Hopsa, een nieuwe modem dus weer wifi!! Noah had trouwens in overleg met mij mijn moeder gekoppeld aan een vriend van hem! Ze wou graag schrijven maar vond het nog wat spannend dus toen hebben Noah en ik zelf maar bedacht om de gevangene eerst te laten schrijven!
Rianne, wat tof! Wat voor kaart kreeg je? Heftig voor je die nieuwe penpal! Blijf gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt!
Risje ik had nog geen pb gehad, zou ik een pb / kopietje van eerder mogen krijgen over de crime van de persoon?
@mavelle: ik moet je bedanken van mijn tony, ik ontving net een brief dat hij je erg dankbaar is voor het schrijven van zijn broer Hij zei: "say thankyou to her, she is a cool person "
Aahw, das leuk om te horen!
Pimaude, dappere zet! Je moeder vond het dus wel leuk?
ik ga die link opzoeken en een tof boek voor Noah uitzoeken!! Hij maakt me ontzettend blij, elke brief weer dus tijd voor een tof cadeau! Daarnaast is hij over 2/3 weekjes jarig dus kan dat er mooi bij. Wie wou er een verjaardagskaartje schrijven? Die mag pb doen voor adres!
Bij mij was het m'n schoonmoeder die helemaal smolt toen ze de brief las en bijna uit elkaar klapte van medelijden. Toen was ik degene die moest zeggen van vergeet even niet waarom hij daar zit! Maar ondanks dat blijven het mensen inderdaad
Er is alweer een brief onderweg naar Scott incl veel foto's van O&N in de Efteling
Mavelle
Geplaatst: 04-01-14 08:28
Kunnen de vermeldingen van je "je hebt pb" niet even achterwege blijven? (Niet alleen tegen risje of persoonlijk bedoeld) Ik vind het een beetje als fluisteren in gezelschap ofzo, onderlinge geheimpjes. Iemand ziet het heus wel dat ie pb heeft.
Oud en nieuw in de Efteling klinkt goed! Wist niet eens dat dat kon, maar ja oom alweer veel te lang niet geweest.
Om de vraag hierboven te beantwoorden, nee ik vindt van niet. Als er openlijk om pb wordt gevraagd moet er net zo goed openlijk gezegd kunnen worden dat er pb is. We hebben gezien soms informatie in brieven en die mensen soms willen delen nu eenmaal met een bijzondere situatie te maken. Het moet dan vindt ik best kunnen om even snel pb te noemen. Soms zijn dingen nu eenmaal te gevoelig om openlijk op internet te plaatsen.