Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 13:03

Fietspakjes zijn niet aantrekkelijk.

Deze hierboven, komt die effectief zo in het openbaar? Of heeft die zijn broek even uitgedaan voor de foto? Lijkt me ook niet zo comfi nl :+.
En wié maakt die foto dan? Zijn ze met twee die dit een goed idee vinden?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 13:04

MoniekJ schreef:
Gisteren een leuke tinderdate gehad. Samen drankje gedaan en ineens was het al 23 uur. Hij appte vanmorgen alweer voor volgende date :)

Wat fijn dat je in jou toestand een fijne date hebt gehad, hoop voor je dat er gauw een vervolg komt :)

Bambi1995

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 13:37

Ik hoorde juist van een tindermatch dat hij veel vrouwen ziet met sportpakjes in de sportschool en Instagram-modellen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 13:37

Rawr ik kom niet meer bij!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:01

Bambi1995 schreef:
Ik hoorde juist van een tindermatch dat hij veel vrouwen ziet met sportpakjes in de sportschool en Instagram-modellen.

En heel veel jonge Japanse vrouwen die stomtoevallig maar 1 km bij je vandaan wonen.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:05

Rawr schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels

Wel iets discreter met hun equipment en dan heb ik het niet over de fiets…:-)
Laatst bijgewerkt door ynskek op 10-08-23 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote leeggehaald bericht

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:19

Oh, hier zijn het voornamelijk Chinese en Koreaanse modellen. Heb nog nooit met ze gematcht maar ben wel benieuwd wat voor scam er achter zit. En veel Thaise vrouwen die op 9000 km tinderen en veel sukkels zoeken voor een LAT relatie die ze financieel kunnen uitmelken.

Ook veel vrouwen in Gymshark tenues inderdaad maar die zijn meestal toch alleen maar op zoek naar meer volgens voor hun insta dus die gaan standaard naar links.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:21

Bambi1995 schreef:

Gelukkig is een wetsuit en in actie op het water dan een andere categorie _O-

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:26

Winged schreef:
Bambi1995 schreef:

Gelukkig is een wetsuit en in actie op het water dan een andere categorie _O-

Wil je ons iets vertellen Winged… ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:27

Ik weet niet wat voor actie jij verwacht :+ Maar ik kitesurf en ik krijg juist te horen van de watersporters dat 'er zoveel kitesurfende vrouwen op tinder zitten'. Zal wel een regioding zijn :))

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:34

Rawr schreef:
Oh, hier zijn het voornamelijk Chinese en Koreaanse modellen. Heb nog nooit met ze gematcht maar ben wel benieuwd wat voor scam er achter zit. En veel Thaise vrouwen die op 9000 km tinderen en veel sukkels zoeken voor een LAT relatie die ze financieel kunnen uitmelken.

Ook veel vrouwen in Gymshark tenues inderdaad maar die zijn meestal toch alleen maar op zoek naar meer volgens voor hun insta dus die gaan standaard naar links.

Bitcoin scam. Vriend van mij had gematched met eentje. Ik had gelijk vanaf het begin al gezegd dat het een fake was, maar hij dacht dat zij misschien toch wel echt was. Uiteindelijk probeerde ze volgens mij iets met bitcoins te doen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:41

"ze" probeerde niets, het zijn altijd gestolen foto's en de tegenpartij is meestal mannelijk hoor :+

Al die scams komen neer op het overmaken van geld naar de scammer, al dan niet dmv crypto om het minder traceerbaar te maken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:46

ZIjn ook heel veel manlijke modellen die worden misbruikt op Tinder. En als een overdreven knappe vent binnen 10 minuten na de match té enthousiast reageert haal ik hem sowieso even door google search _O-

(Heb een keer een halfuur 'de look-a-like van nick bateman' om de tuin zitten leiden. Had voor de match de catfish al lang door, maar het vermaak was leuk _O- )

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:55

Ja er is altijd voor ieder wat wils als het om dating scams gaat :P ze hebben geschikte profielen voor elke gender, leeftijd en geaardheid, als je maar betaalt.

Sommige "mannelijke modellen" zullen ongetwijfeld ook daadwerkelijk dates zoeken, benieuwd wat voor een triest geval er dan komt opdagen :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:58

Rawr: waarom weer nieuwe foto's maken? Zo oud zullen ze niet zijn toch als je 4 dates hebt gehad?
Wel jammer dat het meer als vriendschap voelde.

Zo ben ik een keer de chef uit Emily in Paris tegengekomen. Heb mezelf echt zó goed vermaakt met hem in de zeik zetten en hij had in eerste instantie niks door.
Tot ik vroeg of hij toevallig familie van Lucas Bravo was, ineens was de match weg. _O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 15:16

Omdat ik op al mijn tinderfoto's lang haar heb en dat heb ik nu niet meer. Laatst heb ik het gedoneerd aan stichting Haarwensen. De 2 die ik heb gedate heb vonden het beide positief dat het er af ging maar er zijn ook meerdere afgehaakt toen ik zei dat ik naar kort terug ging.
De uitdaging wordt nu om met foto's te komen die niet allemaal geposeerd lijken... %)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 16:24

Oh oké dan snap ik het, sorry dat had ik niet meegekregen.

Jeetje dat ze daar zo op afknappen...
Oké ik zou het niet supertof vinden als mijn vriend zijn haar nu ineens lang zou laten groeien, want dat past echt totaal niet bij hem. Maar als persoon wordt hij voor mij niks anders en dat is toch waar het om gaat...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 16:49

Punt is met apps dat je niet kan zien wat voor karakter iemand heeft. Je ziet geen foto en denkt 'goh, wat een leuk innerlijk heeft deze persoon.'

Hier vanavond date 6. Met die date waarvan ik dacht dat het niks meer ging worden :o

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 17:13

Winged schreef:
Punt is met apps dat je niet kan zien wat voor karakter iemand heeft. Je ziet geen foto en denkt 'goh, wat een leuk innerlijk heeft deze persoon.'

Hier vanavond date 6. Met die date waarvan ik dacht dat het niks meer ging worden :o

Nee dat klopt. Blijft toch een soort vleeskeuring en ik deed er vrolijk aan mee.

Oh wat leuk, veel plezier! :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 17:51

En veel foto’s vertekenen. Kijken ze bozig en denk ik nou laat maar.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 19:21

Ja of mannen met een kind op schoot en dan in de beschrijving “niet mijn kind”.
Gozer waarom zet je überhaupt een foto met een kind op Tinder, en dan is het ook nog niet eens van jezelf. :')

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 19:29

Nou dat ja. Ik ben ook tegen kinderen op Tinder. Ik heb zelf ook een dochter , maar no way dat er foto van haar erbij op een datingsite komt..

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 23:01

Kaitlyn schreef:
Ja of mannen met een kind op schoot en dan in de beschrijving “niet mijn kind”.
Gozer waarom zet je überhaupt een foto met een kind op Tinder, en dan is het ook nog niet eens van jezelf. :')

Hoooo, dat doen vrouwen ook! Is mijn neefje staat er dan. En inderdaad zat kinderfoto’s er op. Ook bij vrouwen. Misschien omdat je dan kunt kijken of ze je sowieso al niet aan staan :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 23:04

Hahaha ik heb er niet zo’n probleem mee. Wel als er niet bij staat of ie van hun is. En ik vind het handig dat je nu kan aangeven geen kinderwens. Liken nog steeds mannen me met wel een kinderwens.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 00:35

Rawr schreef:
Omdat ik op al mijn tinderfoto's lang haar heb en dat heb ik nu niet meer. Laatst heb ik het gedoneerd aan stichting Haarwensen. De 2 die ik heb gedate heb vonden het beide positief dat het er af ging maar er zijn ook meerdere afgehaakt toen ik zei dat ik naar kort terug ging.
De uitdaging wordt nu om met foto's te komen die niet allemaal geposeerd lijken... %)

Wat tof dat doneren van je lokken! Die gaan nu op wereldreis om een mooi haarstuk voor iemand die het nodig heeft/ kan gebruiken te maken!

Ik las ook wat berichten dat er voorzichtige beginnetjes worden gemaakt wat betreft volgende dates/ plannen, zo leuk :j