Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolien87 schreef:Verkleinwoorden in de paardenwereld: paardje, hoefjes, neusje, uiertje.
P.s. wat is in hemelsnaam plukbrood?
Mkango schreef:Dat we nooit iets aan Pasen gedaan hebben en m'n moeder nu ineens al weken loopt te dreinen over wat we gaan doen met Pasen.Al wekenlang is het antwoord van zowel mijn zusje als mij: "Niks," want we hebben daar allebei geen zin in, maar ik krijg net ineens een appje "over zondag" waaruit blijkt dat ik toch geacht word op te komen draven.
imaudy schreef:Dat was ook mijn plan, ja.Mkango schreef:Dat we nooit iets aan Pasen gedaan hebben en m'n moeder nu ineens al weken loopt te dreinen over wat we gaan doen met Pasen.Al wekenlang is het antwoord van zowel mijn zusje als mij: "Niks," want we hebben daar allebei geen zin in, maar ik krijg net ineens een appje "over zondag" waaruit blijkt dat ik toch geacht word op te komen draven.
Appje terug, ik heb al andere plannen
Iloveiswan schreef:Ik erger mij aan dat plukbrood van de jumbo. Ik werk bij de jumbo op vers. al de hele week mensen die er om vragen en willen reserveren maar dat doen we niet. Kregen we gisteren eindelijk wat binnen.
En ja hoor maar liefst 10 !!! 2 uur later uitverkocht. En echt ontzettend veel boze mensen gehadalsof ik het te voorschijn kan toveren. Vandaag niks binnen. Morgen wel weer 20......
En dan te bedenken dat we zeker 50 man hadden die het wouden hebben en dan nog in 2 dagen 20 stuks eingelijk mee moet met pick up/ thuis bezorgen
Serieus als het zo op tv komt zorg dan dat het op orde is