oomens schreef:_San87_ schreef:Waarom maken meeuwen zo paasei herrie.
Urbanus schreef:Heb al 3 Duitse koters van m'n hangmat moeten jagen. Ik roep nu steeds MEIN MEIN MEIN
Finding Nemo. 2.0
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luuntje schreef:Ergernis, meer een wtf moment.
Ik had kunstgras gekocht en net in mijn bus gegooid.
Zat achter het stuur en was bezig met gordel omdoen.
Rechterportier werd opengetrokken en een bellende man vroeg in het Pools iets.
Eh geen idee en nee. Hij deed de deur weer dicht.
Echt zo vaag.
Nyaleti schreef:Ze vertelde laatst dat ze er soms tegen op zag om na een drukke werkdag naar huis te gaan omdat ze daar niet tot rust kan komen. En dat begrijp ik heel goed.
Ze vond het een lief aanbod maar helaas meteen smoesjes.. en haar vriend z'n situatie helpt ook niet mee (maar dat hoeft niet online). Hopelijk denkt ze er even over na en komt ze terug op het aanbod.
xPabloBokt schreef:Olivia Newton John overleden
Eilinora schreef:Mensen die het pak dubbelvla eerst schudden voor ze wat in een schaaltje doen...WHY!! Doe gewoon even niet dan,ik wil het niet door elkaar geschud in mijn schaaltje hebben.
nicole_floor schreef:xPabloBokt schreef:Olivia Newton John overleden
Jaa kreeg net een pushmelding.![]()
Ik ging net tijdens het paardrijden door mijn enkel. Nu voel ik me dom...
Rytir schreef:Ergernis 1: weer in het hier en nu na een heerlijk festival weekend. Ik wil eigenlijk nog een paar dagen extra in die buzz/festival vibe blijven![]()
Ergernis 2; al die kansloze bn'ers die de pride misbruiken om hun mooiste outfits en kiekjes te laten zien.
Hoevenkop schreef:Sherivey schreef:Half uur voor de wekker in slaap vallen, na 2 uur wakker gelegen te hebben.
Oh bleh, dat is zo mega-irritant! Vooral als je dan telkens op de wekker kijkt: “Als ik nu in slaap val heb ik nog 3 uur. Nu nog 2 1/2. Nu nog 1…”
Dropneus95 schreef:Ik moest vanacht werken. Rijd ik op de terugweg op het hele donkere N-weg, ligt er ineens iets heel groots op de weg en kon ik het nog niet ontwijken.. ik omgedraaid om te kijken wat het was, was het een gigantische bever! Aangereden door een vorige voorbijganger.. hij was al dood en de brokstukken van de auto lagen er bij. Dat voel je toch en laat je niet midden op de weg liggen? Ik heb de dierenambulance maar gebeld en die kwamen hem als het goed is ophalen..![]()
Ik dacht eerst dat het een hond was zo groot.. zie ik een keer een bever.. is die dood...
foto even in een spoilerSpoiler:
[ [url=m/xo7RgT.jpg]Afbeelding[/url] ][Spoiler:
[ [url=m/frcMgi.jpg]Afbeelding[/url] ]