vuurneon schreef:Ik gebruik nu de voeten van mijn 1 week oude zoon als iPad steun
Gefeliciteerd!!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Morgenochtend is het in de herhaling vuurneon schreef:Dank jullie wel dames
Ik was zo vermoeid vanochtend, dat toen ik de baby hoorde huilen, ik de kruik aan het wiegen was en dacht 'huh?'
alleen was mijn vriend diegene die vroeg waar ik in godsnaam mee bezig was als ik mijn kussen weer eens aan het aaien en schommelen was en ssst zei.
Sannert schreef:vuurneon schreef:Dank jullie wel dames
Ik was zo vermoeid vanochtend, dat toen ik de baby hoorde huilen, ik de kruik aan het wiegen was en dacht 'huh?'
Herkenbaar.alleen was mijn vriend diegene die vroeg waar ik in godsnaam mee bezig was als ik mijn kussen weer eens aan het aaien en schommelen was en ssst zei.
![]()
gefeliciteerd !
SdaphneS schreef:Ik haat het dat op mijn nieuwe werk geen chocolade of snacks of iets anders lekkers te vinden is in de personeelskantine. Alleen maar gezonde dingen, zoals salades en gezonde smooties.
Helemaal bij het maandelijkse feestje heb ik echt een beetje haat aan de sensible salad in de middag. Ik wil mijn gezicht in een chocolade fontein drukken.

Captain schreef:Confession: Ik sta in uitgelicht met een foto die zo sick ass bewerkt is..Op de originele foto is geen zonsondergang te bekennen.. Gewoon een galopje door de wei.. Oh, en z'n oren staan op de originele foto ook niet naar voren..
Hhilde schreef:Ik heb laatst 2 girls, 1 cup deels gekeken uit nieuwsgierigheid, samen met een vriend. Mijn moeder noemde de andijvie vanavond gekscherend 'babypoep' en door het woordje 'poep' icm eten en die structuur kreeg ik het echt niet meer door mijn keel omdat alle beelden van 2g1c weer boven kwamen. Maar ik kon mijn moeder echt niet uitleggen waarom