Keihard waaien, hele harde regen en flinke flitsen. En 2 minuten geleden was ik nog boven en toen zei ik tegen mn moeder dat er een donkere lucht aan kwam maar 1 minuut later moest ik perse de ramen dicht gaan doen en ik snapte toen nog niet waarom
Nou even echt noodweer hier Wel hele mooie flitsen maar beetje schrikwekkend is het wel!
Dorientjee en Paula we wonen vast bij elkaar in de buurt Sprang Capelle, Oisterwijk, Goirle Inderdaad het ging heel hard te keer maar t is alweer afgenomen
Wij reden steeds in de regen en dan weer niet... (vader en ik waren stukje fietsen). Maar onweer zat vrij dichtbij, dus dat was niet leuk. Gelukkig niks gebeurd, maar we waren echt ver van huis...!
Een hele zware bui hier nu. Het lijkt wel storm! Flits Flits Flits... Het is hier erg dichtbij een paar keer ingeslagen. Nu lijkt het ergste voorbij. Helaas zit ik nu ook in de drup, want mijn kamer lekt een beetje.. :p
Haha, hier niks, hier waaide het om half 8 ontzettend hard, telefoon kletterde uit me hand, en kwart over 8 was het windstil en nog steeds, lijkt niks onder weg te zijn
ik vind onweer altijd wel echt gaaf! Maar ik vind het zielig voor de paardjes...
Onweer is niet zielig, heftig onweer is gewoon gevaarlijk. Paarden kunnen enorm schrikken, het kan inslaan in je wei, op je omheining, op je paarden, je rieten dak kan in de fik vliegen. Niks gaafs aan dus!
Ik vind het ook gaaf hoor . Maar dan vooral omdat ik het een "wonder" vind om te aanschouwen, dat moeder natuur dit kan "doen". Ik sta ook altijd voor mijn raam te kijken naar de flitsen, en hoe harder de donder hoe leuker ik het vind . Ben ook altijd aan het tellen om te weten hoe ver het ongeveer weg is.