Er zit een hele dikke vette bui boven Frankrijk nu. Deze gaat waarschijnlijk de noordzee op. Volgens Weeronline krijgen we morgen de ellende over ons heen..
Vannacht of morgen overdag. Ik hoop eigelijk vanavond. Dan koelt het hier eens wat af binnen. Is nu ondertussen 27 graden binnen
funnyhorses
Geplaatst: 19-06-13 21:12
Heerlijk dit weertopic! Hier in Kerkrade ook heel benauwd en bewolkt,zal vannacht wel tekeer gaan. brrr
Wat jullie binnentemperaturen betreft,ik vind het zalig in de winter stook ik houtkachel en dan is het 35graden bij ons hahaha zelfs de borden vallen dan van de muur.(bord op de grond en hangertje hangt nog aan de spijker hihi)
Ik moet er niet aan dènken!! 21° is echt het maximum in de winter bij mij thuis... En dat had ik graag ook in de zomer zo gehad, maar helaas is dat niet gelukt...
Ben al blij met 17 / 18 graden en dan moet het niet waaien, want dan kom ik er echt niet aan
funnyhorses
Geplaatst: 19-06-13 21:17
hihihi dat hoor ik vaker van mensen,ik vind het zalig. Maar dit benauwde plakkerige weer vind ik minder,zowiezo voor de dieren is dit erg onaangenaam maar ik klaag niet hoor als het 30+ gr is buiten (en binnen )
Ik denk dat jij het hier heerlijk had gevonden inderdaad. Het was ook geen verkeerd weer, alleen saai en geen zon.
Reusje0504
Geplaatst: 19-06-13 21:30
Hier ook 27,5 graden binnen. Buiten 25 dus alle ramen en deuren open en hopen dat het vannacht beter te doen is op de slaapkamer! Ik vid het in de winter ook heerlijk om het 25 graden te stoken maar dit is toch een hele andere warmte helaas! Overdag hier een kleine bui gehad en ook nog een paar uur zon en nu weer grijs. Ik hoop op onweer maar volgns mij gaat er weinig gebeuren de komende uren!
Agossie
Geplaatst: 19-06-13 21:31
Misschien hadden jullie moeten ruilen. Of nu nog!!