Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was wel echt een ontzettende leuke avond. Volgende ochtend croissantjes gegeten, en toen ik vroeg of 'ie vaker zo snel al mensen aan z'n moeder voorstelde zei hij "nee" en toen ik vroeg waarom "omdat ik je leuk vindt". Toen ik wegging zei hij "Ik zie je weer he".
). Toen ik vroeg wat ie dan gedroomd had geen antwoord, en de volgende dag pas toen ik vroeg of alles wel okee was zei hij enkel dat 'ie het heel druk had.
Als ik het zo typ denk ik ook van: jezus zeg, get a grip. Maar toch knaagt dat dan. Ik laat 'm nu in ieder geval maar eventjes, maar da's wel lastig als je iemand zo leuk vindt. Hecht ik gewoon véél te veel waarde aan appjes?

Berdien schreef:Héld![]()
Echt spot on!
OMG Peelie, iemand die FWB met je zus is wil ook met jou...? Je maakt wat mee zo op Tinder
Femke_Tweety schreef:Nog altijd trouwe meelezer, maar slechts zeer beperkt poster ivm werk enzo.
Ik heb de verschillende frustraties eens even in dichtvorm gegoten.![]()
Online date leed
De alleen_ staande man,
Die ermee 'zit' dat hij 'singel' is,
Die denkt dat hij 'mijn' imponeren kan,
Met een enorme vis.
Meer taalfouten dan 5 per zin,
Maar wel willen dat ik hem bemin.
De profielfoto van DOM met hak en zweep,
Afko's ONS en FWB en zoekt een sub,
Misschien niet aardig en vrij leep,
Dat ik die met woorden in de hoek schup.
Uiteraard is iedere man knap en sportief,
En volgens zichzelf ook nog intelligent en lief,
Van reizen en weekendjes weg houden ze allemaal,
Heel eerlijk, ik vind het ontzettend cliché en banaal.
Dat hele online daten is wat ik vervloek,
Maar die ene speld in een hooiberg is wat ik zoek,
Dus lijdzaam houd ik vol op Paiq en Tinder,
Teneinde hem ooit weer te voelen, die vlinder,
In mijn buik van vrolijkheid en plezier,
Ik houd hoop, met mazzel vind ik hem toch ooit wél weer hier.

Neverland schreef:Ah ja die massages... In de eerste 5 regels hebben ze het al erover. Whyyyyy?
Ik heb nu een paar leuke matches maar zit nog steeds met mijn hoofd bij die ene gast wat toch nooit niks gaat worden.![]()
Nu heb ik al een week niks van hem gehoord, en dat is misschien beter zo, maar toch kriebelt het om een bericht te sturen. Mijn hart en mijn hoofd hebben een gevecht momenteel.
Maar mijn matches zijn leuk als afleiding en heb daardoor minder de neiging om hem iets te sturen.
Kaygee schreef:Nou na dat gedicht heb ik me aangemeld op Paiq. Spijt als de haren op mijn hoofd Zo niks voor mij, eerst moeten chatten en dan pas kunnen zien met wat voor figuur je aan het praten bent...
En voor de wanhopige mensen die Lexa overwegen... Doe maar niet... Op tinder kunnen alleen matches met je praten. Ik word op Lexa overspoeld met berichtjes en dan ook nog eens mannen die niet aan mijn "eisen" voldoen... zeg maar 40 tot 50+ en afstanden tot 300 km verderop...
Oh oliebol, een match die FWB met je zus is![]()
Ook wel herkenbaar Neverland, ik heb dat nog steeds met mijn eerste match van mei vorig jaarSommige mensen blikven hangen...
daffodil schreef:Ik moet de eerste die goed kan masseren nog tegenkomen.....Maar ik heb een professionele masseuse dus ben verziekt wat dat betreft!
Kan het iedereen aanraden en laat die mannen dan maar gewoon kriebelen enzo, das beter

ReadTheRulez schreef:Mijn laatste date is na een kleine 2 weekjes appcontact spontaan op een avond langsgekomen, woont 10 minuutjes verderop.
Leuke man, geen ongemakkelijk gedoe. Wel gezoend. Toen hij weer thuis was nog even geappt, helemaal leuk. Hij maakte zelfs nog een opmerking over de volgende x.
En nu? 3 weken verder. Niks noppes nada. Ook geen reactie op mijn berichtje.
Daar wordt ik "moe" van, kunnen mannen niet gewoon een Goh het was leuk maar nee typen?
Rytir schreef:Peelie, vriendjes worden? Heb een schouder gedoetjeMaar serieus, wtf? Vooral die van het zusje dingetje
niet tof toch dat hij zo over haar praat?

Neverland schreef:Ik verbaas me echt over sommige profielen. Eentje had als tekst: Ik ben hier voor ONS, het kan me dus niks schelen hoe je heet en wat je doet.
Resistance schreef:Hee jongens, ik heb denk ik weer een schop onder m'n hol nodig.
Vorige week heb ik date z'n moeder ontmoet (derde date hahaha, ik wist niet dat we erheen gingen. Sta je daar opeens midden in de huiskamer met een halve familie).Was wel echt een ontzettende leuke avond. Volgende ochtend croissantjes gegeten, en toen ik vroeg of 'ie vaker zo snel al mensen aan z'n moeder voorstelde zei hij "nee" en toen ik vroeg waarom "omdat ik je leuk vindt". Toen ik wegging zei hij "Ik zie je weer he".
Volgende dag stuurde ik een grappig appje, en reageerde hij dat hij over me had gedroomd (en over m'n ouders?). Toen ik vroeg wat ie dan gedroomd had geen antwoord, en de volgende dag pas toen ik vroeg of alles wel okee was zei hij enkel dat 'ie het heel druk had.
En daar zit ik nu dus weer over te stressen.Als ik het zo typ denk ik ook van: jezus zeg, get a grip. Maar toch knaagt dat dan. Ik laat 'm nu in ieder geval maar eventjes, maar da's wel lastig als je iemand zo leuk vindt. Hecht ik gewoon véél te veel waarde aan appjes?
@nereids ik voel je.
nereids schreef:'Onbetrouwbaar en doortrapt' waarom zou je dat nu weer in je bio zetten.
Hij is de klootzak en ik heb een ijskoud hart. Als je het zo leest is het apart, maar wij liggen telkens in een deuk. Zo zagen onbekenden of exen het. Ik zie hem er wel voor aan om zoiets in zijn profiel te zetten haha.MarcoBorsato schreef:Een boze minnares die z'n Tinder te pakken heeft gekregen?