Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Als ik m'n eigen huis al had gehad (Mkango schreef:Kom naar Engeland!
Ik zou niets liever willenMaar ik ben heel erg aan het sparen voor mijn uitzet dat ik misschien een goedkope vakantie in NL ga doen of thuis blijf.
daantjuhhh schreef:Bloemetje75 schreef:Mijn binnenkatten hebben vlooien ondanks dat de “we mogen wel naar buiten katten” vlooienbandjes om hebben. En uiteraard te weinig pipetten op voorraad. Morgenochtend om 9u maar nieuw spul halen.
Behandel dan je huis ook even.
Fly_high schreef:Beterschap Kimberley!
Hier ergernis nr 375357 dat ik niet kan paardrijden![]()
Ik zie alleen f*cking verre afstanden met springen, zodra ik moet wachten op de tweede afstand die ik nog niet zie is het paniek en dramaIk ben mezelf al zo zat wat dat betreft, hoe moeilijk kan het zijn echt
Heb met mijn pijn in mijn hart avondje zuipen afgezegd vanwege de springles vandaag en nu heb ik zoiets, ik ga het toch nooit leren dan had ik tenminste lekker bezopen kunnen zijn
wyoming schreef:Ik ga vandaag op vakantie met de kinderen, schiet het in mijn rug terwijl ik van de woonkamer naar de keuken loop. Alle beweging doet pijn en ik moet de auto nog inladen
fleurtjeuh schreef:Moeilijk weekend met mn moeder.
Dit is de eerste keer dat ik haar zie sinds mn ouders uit elkaar zijn, en mn moeder heeft het er heel moeilijk mee. Snap ik wel.
Vind het ook moeilijk om mn moeder te zien huilen, dan ga ik automatisch mee doen.
wyoming schreef:Ik ga vandaag op vakantie met de kinderen, schiet het in mijn rug terwijl ik van de woonkamer naar de keuken loop. Alle beweging doet pijn en ik moet de auto nog inladen
Berdien schreef:Een of ander mormel buiten dat non stop janktHaal het naar binnen ofzo, laat niet de hele buurt mee lijden.