Gewoon lekker in bed zitten met wat eten en een filmpje. Zonder stress, zonder iets te moeten.
Pfff....
En ik wil zoveel, en het kan ook allemaal, maar de energie is er gewoon niet. De motivatie die je net dat zetje geeft is er niet...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:"Neem alsjeblieft de tijd om een goede sollicitatiebrief te schrijven en je cv te updaten, maar we hebben niet het fatsoen om het je te laten weten als je het niet geworden bent, joe!"
Ik vind dat zó ontzettend onbeschoft.
Mkango schreef:"Neem alsjeblieft de tijd om een goede sollicitatiebrief te schrijven en je cv te updaten, maar we hebben niet het fatsoen om het je te laten weten als je het niet geworden bent, joe!"
Urbanus schreef:Mkango schreef:"Neem alsjeblieft de tijd om een goede sollicitatiebrief te schrijven en je cv te updaten, maar we hebben niet het fatsoen om het je te laten weten als je het niet geworden bent, joe!"
Voor mij ben jij het altijd
Steeph schreef:Ik ook niet, en de meeste dingen zijn gewoon webformulieren of één druk op de knop op Indeed, maar sommige bedrijven zijn nog wat traditioneel.Ik vind een motivatiebrief sowieso niet meer echt van deze tijd
Je kunt mijn CV krijgen waar op staat wat ik doe, wat ik leuk vind en welke ervaring en papieren ik heb. Vind je dat interessant, kunnen we kennis maken. Ben ik niet interessant dan zou je mijn motivatiebrief toch niet lezen en heb ik geen half uur vespild aan uit mijn nek banketstaaf over waarom ik hou van wat ik doe en wat jouw bedrijf speciaal maakt.
8Eveline schreef:O, dat vind ik al helemaal de horror.Had er eentje waar een filmpje verplicht voor was.