Vind dat illima-lid trouwens wel heel mooi . Niet teveel poespas! Had eentje van geborsteld staal gezien, matte-achtig. Zo eentje zou ik wel willen hebben.
Anoniem
Geplaatst: 17-12-15 14:13
Yv_ schreef:
Alice (van Alice&Jo) heeft de website net aangepast en de losse blokjes kunnen gewoon via de site besteld worden!
Ik snapte jullie vorige posts ook al niet hahaha, ik zag overal losse blokjes toen ik naar de site ging
Raja
Geplaatst: 17-12-15 14:15
Super gaaf die kaarsen Yv!
Leuke bestelling molenhoek! En illumalid is wel handig idd Die jij heb, heb ik ook En inmiddels nog 4 anderen er bij
Ik brand nu north pole Magic Hij is nog niet helemaal gepoolt, maar ik ruik m wel al... Frissig geurtje, vanille heb ik nog niet ontdekt...
Yv_
Geplaatst: 17-12-15 14:17
Ik denk dat ik dat verkeerd begrepen heb uit de mail MariekeB. Ze vroeg namelijk welke geuren ik wilde en ging er toen eigenlijk vanuit dat ik ze dus via mail door moest geven. Maar toen ik dat net gedaan had, kreeg ik dus terug dat ik het makkelijker via de site kon doen .
Oh ben benieuwd Fleur! Die pillars schijnen wel makkelijk(er) te poolen toch?
Zo, hier staat Grey van Kringle op. En seriously... Lisitano heeft geen woord gelogen erover
Anoniem
Geplaatst: 17-12-15 14:19
Zie dat er nog niet van alle geuren een los blokje opstaat. Wacht nog eventjes af
De pilaar heeft 2 lonten, dus die poolt idd veel makkelijker!
BeFunny
Geplaatst: 17-12-15 14:22
O ja de troep die je ziet aan het tinnetje onder is omdat ik dit tinnetje voor mezelf natuurlijk heb hergebruikt anders dan blijf ik die tinnetjes verslijten haha, edit ging een beetje fout met foto's plaatsen.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 17-12-15 14:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Ok, toch besteld Viel nog mee, €35 inclusief verzendkosten, jack frost heb ik 2 blokjes van besteld
Desire Jar Candle Margarita O.W.N. Candles 4 Scented Wax Melts Gift Box Sweet Cherry O.W.N. Candles 4 Scented Wax Melts Gift Box Melon - Strawberry McCall's Candles Candle Bar Blueberry Parfait McCall's Candles Candle Bar Country Store McCall's Candles Candle Bar Farmers Market McCall's Candles Candle Bar Jack Frost McCall's Candles Candle Bar Secrets
Wme: Een vriendin komt voor mijn verjaardag begin januari naar mij. Ze komt vanuit Nederland dus heb net gevraagd of ik de bestelling naar haar mag laten gaan, gewoon veel goedkoper en ze brengt het dan mee voor mij! Dus ik ga ze zeker proberen!
Selka
Geplaatst: 17-12-15 14:34
I know Grey is te !
Grappig! Ik heb mijn bestelling ook gemaild en zojuist betaald.
Ik verwacht: McCall's Candles Candle Bar Autumn Leaves McCall's Candles Candle Bar Country Store McCall's Candles Candle Bar Farmers Market McCall's Candles Candle Bar Pumpkin Spice McCall's Candles Candle Bar Secrets McCall's Candles Candle Bar State Fair
Oeh, lekker! Mijn bestellijstje is dit: 1x Jack Frost 1x Autumn Leaves 1x Cozy Cabin 1x S'Mores 1x Blueberry Parfait 1x Apples & Pumpkins 1x Make A Wish 1x Secrets
Ben benieuwd hoe die bierpull poolt Molenhoek. Vind ze echt ontzettend leuk, maar ben een beetje bang door de vorm enzo dat het niet echt fijne kaarsen zijn. Hou je ons op de hoogte?
En meestal kun je trouwens gewoon een afwijkend afleveradres van factuuradres invullen, dus ik denk niet dat het een probleem is hoor?
Anoniem
Geplaatst: 17-12-15 14:46
Oh, die zijn gaaf Yv! Daar ben ik heel benieuwd naar
Ik heb een blaadjes illumalid, ben er weg van Deze:
Oh, die zijn gaaf Yv! Daar ben ik heel benieuwd naar
Ik heb een blaadjes illumalid, ben er weg van Deze:
[ [url=m/IdOqhC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, die is mooi!
Ja, hou je op de hoogte!
Kirja
Geplaatst: 17-12-15 17:04
Mijn bestelling van WME is ook binnen. Is er iets veranderd aan de dragons blood? Behalve de kleur, lijk ik er (meer) citroen in te ruiken?
De raad de geur vind ik lastig, zo droog lijkt hij erg op èèn van de geurtjes die ik ken maar die lijkt me te voor de hand liggend ofzo
Selka jij had ook bij de 1000poot besteld toch? Wanneer heb jij je bestelling gedaan? Hoop eigenlijk dat die morgen nog wel binnen komt, mijn electrische brander zit erbij!
Selka
Geplaatst: 17-12-15 17:06
Ik heb gisteren besteld en hoop dat het morgen wordt geleverd.
Mijn vorige bestellingen bij de duizendpoot waren altijd 's avonds bestellen, volgende dag versturen, 3e dag in huis.
Waar is de foto van je WME bestelling?
Kirja
Geplaatst: 17-12-15 17:13
Ik had het vorige keer ook op de 3e dag binnen volgens mij. Nu heb ik dinsdagochtend besteld en helaas nog geen bevestiging van verzenden..
Een foto wilde niet lukken, dochterlief heeft met mijn telefoon gelopen en nu zit er een enorme waas op mijn foto's Het was in ieder geval: 3x dragons blood 5x pumpkin souffle 2x balsam and cedar 1x grote anijs 1x grote christmas cedar 1x marchmallow bomb 1x grote bluebell 1x amazonia 1x brandy butter En de raad de geur.