Ze doet het nog steeds goed met de brokjes, dus we houden het daar maar bij. Ze is nog naar buiten aan het kijken en veel piepen, maar we zijn al van het extreme blaffen en volledig afsluiten af, dus ik ben blij
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Of op plekken waar je geen zicht hebt verstoppen en dan in huis behoefte doen, zoals die van mij![]()
Ze doet het nog steeds goed met de brokjes, dus we houden het daar maar bij. Ze is nog naar buiten aan het kijken en veel piepen, maar we zijn al van het extreme blaffen en volledig afsluiten af, dus ik ben blij
Polarize schreef:Dit kan toch niet meer legaal vuurwerk zijn...hele huis is aan het trillen en voel de knallen door mn lichaam. Dit steek je niet de hele avond lang af in de bebouwde kom, klein straatje en tussen alle huizen kn
Shenavallie schreef:Polarize schreef:Of op plekken waar je geen zicht hebt verstoppen en dan in huis behoefte doen, zoals die van mij![]()
Heb je je gordijnen of rolluiken dan niet dicht? Die flitsen kunnen ook stress geven.
Zebrastreep schreef:Ik ben nu wel benieuwd wat voor dopjes dat zijnsorry ik stel een vraag in andermans topic
Siggislief schreef:Zebrastreep schreef:Ik ben nu wel benieuwd wat voor dopjes dat zijnsorry ik stel een vraag in andermans topic
Sony WF-C500
Linkje
Zebrastreep schreef:Oh die vindt ik ook nog wel mooi! Ik heb nu van die dingen waarmee ze op festivals ook vaak lopen om te verkopen. Maar kwaliteit van geluid ben ik niet tevreden over en ik zing graag mee en dan hoor ik mijzelf dat klinkt zo stom
Siggislief schreef:Zebrastreep schreef:Oh die vindt ik ook nog wel mooi! Ik heb nu van die dingen waarmee ze op festivals ook vaak lopen om te verkopen. Maar kwaliteit van geluid ben ik niet tevreden over en ik zing graag mee en dan hoor ik mijzelf dat klinkt zo stom
Het zijn earbuds om je eigen muziek te horen, en er zit ook een bass in dat klinkt nog beter dan normale oordopjes.
En heb dan niet echt oordopjes voor festivals omdat ik daar nooit kom, maar je zou Loops kunnen proberen?