Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polivy schreef:Twitter is idd doen, doen, doen. En vooral ook soms de keuze maken om niet alles bij te lezen. Je kunt niet alles zien, lezen en horen.
Joyce, misschien niet per sé klanten trekken, maar wel klantenbinding?
Ik zit bij Hosting2Go. Goede ervaringen mee. En fijn dat het gewoon in Nederland gevestigd is. Wordt vaak ook aangeraden om te kiezen voor Nederlandse hosting als je hier woont.
joyce2 schreef:• Twitter:
Tweet 4 a 5x per dag, tussen 13:00u en 18:00u (dan klikken meeste mensen op links en om 17:00u wordt het meest geretweet). Vrijdag na 15:00u en het hele weekend hoef je niet te Tweeten, want dan is er bijna geen activiteit. Lastig om hier echt klanten door te krijgen, omdat je heel actief moet zijn om een band op te bouwen met je volgers
• Bloggen:
Ideaal is 2x per week bloggen, mits relevante informatie. Het kan 3 tot 6 maanden duren voor je hier het resultaat van gaat zien. Elke dag bloggen zorgt voor het allerbeste resultaat, maar dat is voor de meeste mensen niet te doen. Het scheelt qua bezoekersaantallen ook maar heel weinig als je het vergelijkt met de statistieken van mensen die 2x per week bloggen. Dus het is veel extra werk, met maar een klein voordeel.
• Facebook:
Berichten worden het meest gedeeld op zaterdag en op overige dagen rond het middaguur en rond 19:00u. Om de dag een bericht plaatsen schijnt het meest effectief te zijn. Dus zo'n 3 keer per week is ideaal. Mensen die vaker dan 2x per dag posten verliezen fans.
Sabini schreef:ooooooh Yasmine door jouw blog krijg ik helemaal festivalkriebels in mijn buik(dit jaar 'helaas' geen Sziget, maar Rockwerchter voor mij). Wat een leuke tekst! Leest heel lekker weg. En super toffe foto's
Chanen schreef:Vandaag mijn tweede thema post, over mijn bezoekje aan Body Worlds The Happiness Project.
Ik heb het lettertype trouwens aangepast. Hopelijk leest het zo prettiger. Ondertussen ook ontdekt hoe ik meerdere fonts kan importeren, zodat ik de titels in een ander lettertype kan laten weergeven. Ooit word ik nog eens een php-expert.
Charles schreef:Yasmine ik vind je blog echt te gek, maar ik vind je lay-out wat onhandig lezen. Mag ik je een tip geven? Ik zou als ik jou was gebruik maken van de 'lees meer' functie in je blogposts en ik zou een maximum aantal blogposts per pagina instellen zodat je voorpagina wat overzichtelijker wordt. Nu was ik door je blogposts aan het scrollen maar duurde dat erg lang omdat je voorpagina zo lang is. Misschien haken mensen daardoor af en dat zou zonde zijn want je hebt super leuke posts en schrijft heel fijn
Imre schreef:Ik heb momenteel drie domeinnamen. Je kan ze ook kopen zonder dat je er iets mee doet, dan staat ie op jouw naam voor een jaar en kan niemand anders de domeinnaam kopen. Je hoeft er niet meteen een hele website aan te hangen.
In mijn ogen is het altijd beter om meteen te beginnen met de domeinnaam die je wil, ook al ben je nog helemaal niet bekend, dan om ineens van domein te wisselen. Dan ben je ook meteen je google-hits kwijt, je statistieken beginnen opnieuw, mensen die je oude domeinnaam kennen en misschien hebben opgeslagen onder hun favorieten komen op een verkeerde plek uit etc.