Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:30

Of op plekken waar je geen zicht hebt verstoppen en dan in huis behoefte doen, zoals die van mij :')

Ze doet het nog steeds goed met de brokjes, dus we houden het daar maar bij. Ze is nog naar buiten aan het kijken en veel piepen, maar we zijn al van het extreme blaffen en volledig afsluiten af, dus ik ben blij

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:32

De katten hier zijn ook één bonk stress. Kan me niet voorstellen dat er zich dierenliefhebbers onder de vuurwerk-afstekers bevinden.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:32

Heb je een bench oid? Die helemaal dicht maken met een fleece deken en muziek dichtbij.
Hier zijn ze gelukkig rustig, alhoewel ze soms met het harde knallen wel even schrikken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:33

Polarize schreef:
Of op plekken waar je geen zicht hebt verstoppen en dan in huis behoefte doen, zoals die van mij :')

Ze doet het nog steeds goed met de brokjes, dus we houden het daar maar bij. Ze is nog naar buiten aan het kijken en veel piepen, maar we zijn al van het extreme blaffen en volledig afsluiten af, dus ik ben blij

Heb je je gordijnen of rolluiken dan niet dicht? Die flitsen kunnen ook stress geven.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:38

Mijn vorige hond was ook doodsbang. Zij lag dan de hele avond onder het bed, met het dekbed ervoor tot op de grond.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:41

Polarize schreef:
Dit kan toch niet meer legaal vuurwerk zijn...hele huis is aan het trillen en voel de knallen door mn lichaam. Dit steek je niet de hele avond lang af in de bebouwde kom, klein straatje en tussen alle huizen kn

Ik vind het dit jaar ook vies tegenvallen, het lijkt ieder jaar erger te worden, vandaag de héle dag al verplicht meegenieten van het vuurwerk van een ander... komt ook doordat ik andere jaren naar mijn dochter ging, maar dit jaar dus niet, dus we merken er meer van... Ik heb dit jaar het gevoel dat ik niet eens even naar buiten kan, het blijft maar doorgaan.

Mijn buren zijn dit jaar weg, naar een vuurwerkloze plek. Ze hebben een hond die al dat vuurwerk niet trekt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:47

Shenavallie schreef:
Polarize schreef:

Heb je je gordijnen of rolluiken dan niet dicht? Die flitsen kunnen ook stress geven.

Dat maakt eigenlijk geen verschil voor haar, het is meer dat ze nu gericht blaft ipv gewoon door de kamer heen rent en schreeuwt :') omdat de katten het wel fijn vinden om te zien waar het weg komt, eentje kan echt genieten van siervuurwerk, hebben we alleen de gordijnen van de grootste ramen dicht.

We hebben gewoon een angstig aangelegd hondje helaas, ze is al heel wat beter geworden, maar we werken nog hard aan haar zelfvertrouwen met enge dingen.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:50

De katten hier doen het verrassend goed.

Ikzelf daarin tegen...
Corona en ben er goed ziek van.. alles doet pijn. Mijn kop knalt uit elkaar. Loop al de hele avond met een Noise canceling koptelefoon op. Dempt gelukkig iets.. maar wordt helemaal gek. Slapen lukt niet, klappen zijn zo ongelooflijk hard.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:54

hier met de dieren eigenlijk ook geen doen. Paarden los hooi gegeven en die vertrouw ik wel, maar hier toch wel een beetje schrik. De één na de andere bom, geen seconde is het hier stil helaas. Is ook geen vuurwerk meer maar echt bommen in die ijzeren bakken paar straten verder.. Nouja, gelukkig is alles binnen. :j

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:57

Mijn buren lopen al een flinke tijd te knallen, gaat eigenlijk al vanaf 1 uur vanmiddag aan één stuk door bezig. Hoop dat ze na middennacht snel hun voorraad op hebben.
Ik blijf sowieso binnen, stuur mn buren wel een appje met de beste wensen. Ben geen fan van vuurwerk, dus blijf liever binnen bij de dieren.

Gingen net ook weer een aantal...ja hoe zal ik het noemen, lawinepijlen? Af. Niet normaal hoe hard dat knalt. En dan door de wind vliegt het meer opzij dan omhoog, dus het knalt vrijwel tussen de huizen.

Één gelukje, bij ons gaat het rond half 11 regenen en daarna wordt het een flinke tijd niet meer droog

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 23:47

Ik had dit veel eerder moeten doen, in-ear oordopjes aan doen met muziek aan...ik hoor niks anders dan muziek. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 23:50

Ik ben nu wel benieuwd wat voor dopjes dat zijn

sorry ik stel een vraag in andermans topic

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 23:51

Zebrastreep schreef:

Mag dat niet?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 23:54

Zebrastreep schreef:

Sony WF-C500

Linkje

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 23:57

Niobe schreef:
Zebrastreep schreef:

Mag dat niet?

Ik dacht dat ik in een compleet ander topic zat :') nee dan was het niet van toepassing

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 23:58

Siggislief schreef:
Zebrastreep schreef:

Sony WF-C500

Linkje

Oh die vindt ik ook nog wel mooi! Ik heb nu van die dingen waarmee ze op festivals ook vaak lopen om te verkopen. Maar kwaliteit van geluid ben ik niet tevreden over en ik zing graag mee en dan hoor ik mijzelf dat klinkt zo stom :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:00

Ik wil meedoen met deze offtopic rebellie

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:03

Zebrastreep schreef:
Oh die vindt ik ook nog wel mooi! Ik heb nu van die dingen waarmee ze op festivals ook vaak lopen om te verkopen. Maar kwaliteit van geluid ben ik niet tevreden over en ik zing graag mee en dan hoor ik mijzelf dat klinkt zo stom :')

Het zijn earbuds om je eigen muziek te horen, en er zit ook een bass in dat klinkt nog beter dan normale oordopjes.

En heb dan niet echt oordopjes voor festivals omdat ik daar nooit kom, maar je zou Loops kunnen proberen?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:12

Omkopen met snoepjes werkte *\o/*
Ze ligt heerlijk te dutten nu, even een uurtje rust
Afbeelding

Nog steeds niet normaal hoe luid sommige knallen zijn, dat zijn gewoon geen dingen die je zo midden in een woonwijk afsteekt.
Nu ben ik ook vrij zeker dat mijn buurman ook geen vuurwerk van de lidl in duitsland heeft zegmaar :') dit is wel iets uhh...meer. luxer? Luider. Zeker luider.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:19

Siggislief schreef:
Zebrastreep schreef:

Het zijn earbuds om je eigen muziek te horen, en er zit ook een bass in dat klinkt nog beter dan normale oordopjes.

En heb dan niet echt oordopjes voor festivals omdat ik daar nooit kom, maar je zou Loops kunnen proberen?

Oh nee ik zoek voor concerten , ik ben van oordopjes een liefhebber van JBL , voor het sporten zoek ik nog wel andere maar om nu voor elke activiteit weer iets te kopen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:43

Vuurwerk helemaal beu.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:44

Hier zou een vuurwerkverbod zijn.. nou, daar is dus niets van te merken. De katten houden zich goed maar ik vind het zo ontzettend sneu voor alle dieren die nog buiten zijn of binnen in angst zitten… ;(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:48

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:51

Oh wat vreselijk, en dat er nog eentje zoek is… horror.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:53

Ik wil zo graag m’n bedje in. Afgelopen 0,0 geslapen. Nog even geduld. Puur voor de kat om te kijken hoe ze met vuurwerk als het echt los barst. Tot nu toe vrij goed