Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ok, dat wist ik niet. Ik kom vrijwel nooit bij de HA.
Maar idd, als je belt kan je ook spoed kiezen.
fleurtjeuh schreef:Helaas was de mail met hopelijk goed nieuws een mail met slecht nieuws..
MyWishMax schreef:Ja, die andere praktijk is nog veel erger, daarom ben ik nooit overgestapt. Zwaar gelovig, maar tegelijk ook niet geschikt voor chronisch zieke mensen. Al helemaal niet met chronische zware pijnstilling. Helaas ken ik heel wat mensen die bij die praktijk zitten en dan teken ik er eigenlijk voor om continu een enorm gevecht aan te gaan om de noodzakelijke zorg te krijgen.
Plus dat ze geloof ik eigenlijk niet eens meer mensen willen inschrijven. Ze hebben 1 huisarts voor hele dorp, wat afgelopen jaren verdubbeld is qua inwoners.
Ergste is dat eigen praktijk aangaf dat ik anders in datzelfde dorp als waar zij zitten naar een andere kon kijken. Ehh, dan is toch het hele afstand argument niet meer relevant?
DuoPenotti schreef:MyWishMax schreef:Ja, die andere praktijk is nog veel erger, daarom ben ik nooit overgestapt. Zwaar gelovig, maar tegelijk ook niet geschikt voor chronisch zieke mensen. Al helemaal niet met chronische zware pijnstilling. Helaas ken ik heel wat mensen die bij die praktijk zitten en dan teken ik er eigenlijk voor om continu een enorm gevecht aan te gaan om de noodzakelijke zorg te krijgen.
Plus dat ze geloof ik eigenlijk niet eens meer mensen willen inschrijven. Ze hebben 1 huisarts voor hele dorp, wat afgelopen jaren verdubbeld is qua inwoners.
Ergste is dat eigen praktijk aangaf dat ik anders in datzelfde dorp als waar zij zitten naar een andere kon kijken. Ehh, dan is toch het hele afstand argument niet meer relevant?
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... n-huisarts
Lijkt mij dat ze je er niet zomaar uit kunnen gooien.
Weigeren zou nog kunnen, maar verzoeken te gaan?
Misschien eens navragen bij je zorgverzekering.
Maar ja als je wel blijft is het niet fijn als ze je liever niet hebben.
Misschien kun je eens een gesprek aanvragen?
Telpeva schreef:Heb je al eens verschillende helmen geprobeerd, misschien dat daar nog onderling verschil in zit?
Mijn helm heeft 2 uitneembare voeringen (winter en zomer) en de oorstukken zijn bij de mijne verschillend, van dikker en aansluitend (winter) en wat dunner en ruimer (zomer). Dan waait er nog wat wind langs voor koeling, of juist niet.