Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 19:46

Deze hele kl*te bende. Ik zou eerst in november afstuderen, door corona vertraging op gelopen tijdens mijn eerste stage dus verplaatst naar december. Nu bezig met mijn tweede stage en weer 'pech' dat mijn werkzaamheden niet als essentieel gezien worden en ik dus met mijn fysieke beroep weer mag 'thuis werken'. Aka: uit mijn neus vreten omdat mijn werk thuis gewoon niet mogelijk is, en dus mijn afstudeerdatum WEER uitstellen. |o |(

Veraaaaah

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 19:51

Klote ellende mbt tot het beëindigen van mijn arbeidsovereenkomst. Hoofdpijn. Stress |(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 20:01

De honden die bedacht hebben om vanavond bij mij en mijn vriend in huis willen liggen. Maar ze vergeten zijn dat ze naar natte hond stinken. En dat de berner zelf de deur kan openen, maar hem dan niet meer dicht doet. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:19

Verhuurder van onze accomodatie.. :=

Het is redelijk warm hier, en we konden de afstandsbediening van de airconditioning niet vinden dus ik stuurde hem een berichtje waar deze lag. Kreeg ik terug:
'Is it hot?'

:roll: Nee ik stop die afstandsbediening voor de gein in m'n reet 's avonds.

Dus ik antwoorden, kreeg ik geen reactie meer. Dikke doei. Dus ik belde hem, was het antwoord:
'Airconditioning staat uit want het is winter en jullie zijn de enige die het warm hebben, open maar een raam.' Ehh nee? Het IS warm hier, daarnaast stikt het van de muggen als het raam open moet. EN er staat in je advertentie dat je airco aanbied. Moet je dat ook HEBBEN.

Toen kwam hij met het excuus dat in winter, oktober, alle airco's verboden zijn in Milaan ivm ecofriendly oliebol. My ass, en daarnaast is het nog september, dus die vlieger gaat niet op vriend. Dus ik zeg: maar joh prima, als je het niet hebt dan betalen we ook gewoon minder.

Nou, dan zou hij wel iemand sturen maar moesten we wel gelijk cash betalen, want dat hadden we niet gedaan en moest doen bij aankomst. Ik zeg: toen we aankwamen zei die persoon dat we mochten betalen wanneer we wilden. Toen zei die: Ja omdat jullie buiten openingstijden kwamen.
Openingstijden zijn van 15:00 tot 19:30. We waren er om 17:45. :') Toen moesten we ook al drie nummers bellen voordat we iemand te pakken kregen die de deur open kon doen.

Nu al klaar mee. Onvriendelijk volk. Dikke vette negatieve review kun je krijgen.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:31

Mijn broek is uitgescheurd. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:49

Dat mijn zusje plots achteruit gaat. Ze praat en reageert niet meer, staart met open mond voor zich uit. Neuroloog is geweest en die weet het niet dus gaat nu overleggen met een ander ziekenhuis.

Echt super eng om zo in onzekerheid te zitten..komt mijn baas ook nog even vragen (Die weet wat er gebeurd is) "Nikki kan je toch drie uurtjes langer doorwerken??" -:(-

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:55

Lestrange01 schreef:
Dat mijn zusje plots achteruit gaat. Ze praat en reageert niet meer, staart met open mond voor zich uit. Neuroloog is geweest en die weet het niet dus gaat nu overleggen met een ander ziekenhuis.

Echt super eng om zo in onzekerheid te zitten..komt mijn baas ook nog even vragen (Die weet wat er gebeurd is) "Nikki kan je toch drie uurtjes langer doorwerken??" -:(-

Meid vind het zo erg om te lezen wat er allemaal rond jou speelt. Kies zeker ook eens voor jezelf he!! Je klinkt alsof je vooral heel veel wil zorgen en jezelf de dieperik in werkt zo en dan heeft niemand nog wat aan je. Heeel veel sterkte. Hoop dat je zusje snel beter is en dat ze dan ook verder kunnen helpen met wat er nog allemaal speelt. Zo te horen zijn er ook familliedynamieken waar nog aan gewerkt kan worden. Zou voor jou en je broertje ook heel wat stress schelen, ook al proberen jullie 'gewoon' door te gaan.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:02

Lestrange01 schreef:

Gewoon eerlijk zijn en zeggen van 'er zijn problemen thuis, dus helaas niet.' En verder mogen ze toch niet doorvragen, maar dan weten ze wel dat er wat speelt.(ik had niet gelezen dat hij het wist, maar wat een eikel is het dan!)

Heel veel sterkte trouwens, het lijkt me echt een nare situatie waar jullie inzitten :knuffel:
Laatst bijgewerkt door Kairos op 28-09-20 22:17, in het totaal 2 keer bewerkt

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:03

Dat m'n hond z'n kraag afgekregen heeft... Mormel...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:15

Lestrange01 schreef:

Wat een hel maak jij door! :(:) eigenlijk jullie :(
Het is ook zo klote dat zelfs dokters het even niet weten :(

En als mijn baas zou weten wat er gebeurd is, en zoiets zou vragen.
Had ik denk ik heel snel geen baas meer gehad.
Wat onbeleefd zeg en vooral empathieloos

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:19

Langpoot muggen _-:( _-:( _-:(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:19

Lestrange01 schreef:

Pfff, heel veel sterkte, meid :knuffel: .

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:42

LukieBradley schreef:

I agreeeee! Zie ze echt overal, ben zo bang voor die dingen :') brrr

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:44

Serie die niet gaat zoals ik zou willen :')
First world problems

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:45

Lestrange01 schreef:

Jasses zeg... Hopelijk weet je snel meer over je zusje!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:56

Sterkte Lestrange... Dat van je leidinggevende kun je er echt even niet bij hebben zeg wat een hork.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:57

TheNovelist schreef:
LukieBradley schreef:

Ik ook echt niet te zuinig.
Ze zijn levensgevaarlijk :')
In he Brabant is er een plaag ofzo maar in mijn omgeving echt bizar veel.
Ben als de dood ook

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:59

LukieBradley schreef:
TheNovelist schreef:

Ik ook echt niet te zuinig.
Ze zijn levensgevaarlijk :')
In he Brabant is er een plaag ofzo maar in mijn omgeving echt bizar veel.
Ben als de dood ook

Levensgevaarlijk := ?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 23:02

Ik vang ze en gooi ze naar buiten.Weer een leventje gered.De spinnen zijn er wel blij mee.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 23:02

Wow hier ook opeens zoveel langpootmuggen ja, vind ze zo vies :brr:

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 23:06

Het leed dat goede regendekens uitkiezen heet. Door de bomen zie je soms echt het bos niet meer :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 23:17

Ik ben heel tevreden over de regendekens van de Boerenbond(Welkoop)Het merk is Waldhausen.Let wel op,het zijn duitse maten.Sorry,off topic.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 23:37

Aan de egoïstische mensen in Nederland

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 00:16

Lestrange, wat een vreselijke situatie zit jij/jullie in zeg. Heel veel sterkte. :knuffel:

Mijn ergernis: het is kouder, dus mensen zetten hun verwarming aan, dus de mijne begint weer herrie te maken (blokverwarming en ik zit vlakbij de ketel blijkbaar). Dat wordt weer met noise canceling koptelefoon op slapen. :(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 00:53

Hier ook opeens super veel langpootmuggen!