Deze hierboven, komt die effectief zo in het openbaar? Of heeft die zijn broek even uitgedaan voor de foto? Lijkt me ook niet zo comfi nl

En wié maakt die foto dan? Zijn ze met twee die dit een goed idee vinden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Oh, hier zijn het voornamelijk Chinese en Koreaanse modellen. Heb nog nooit met ze gematcht maar ben wel benieuwd wat voor scam er achter zit. En veel Thaise vrouwen die op 9000 km tinderen en veel sukkels zoeken voor een LAT relatie die ze financieel kunnen uitmelken.
Ook veel vrouwen in Gymshark tenues inderdaad maar die zijn meestal toch alleen maar op zoek naar meer volgens voor hun insta dus die gaan standaard naar links.
Winged schreef:Punt is met apps dat je niet kan zien wat voor karakter iemand heeft. Je ziet geen foto en denkt 'goh, wat een leuk innerlijk heeft deze persoon.'
Hier vanavond date 6. Met die date waarvan ik dacht dat het niks meer ging worden
Kaitlyn schreef:Ja of mannen met een kind op schoot en dan in de beschrijving “niet mijn kind”.
Gozer waarom zet je überhaupt een foto met een kind op Tinder, en dan is het ook nog niet eens van jezelf.
Rawr schreef:Omdat ik op al mijn tinderfoto's lang haar heb en dat heb ik nu niet meer. Laatst heb ik het gedoneerd aan stichting Haarwensen. De 2 die ik heb gedate heb vonden het beide positief dat het er af ging maar er zijn ook meerdere afgehaakt toen ik zei dat ik naar kort terug ging.
De uitdaging wordt nu om met foto's te komen die niet allemaal geposeerd lijken...