Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:05

chanicha schreef:
Ik had wel gelezen dat Dujardin niet naar de spelen gaat maar nu ik dit filmpje zie moet ze nooit meer in de buurt van een paard mogen komen!

https://www.ad.nl/olympische-spelen/bri ... ~ac698035/
Hierop in hakend:
Ik erger me er aan dat Dujardin geschorst wordt maar dat een Nederlandse volleyballer die een minderjarig meisje heeft verkracht doodleuk mag meedoen. Belachelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:07

deksel schreef:
chanicha schreef:
Ik had wel gelezen dat Dujardin niet naar de spelen gaat maar nu ik dit filmpje zie moet ze nooit meer in de buurt van een paard mogen komen!

Hierop in hakend:
Ik erger me er aan dat Dujardin geschorst wordt maar dat een Nederlandse volleyballer die een minderjarig meisje heeft verkracht doodleuk mag meedoen. Belachelijk.

Nou dat vind ik echt te bizar voor woorden en hoe Pietertje dat maar goed praat. Smerig gewoon.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:09

black_kelpie schreef:
Volgens de neurochirurg had het met een maand of 3 moeten herstellen, later werd dat "het kan verbeteren tot ongeveer een jaar". Dat jaar is nog maar 3 maanden vanaf nu en er zit amper schot in, dus ik heb de hoop inmiddels opgegeven.

Behalve hoorapparaten kunnen ze hier niks mee, en die doen maar heel beperkt wat.

Het legt echt een donkere deken over alles. Ik kan niemand fatsoenlijk verstaan, als mensen met elkaar praten kan ik niks volgen. Dat ik geen muziek kan luisteren vind ik misschien nog wel erger, ik herken mijn favoriete nummers niet eens, het is alleen maar lawaai. Ik krijg het "sorry ik kan je niet verstaan, ik ben doof" nog amper m'n strot uit, ik ben er zo klaar mee.

Geen woorden voor
Maar gemeende :knuffel:

Eapy

Ja, dat van die volleybalspeler vond ik ook heel gek. Ik begrijp dat hij zijn straf erop heeft zitten, maar toch… iets met een voorbeeldfunctie?

Niet chique van Dujardin.

Ghostattack

Niet echt een ergernis, maar ik kan geen goede huisjes naar mijn zin vinden voor 2 van mijn kittens :') Ze zijn zo leuk maar iedereen haakt last minute af! _O- Ik heb de ruimte om eventueel alles te houden, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling hahaha

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:21

Gisteren contact gehad met de huisarts over mijn zoontje en ze zouden een recept voor hem uitschrijven. Maar heb tot heden nog geen bericht van de apotheek gehad dat het klaar ligt, dus vandaag de huisarts maar weer een bericht gedaan. Hebben ze nog niet gereageerd.. En ik wil wel naar de apotheek rijden, maar straks zijn ze het vergeten ofzo en kom ik voor niks...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:24

Grenzeloze bemoeizucht :roll:
Zwolle gaat reclame voor verre vliegreizen toch niet verbieden

Citaat:
Er zijn in Nederland verschillende gemeenten die 'fossiele reclames' aan banden hebben gelegd, maar Zwolle was de eerste gemeente die 'fossiele reclame' volledig wilde verbieden.
[...]
In Bloemendaal wordt geen reclame meer gemaakt voor vlees, zuivel of fossiel op de borden die om lantaarnpalen staan. In Tilburg heeft GroenLinks een initiatiefvoorstel ingediend voor 'fossielvrije en vleesloze commerciële buitenreclame'.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:33

c_alsemgeest schreef:
Mensen die aannames doen... :+
Ons huis staat te koop, Wij verhuizen sowieso vrij vaak. Want wij vinden kopen, opknappen en verkopen leuk.
Toevallig werd gister een van mijn man zijn auto's opgehaald voor onderhoud en dat was door iemand gezien... en nu zijn we blijkbaar failliet _O-

:')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:36

black_kelpie schreef:
Doof zijn, en de oorverdovende tinnitus. Ik heb al 8 maanden geen leuke dag gehad, wat een ktzooi ;(

Mijn vader heeft al tientallen jaren tinnitus en als ik van hem hoor hoe of wat, dan ben ik echt blij dat ik daar geen last van heb. Hij is ook altijd blij als hij even bij ons langs kan komen, want dan heeft hij er minder last van. Stress helpt overigens ook niet mee, dat maakt het alleen maar erger.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:38

Meliaforever schreef:
Dat tshirts zo kort zijn, ik wil gewoon normale lengte shirts en ook normale pasvorm. Blijkbaar heel moeilijk.

Herkenbaar. Tegenwoordig lijkt het wel krimpflatie in de stof te zijn, alles moet maar kort en nog korter. Ik koop tegenwoordig mini jurken die mijn man voor mij op maat inkort. Dan heb ik wel een 'normaal' T-shirt, zoals het vroeger ook was.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:46

flintstones schreef:
Hutcherson schreef:
@flintstones oh drama. Kan het een tijdelijke overgevoelige zenuw zijn?

Heb geen idee...
Mijn tandarts is sinds kort ook met pensioen wat het met die angst niet makkelijker maakt bij een vreemde...

Even goed spoelen met een goede mondspoeling. Heb je chloorhexidine? Dat gebruikte ik toen mn verstandskiezen eruit waren en heeft prima zn werk gedaan. En soms hersteld het met tijd he, vergeet dat niet.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:50

Mijn zus geblokkeerd nadat ze zei dat ze hoopte dat ik dood was en niks meer voor haar betekende.
Nadat ik boos was geworden dat ze expres van mij wegliep terwijl we tussen duizenden mensen liepen in Duitsland.
Ze bekijkt het maar, ik ben haar gedrag richting mij zo zat. Ze doet écht alsof ik de stront ben onder haar schoen. En dat ga ik niet meer pikken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:51

Stront onder je schoenen moet je er snel af peuteren. En met schone, frisse schoenen verder gaan.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:55

Stress voor Morgen...
Heb een soort van sollicitatie bij mijn baas voor een andere (verantwoordelijke) functie

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 18:04

Dat mijn ouders vinden dat ik ze meer moet helpen, maar vervolgens niks weten om mee te helpen :+

Ik vind het prima, maar kom dan met een lijstje met wat ik moet doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 18:12

Iemand wilde iets over mij mailen maar mailde mij per ongeluk. Het was niet heel positief. :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 18:16

MarlindeRooz schreef:
Iemand wilde iets over mij mailen maar mailde mij per ongeluk. Het was niet heel positief. :=

Als ik zoiets zou doen zou ik echt 20 keer checken voordat ik het verstuur :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 18:19

Polarize schreef:
MarlindeRooz schreef:

Als ik zoiets zou doen zou ik echt 20 keer checken voordat ik het verstuur :')

Wilma didn’t. :+

Maar toen ik een bericht begon te typen in de groepsapp belde ze me wel direct. :=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 18:34

Vliegen in huis. Alweer. Vandaag n stuk of 10 vermoord.
Honden voerbak wordt met heet water en sop schoongemaakt.
Vuilnisbak staat nu buiten.
Kozijn is 1 (2?) jaar dichtgekit. Na de vliegen invasie.
Hordeur zit dicht.
Alle vliegen doodgeslagen
Bbbbzzzzzzzz. Een vlieg. Hoe dan?

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 18:52

Dat ik al de hele week ziek ben. Mijn hersenen staan op 0 en ik blijf wisselen tussen het ijskoud hebben en me kapot zweten.

Het heerst blijkbaar heel erg, vorige week was mijn collega ziek (heb hem al paar week niet fysiek gezien, dus hij heeft me niet aangestoken).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 18:52

MarlindeRooz schreef:

Whahaha dat heb ik ook een keer gehad. Ongeveer dan. Ik stuurde een reactie door (dacht ik) zo van; haha kijk nou wat belachelijk dit. En toen bleek dat ik de mail had beantwoord ipv had doorgestuurd. :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 19:12

Suzanne F. schreef:
MarlindeRooz schreef:

Whahaha dat heb ik ook een keer gehad. Ongeveer dan. Ik stuurde een reactie door (dacht ik) zo van; haha kijk nou wat belachelijk dit. En toen bleek dat ik de mail had beantwoord ipv had doorgestuurd. :')

Iets met Karma..
Zoiets dus ook een keer gehad maar dan live: in de kantine echt afgeven over een jongen die gewoon echt niet opschoot tijdens het werk. Had er al een paar keer wat van gezegd tegen hem, want daardoor zou de rest ook achterlopen. Dus toen vroegen mijn collega’s om wie het ging, steekt er ineens iemand pal naast me zijn hand op met een piep stem: ‘ikke..’
Oeps. Ik had dus niet door dat ie ook in de kantine zat, maar hij bevestigde mijn verhaal wel :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 19:50

Al 1.5 week muizenpoep in m'n kast op stal en dacht vandaag ga ik tussen met dekjes kijken en jahoor daar liep mini de muis. Al m'n dekjes stinken naar de pis en m'n kast ook. Dekjes maar allemaal de was in maar hopelijk gaat die geur en muis weg. Alles qua eten heb ik er nu uit gehaald.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 20:31

rien10 schreef:
Vliegen in huis. Alweer. Vandaag n stuk of 10 vermoord.
Honden voerbak wordt met heet water en sop schoongemaakt.
Vuilnisbak staat nu buiten.
Kozijn is 1 (2?) jaar dichtgekit. Na de vliegen invasie.
Hordeur zit dicht.
Alle vliegen doodgeslagen
Bbbbzzzzzzzz. Een vlieg. Hoe dan?

Oooooh vreselijk, hier laatst ook. Bleek een zak walnoten te zijn waar ze uit kwamen.

Mijn ergernis: les was weer confronterend en daarnaast kreeg ik ook nog een paard op mijn teen én weer een kopstoot :roll:
Gelukkig dit keer geen blauw oog :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 20:55

chanicha schreef:

Ik ben er al een hele dag misselijk van.

Wat betreft de Spelen een ergernis; ik zie telkens vlogs voorbij komen van de atleten in het dorp en krijg er gewoon FOMO van. Heb daar anders nooit last van. Al zou ik niet graag op de matrassen willen slapen :')