Deze blouse had ik een tijdje terug gescoord, van Esqualo:
equitation
Geplaatst: 05-11-24 06:06
Prachtig jasje van Christian Dior! Ik heb tijdens de zomer nog wat beren in nieuwstaat voor een prikkie gescoord. Toen kon ik ze rond de 10 euro vinden. Nu zijn ze weer duur maar heb er voor beide meiden nu meer dan genoeg.
Verder vooral op dit moment weg van Tartine et Chocolat. Mijn oudste gaat ook heel goed op het zoete en meisjesachtige.
Dit jurkje van Tartine in beide maten, staat heel zoet.
Helemaal weg van dit Tartine windjack. Had spijt dat ik die van de zomer niet in de sale heb gekocht. Nu toch gevonden, denk al aan de kleine kant voor mijn oudste maar nog nieuw dus kan ook nog wel tijdje in de kast voor de jongste.
Tartine is echt zo mooi altijd. Heb het hier ook altijd graag. Super kwaliteit. Mooie modelletjes er in. Echt top
En beren moet je in de zomer kopen ja.
Kaitlyn
Geplaatst: 05-11-24 12:13
Ik was op zoek naar een ouderwetse zout pot, om een kilo zout in te knikkeren voor het eten koken. Mijn ouders hadden die altijd al, en vond die zo praktisch in de kast. Heb er nu zelf 1 op Vinted gevonden.
Zo was ik op zoek naar een papiersnijder (ook zo lekker random). Nieuw in de winkel 25 euro. Nu een nieuwe (in de doos) op Vinted gevonden, voor 7 euro
Hij is net kort zat. Het kan nog net. Wel echt een ultieme kerstjurk dit.
Heb m er voor €100 weer opgezet. Als hij daarvoor gaat vind ik het wel prima. Hij stond er vorig jaar ook paar keer op voor de kerst en ging toen ook voor die prijs. Gaat hij niet, mij best en mag ze er met kerst in shinen (en waarschijnlijk vlekken in maken en afdragen )
Hier is weer een leuk projectje onderweg; een Dale of Norway trui voor 10 euro.. en de stof zag er nog prima uit, volgens mij niet heel veel gedragen, maar met een aantal gaten van motten. Dus dat wordt gaten stoppen, en dan eens zien of vriendlief er blij mee is, en anders kan ik hem voor flink wat meer weer verkopen
Gisteren heb ik een mooie kasjmier trui van Ralph lauren verkocht, die ik afgelopen jaar voor 5 euro had gekocht. Zelfde verhaal; gaatjes stoppen, en toch weer 25 euro aan verdiend
Ik had gisteren deze binnen. Echt zoooo mooi. Heel zacht vanille geel. Helemaal mooi. Super zacht leer. Helaas veel te groot voor m’n oudste. En voor mij net te smal op schouders
Het is om te dragen. En nee dit jasje trek ik niet aan naar de speeltuin, maar echt wel naar school, of naar bezoek of iets. Zelfde als mooie zijden jurken van Gucci, die dragen ze gewoon. Ligt wel aan het kind. Middelste houdt van verven op school. Dan ben ik wat voorzichtiger. Oudste krijgt dat gewoon aan als ze het aan wil. Ik heb er geen vermogen voor betaald. En omdat andere ouders dat wel hebben gedaan en er (te) voorzichtig/zuinig op zijn geweest komt in het praktische nieuwstaat te koop voor mensen als ik Ik hoef het niet door te verkopen. Leuk als dat wel kan. Het hoeft echt niet afgeragd te worden en ook niet stuk, maar het is gewoon om te dragen.
Net binnen. Jurkje van Burberry. Echt beeldschoon. Zo warm van kleur.
En voor de oudste kerstjurk van Trotters. Niet gestreken en had m amper op de pop of ze gritste hem er af om aan te trekken. Maar ook echt heel mooi met dat smokwerk.