Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ReadTheRulez

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 11:41

Mijn laatste date is na een kleine 2 weekjes appcontact spontaan op een avond langsgekomen, woont 10 minuutjes verderop.
Leuke man, geen ongemakkelijk gedoe. Wel gezoend. Toen hij weer thuis was nog even geappt, helemaal leuk. Hij maakte zelfs nog een opmerking over de volgende x.

En nu? 3 weken verder. Niks noppes nada. Ook geen reactie op mijn berichtje.

Daar wordt ik "moe" van, kunnen mannen niet gewoon een Goh het was leuk maar nee typen?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 11:53

Peelie, vriendjes worden? Heb een schouder gedoetje :D Maar serieus, wtf? Vooral die van het zusje dingetje >;) niet tof toch dat hij zo over haar praat?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:35

Ik verbaas me echt over sommige profielen. Eentje had als tekst: Ik ben hier voor ONS, het kan me dus niks schelen hoe je heet en wat je doet.

8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 22:06

Nou succes gegarandeerd :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 22:28

Weet je wel waar je aan toe bent _O-

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:12

Iemand tips om die ene match los te laten uit je gedachtes :')
Normaal ben ik niet zo, zeker niet als ik mensen niet echt ken, vervelend is het wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:16

Hee jongens, ik heb denk ik weer een schop onder m'n hol nodig. :')

Vorige week heb ik date z'n moeder ontmoet (derde date hahaha, ik wist niet dat we erheen gingen. Sta je daar opeens midden in de huiskamer met een halve familie). :+ Was wel echt een ontzettende leuke avond. Volgende ochtend croissantjes gegeten, en toen ik vroeg of 'ie vaker zo snel al mensen aan z'n moeder voorstelde zei hij "nee" en toen ik vroeg waarom "omdat ik je leuk vindt". Toen ik wegging zei hij "Ik zie je weer he".

Volgende dag stuurde ik een grappig appje, en reageerde hij dat hij over me had gedroomd (en over m'n ouders? :') ). Toen ik vroeg wat ie dan gedroomd had geen antwoord, en de volgende dag pas toen ik vroeg of alles wel okee was zei hij enkel dat 'ie het heel druk had.

En daar zit ik nu dus weer over te stressen. :+ Als ik het zo typ denk ik ook van: jezus zeg, get a grip. Maar toch knaagt dat dan. Ik laat 'm nu in ieder geval maar eventjes, maar da's wel lastig als je iemand zo leuk vindt. Hecht ik gewoon véél te veel waarde aan appjes?

@nereids ik voel je. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:19

blubblabhoi schreef:
Klopt, hebben jullie gelijk in dames. Ik ga het voorstellen! :)

Heb je nog gedate? En hoe was het?

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:30

Resistance, als er geen corona was kwam ik je een enorme schop geven :Y)
Ik snap je wel maar ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken. Hij is misschien iets terughoudende via de app? En het feit dat jij hem leuk vindt en dus hoopt op nieuwe berichten zal dat niet makkelijker maken :')

Inderdaad Blub hoe was je date gegaan?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:51

Resistance...
Wat enorm leuk dat hij zich zo vertrouwd voelt om je mee te nemen en voor te stellen aan zijn familie.
Waarschijnlijk is dit juist de meest ideale situatie.. je kunt je niet te druk maken/na denken over de eerste ontmoeting. Maar kan me goed voorstellen dat je even wat ongemakkelijk was er door.

Ik merk zelf ook dat ik best een apper ben, maar veel mannen zijn dat nou eenmaal niet zo en hechten daar ook echt minder waarde aan.

Ik ben ook benieuwd of Blub nog een date heeft gehad en hoe dat was.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:34

'Onbetrouwbaar en doortrapt' waarom zou je dat nu weer in je bio zetten. :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:38

nereids schreef:

Zelfkennis? :') :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:38

Wel eerlijk :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:41

Een boze minnares die z'n Tinder te pakken heeft gekregen?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:47

Berdien schreef:
Héld _O_ _O_ Echt spot on!

OMG Peelie, iemand die FWB met je zus is wil ook met jou... <<) ? Je maakt wat mee zo op Tinder :=

Femke_Tweety schreef:
Nog altijd trouwe meelezer, maar slechts zeer beperkt poster ivm werk enzo.

Ik heb de verschillende frustraties eens even in dichtvorm gegoten. :+

Online date leed

De alleen_ staande man,
Die ermee 'zit' dat hij 'singel' is,
Die denkt dat hij 'mijn' imponeren kan,
Met een enorme vis.
Meer taalfouten dan 5 per zin,
Maar wel willen dat ik hem bemin.

De profielfoto van DOM met hak en zweep,
Afko's ONS en FWB en zoekt een sub,
Misschien niet aardig en vrij leep,
Dat ik die met woorden in de hoek schup.

Uiteraard is iedere man knap en sportief,
En volgens zichzelf ook nog intelligent en lief,
Van reizen en weekendjes weg houden ze allemaal,
Heel eerlijk, ik vind het ontzettend cliché en banaal.

Dat hele online daten is wat ik vervloek,
Maar die ene speld in een hooiberg is wat ik zoek,
Dus lijdzaam houd ik vol op Paiq en Tinder,
Teneinde hem ooit weer te voelen, die vlinder,
In mijn buik van vrolijkheid en plezier,
Ik houd hoop, met mazzel vind ik hem toch ooit wél weer hier.

Ja... :')

Aar ik heb hem "afgewezen" en nou is hij met hangende pootjes terug naar mn zusje. Mn zusje is ook niet gek, wij hebben contact natuurlijk, dus die heeft ook zoiets van daahgaaaag! Wat een stumper.

Neverland schreef:
Ah ja die massages... In de eerste 5 regels hebben ze het al erover. Whyyyyy? :')

Ik heb nu een paar leuke matches maar zit nog steeds met mijn hoofd bij die ene gast wat toch nooit niks gaat worden. -O-
Nu heb ik al een week niks van hem gehoord, en dat is misschien beter zo, maar toch kriebelt het om een bericht te sturen. Mijn hart en mijn hoofd hebben een gevecht momenteel. :+

Maar mijn matches zijn leuk als afleiding en heb daardoor minder de neiging om hem iets te sturen. :')

Let it goooooo. Als je al een week niks meer gehoord hebt...

Kaygee schreef:
Nou na dat gedicht heb ik me aangemeld op Paiq. Spijt als de haren op mijn hoofd Zo niks voor mij, eerst moeten chatten en dan pas kunnen zien met wat voor figuur je aan het praten bent...

En voor de wanhopige mensen die Lexa overwegen... Doe maar niet... Op tinder kunnen alleen matches met je praten. Ik word op Lexa overspoeld met berichtjes en dan ook nog eens mannen die niet aan mijn "eisen" voldoen... zeg maar 40 tot 50+ en afstanden tot 300 km verderop...

Oh oliebol, een match die FWB met je zus is :') :')

Ook wel herkenbaar Neverland, ik heb dat nog steeds met mijn eerste match van mei vorig jaar :') Sommige mensen blikven hangen...

Nee, lexa is niks? Ik heb het nog nooit geprobeerd...

daffodil schreef:
Ik moet de eerste die goed kan masseren nog tegenkomen.....Maar ik heb een professionele masseuse dus ben verziekt wat dat betreft!

Kan het iedereen aanraden en laat die mannen dan maar gewoon kriebelen enzo, das beter :D

Hahaha. Precies... ik kan zelf ook een aardig potje masseren. De meeste zijn te lief, te zacht of je voelt hun spanning in hun handen. Dan is het een dikke no from me :')

Kriebelen kan wel. Aan mn haar of over mn rug ofzo :=

ReadTheRulez schreef:
Mijn laatste date is na een kleine 2 weekjes appcontact spontaan op een avond langsgekomen, woont 10 minuutjes verderop.
Leuke man, geen ongemakkelijk gedoe. Wel gezoend. Toen hij weer thuis was nog even geappt, helemaal leuk. Hij maakte zelfs nog een opmerking over de volgende x.

En nu? 3 weken verder. Niks noppes nada. Ook geen reactie op mijn berichtje.

Daar wordt ik "moe" van, kunnen mannen niet gewoon een Goh het was leuk maar nee typen?

Blokeren en next!

Rytir schreef:
Peelie, vriendjes worden? Heb een schouder gedoetje :D Maar serieus, wtf? Vooral die van het zusje dingetje >;) niet tof toch dat hij zo over haar praat?

Ik vind het ook niet okay. Nou weet Ik dat mn zusje gewoon voor fun op tinder zit, niet voor liefde... maar dan stuurt ze me screenshots van haar app met hem. Ik ga stuk. Zij zet hem ook klem nu. Geen bootycall meer voor hem :')

Neverland schreef:
Ik verbaas me echt over sommige profielen. Eentje had als tekst: Ik ben hier voor ONS, het kan me dus niks schelen hoe je heet en wat je doet.

8)7

Hey, is wel eerlijk...

Resistance schreef:
Hee jongens, ik heb denk ik weer een schop onder m'n hol nodig. :')

Vorige week heb ik date z'n moeder ontmoet (derde date hahaha, ik wist niet dat we erheen gingen. Sta je daar opeens midden in de huiskamer met een halve familie). :+ Was wel echt een ontzettende leuke avond. Volgende ochtend croissantjes gegeten, en toen ik vroeg of 'ie vaker zo snel al mensen aan z'n moeder voorstelde zei hij "nee" en toen ik vroeg waarom "omdat ik je leuk vindt". Toen ik wegging zei hij "Ik zie je weer he".

Volgende dag stuurde ik een grappig appje, en reageerde hij dat hij over me had gedroomd (en over m'n ouders? :') ). Toen ik vroeg wat ie dan gedroomd had geen antwoord, en de volgende dag pas toen ik vroeg of alles wel okee was zei hij enkel dat 'ie het heel druk had.

En daar zit ik nu dus weer over te stressen. :+ Als ik het zo typ denk ik ook van: jezus zeg, get a grip. Maar toch knaagt dat dan. Ik laat 'm nu in ieder geval maar eventjes, maar da's wel lastig als je iemand zo leuk vindt. Hecht ik gewoon véél te veel waarde aan appjes?

@nereids ik voel je. :+

Ook mijn advies aan jou. Laat het een beetje los. Dat hij je meeneemt nasr zijn ouders is wel een "goed" teken natuurlijk. Ik vind het alleen wel bijzonder dat hij dat zonder aankondiging gedaan heeft.

nereids schreef:

Omdat het waar is? Dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt...

Ik heb nu een paar gasten die bieden een avond mediteren in hun yurt aan. Ik lach me dood.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:52

Zo heb ik ook een onderling grapje met een vriend. :') Hij is de klootzak en ik heb een ijskoud hart. Als je het zo leest is het apart, maar wij liggen telkens in een deuk. Zo zagen onbekenden of exen het. Ik zie hem er wel voor aan om zoiets in zijn profiel te zetten haha.

EDIT: Maar jullie gaan nog wel op date dus nu? Ik voorlopig niet, maar dat is blijkbaar een reden om te gaan klagen hoe overdreven alles is.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:58

MarcoBorsato schreef:
Een boze minnares die z'n Tinder te pakken heeft gekregen?

:')

Potverdorie, de dag na het afsluiten van een Lexa abonnement heb ik een mega leuke match op Tinder *\o/*

Ooooh moeilijk he die wisselende signalen Resistance, ik kan daar zelf ook niet zo goed mee om gaan. Maakt me dan weer heel onzeker..

Wel heel benieuwd naar de date van Blub :D

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:02

Fem schreef:
nereids schreef:

Zelfkennis? :') :Y)

Hahaha, hij had er ook van die boze onsympathieke foto's bij. Het zal vast de ex geweest zijn. _O-

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:02

nereids schreef:

Slechte humor ..

Hier gister totaal impulsief gevraagd of we vriendje en vriendinnetje zijn (het is immers pas 4 weken).. Nu is het dus ineens AAN <3 haha

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:12

M'n date gister is niet doorgegaan, misschien vanavond maar ik heb het idee dat hij zich er onderuit wil kletsen :')
Hoor bar weinig meer van hem en onze Tinder match is opgeheven.
Maar goed, zou het niet heel jammer vinden want ik kreeg gister totaal onverwacht een DP :+
Dussss... z'n intenties zijn nu wel duidelijk _O-

Kortom, ik ben weer lekker aan het swipen en heb de raarste gesprekken haha.
Nu met iemand aan het kletsen die wel een drankje wilde doen. Maarja, waar want alles is dicht. Kon ik wel bij hem een wijntje thuis komen drinken, ja doei :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:14

Haha ja, dat is dus echt Tinder.. Eerst zijn ze mega enthousiast, maar als het te lang duurt haken ze af..

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:33

Hoe gaan jullie eigenlijk met daten om gezien de situatie nu? Corona heeft mijn date life gehackt :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:33

Acb wordt nu toch wat lastiger om te daten buitenshuis.
Kopje koffie of eten zit er niet in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:34

Ja ik zou nu niet gaan, maar dat is ook domweg omdat er geen drinkgelegenheid open is en dat is meestal wel mijn date activiteit :+

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:35

Ik ben altijd heel terug houdend om af te spreken (bang voor afwijzing ter plekke denk ik), dus voor mij is dit een "excuus". Best erg eigenlijk. -O-
Laatst bijgewerkt door nereids op 16-03-20 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt