Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolien87 schreef:Neeee! Plaatsvervangende hartkloppingen![]()
Ik heb er ook nog eentje over één van de collega's waarmee ik heb gescharreld.
Met één van hen was het inmiddels aardig serieus aan het worden, dat wil zeggen: kerstavond bij zijn familie en allemaal leuk en aardig. Hij had voorheen weleens met zichzelf in de knoop gezeten en had hier hulp bij gehad maar niks van dat alles had invloed op wat wij met elkaar hadden.
Alleen na een paar maanden was de liefde vanaf mijn kant wel aardig bekoeld en besloot ik uiteindelijk om er een punt achter te zetten.
We werkten samen in een supermarkt en ik had besloten om die dag meteen de daad bij het woord te voegen. In mijn pauze was hij aan het vakken vullen en het was daar, in gangpad 3 tussen de chips en borrelnoten, dat ik hem mededeelde dat er voor ons samen geen toekomst meer was.
En alsof dat nog niet genoeg was voor hem, hoorde ik een paar dagen later van mijn werkgever dat hij diezelfde avond nog was opgenomen op de psychiatrische afdeling omdat hij een enorme breakdown had gehad. Oeps.
Ik heb hem daarna nooit meer gezien.
Ohja nog één. Ander jaar, zelfde supermarkt, andere collega. Ik had op dat moment 'iets' met een jongen ergens in Utrecht maar dat was ik tijdens de team barbecue even vergeten toen ik, onder enige invloed van de wijn, zoenend met een collega in het gras lag.
Met diezelfde collega ben ik in een wc-hokje beland op de bowlingbaan -ander teamuitje- die we voor het gemak waren vergeten op slot te doen. Ons privéfeestje werd ruw verstoord door een nietsvermoedende dame die dacht wel even een plasje te kunnen plegen.
DeEenhoorn schreef:Mijn biecht is dat ik niet durf te bellen. Ik was net met de oppashond uit wandelen, en een stukje verderop in de woonwijk een jongen die niet ouder was dan 13 op de stoep zat te huilen. Dat vind ik om dit soort tijdstippen wel enigzins bijzonder, maar ik ben dan ook weer te terughoudend om naar de jongen toe te gaan of om eventueel juist een hulpdienst in te schakelen. Heb zitten denken aan politie geen spoed op 0900-8844 maar naast dat ik naar niemand durf te bellen -laat staan de politie- weet ik dus ook niet of wat er dan ook aan de hand kon zijn, wel een goede reden zou zijn om de agenten poolshoogte te laten nemen.
Alja schreef:Jolien87 schreef:Neeee! Plaatsvervangende hartkloppingen![]()
Ik heb er ook nog eentje over één van de collega's waarmee ik heb gescharreld.
Met één van hen was het inmiddels aardig serieus aan het worden, dat wil zeggen: kerstavond bij zijn familie en allemaal leuk en aardig. Hij had voorheen weleens met zichzelf in de knoop gezeten en had hier hulp bij gehad maar niks van dat alles had invloed op wat wij met elkaar hadden.
Alleen na een paar maanden was de liefde vanaf mijn kant wel aardig bekoeld en besloot ik uiteindelijk om er een punt achter te zetten.
We werkten samen in een supermarkt en ik had besloten om die dag meteen de daad bij het woord te voegen. In mijn pauze was hij aan het vakken vullen en het was daar, in gangpad 3 tussen de chips en borrelnoten, dat ik hem mededeelde dat er voor ons samen geen toekomst meer was.
En alsof dat nog niet genoeg was voor hem, hoorde ik een paar dagen later van mijn werkgever dat hij diezelfde avond nog was opgenomen op de psychiatrische afdeling omdat hij een enorme breakdown had gehad. Oeps.
Ik heb hem daarna nooit meer gezien.
Ohja nog één. Ander jaar, zelfde supermarkt, andere collega. Ik had op dat moment 'iets' met een jongen ergens in Utrecht maar dat was ik tijdens de team barbecue even vergeten toen ik, onder enige invloed van de wijn, zoenend met een collega in het gras lag.
Met diezelfde collega ben ik in een wc-hokje beland op de bowlingbaan -ander teamuitje- die we voor het gemak waren vergeten op slot te doen. Ons privéfeestje werd ruw verstoord door een nietsvermoedende dame die dacht wel even een plasje te kunnen plegen.
En ik altijd maar denken dat jij in het onderwijs zat…
Urbanus schreef:Alja schreef:En ik altijd maar denken dat jij in het onderwijs zat…
Waarschijnlijk was dit tijdens haar studie.
Plop1997 schreef:Muga schreef:Mijn biecht: ik ben nu heel benieuwd naar het beeldmateriaal.
Ben bezig met de video editen! Komt hopelijk deze week nog op Youtube maar begin morgen aan mijn stage dus de timing is echt verschikkelijk.
Muga schreef:Gewoon een hele vlog eromheen. Die had ik niet aan zien komen. Hij neemt het wel sportief op iig!
x_Rebecca schreef:Vaste meelezer hier! Geen spannende biecht, maar wel een grappige.
In juni was ik uitgenodigd voor de housewarming van een vriendin van mij. Maar tegelijk met dorpsfeest, ze woont op 3 uur rijden en ik heb een baby. Lastige combinatie dus. Netjes gezegd dat ik een andere keer langs zou komen voor de gezelligheid en om haar huisje te bewonderen.
Nu was het vorige week zo ver... ik wilde nog iets leuks kopen, maar dat ben ik dus vergeten.
Ik ben wel vaker chaotisch dus ik dacht, hier red ik mezelf wel uit. Onderweg een appje gestuurd 'Oh nee, zo stom, ik had een cadeautje voor je, maar die staat nog thuis - oooh zo stom, totale chaos, blabla'.
Prima, had ik het mee kunnen redden. Vervolgens gaf ze aan dat ze heel benieuwd was wat ik dan had. Dus nu heb ik gezegd dat ik het wel bewaar tot de volgende keer. Ook nog niet zo'n probleem, tot ze er opnieuw over begon en ik dus allerlei hints heb gegeven (over een niet bestaand cadeau) dat ook nog eens pérfect in haar nieuwe huis blijkt te passen.. Nu moet ik dus op zoek naar iets passends in haar interieur, wat aan onmogelijke eisen moet voldoen en waarvan het lijkt dat ik het toevallig van te voren al had gekocht
....
Suliko schreef:Biecht: mijn opa staat op het punt om te overlijden en ik hoop dat hij daar nog even mee wacht zodat hij niet op mijn verjaardag heen gaat.
Wat heerlijk dat er een plek is waar ik deze gedachte gewoon kan neerpleuren.![]()
Enorm egoïstische gedachte en ik vind mijn verjaardag helemaal niet belangrijk, maar 2 jaar terug stond het al in het teken van mijn vaders heftige ziektebeeld en heengaan en deze tijd zal altijd emotioneel ontaardend blijven door de herinneringen aan de laatste maand van hem. Ben zo klaar met al die emoties en het doodgaan gedoe, ik wil gewoon even mijn eigen verjaardag ja.Daarbij heb ik niet zoveel met mijn opa, hij was ook niet echt een toffe vader voor mijn moeder ofzo, dus ja.
Urbanus schreef:Gefeliciteerd Suliko maar ook sterkte!
Mijn kind is ook jarig vandaag, mooie datum!