Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:ALS ik dat überhaupt al zou willen, mijn genetisch materiaal doorgeven, dan zou ik dat bij lange niet gratis doen. Minstens paar €1000/eitje en onkostenvergoeding voor de hele medische rambam die erbij komt kijken en 100% gewaarborgde anonimiteit. Hoef niet na X aantal jaar een kind aan de deur of gezeik als in alimentatie of God mag het weten.
Qimm schreef:Ik vraag me af of je ooit direct voor de zorg van een ander betaalt?
Varekaj schreef:Ik pleit in ieder geval niet voor kunstgrepen die een ander onnodig veel geld moeten kosten (de belastingbetaler) en/of waar het uiteindelijke kind geen baat bij heeft (geen geschikte ouders bijvoorbeeld).
Vandaag in de wachtzaal 2x 2 kinderen gehad die ik zo graag KO had gemept. Mama komt ze inschrijven voor consult en in een split seconde allebei bovenop de zitbanken en springen maar. Er waren geen andere mensen in de wachtruimte, mama greep wel gelijk in maar God wat een irritante kinderen! Dan aan de draad van de pc proberen trekken, de tv die omhoog hangt proberen raken terwijl ze springen, rondrennen... Moeders was streng maar had er alsnog genoeg mee te doen.
Nadien nog zo een stel. De ouder zat bij de arts en had de kinderen in de wachtzaal achter gelaten! Die kinderen hadden honger, ze waren elkaar de hele tijd aan het proberen bijten. Collega en een andere arts tegelijkertijd heel boos "en nu genoeg!" en dat maakte toch beetje indruk... De ouder werd er nadien op aangesproken. "Acht, er is toch niks stuk en geen andere patiënten hadden hinder, ze mogen toch even ravotten".
We hebben ze collectief met een Boze blik onze consultruimte uit gejaagd.
F_Orumster schreef:Ik ga niet een paar weken met hormoonspuiten in de weer om eitjes te laten oogsten. Heel misschien voor iemand die echt heel dichtbij me staat maar ik vrees dan nog niet. Soms ben ik van mening dat men ook moet leren accepteren dat het soms niet gegeven is, hoe verdrietig het ook kan zijn.