lengte niet meer uit. Ik heb ook altijd gezegd een no go voor iemand die kleiner is dan dat ik ben. Nu super leuk contact met een Engelse jongen die pas net heeft gezegd dat die 2 cm kleiner is. Normaal had ik e verwijderd maar nu vind ik het veelste zonde haha.

Maken jullie je nooit zorgen om dat je date met weet ik niet hoeveel nog aan het tinderen is terwijl jullie een date hebben?

@furrow heel herkenbaar. In het dagelijks leven voel ik me heel zelfverzekerd maar met mannen en daten blijf ik heel lang zitten van vinden ze me echt leuk.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 20:14

*knip*

Seriously?
Laatst bijgewerkt door Murthul op 04-05-16 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd ivm persoonsgegevens.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 20:16

Allemachtig. :')

Ik kom ook regelmatig van die enge SM types tegen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 20:27

O wauw nou hij is tenminste eerlijk meteen. Ik had iemand die na een paar dagen chatten opeens zei ik moet iets bekennen heb een relatie maar m'n vriendin zit in een burn out en wil me niet spreken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 20:39

Ik had er laatst eentje die in zijn bio had staan dat hij polyamoreus was. Naaktfoto's in het water en alles er bij :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 21:02

Ik had er eentje die in z'n bio vertelde hoeveel cm een bepaald lichaamsdeel was. WHY :')

En ook eentje die als openingszin vroeg of ik zin had om eh... hard te gymmen. Dude :roll:

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 21:09

je komt wel wat tegen hoor. Op die paar dagen ook enkele mannen tegen gekomen die duidelijk stellen dat ze in een vaste relatie zitten, maar graag wat afwisseling of avontuur willen of koppels die iemand zoeken om triootjes mee te doen en ja ook foto's die niets aan de verbeelding over laten.
Nu ja altijd beter dan die stijve selfies in de spiegel :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:20

Ik vond dat daten en onzekerheid allemaal wel meevallen. Als ik net met iemand datete verwachtte ik niet dat ze al niet meer op Tinder zaten en verder niemand spraken. Ik wedde ook op meer dan een paard :=

Verder ben ik ben wel blij dat ik er vanaf ben eigenlijk. Hoef ik al die rare pogingen tot triootjes en SM niet meer tegen te komen :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:23

Ik heb ook niet zoveel last van daten en onzekerheid. Tuurlijk, als ik iemand echt leuk vind/vond dan hoop ik wel dat dat wederzijds is :)) maar verder?

Ik ben na vanavond weer vrijgezel. Zie er zo tegenop om hem te moeten vertellen dat ik niet verder wil -O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:38

Lastig zeg, Berdien!

Ik was vooral in het begin ontzettend onzeker. Nu bijna 3 maanden later nog maar af en toe.