Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxSaschaa schreef:Dat er gister de hele dag een pakketje van de buren bij ons stond. En zij precies dat pakketje s'avonds op komen halen wanneer de ambulance voor mn moeder voor onze deur stond (ze is oke). Echt hoe verzin je het. En dan ook nog vragen of dat ambulance personeel bij ons is!
Benthhh schreef:xxSaschaa schreef:Dat er gister de hele dag een pakketje van de buren bij ons stond. En zij precies dat pakketje s'avonds op komen halen wanneer de ambulance voor mn moeder voor onze deur stond (ze is oke). Echt hoe verzin je het. En dan ook nog vragen of dat ambulance personeel bij ons is!
Klinkt een beetje als gevalletje ramptoerist zo
hagelslag schreef:Dat bepaalde mensen die nonstop zeuren dat ze geen geld hebben ineens wel een nieuwe grasmaaier van 300 euro kunnen kopen.
Ja maar normaal was hij 500 euro en nu was hij afgeprijst
Jezusmina leuk hoor maar koop er toch gewoon 1 via marktplaats ofzo. Gewoon een gebruikte voor klein geld
xPabloBokt schreef:hagelslag schreef:Dat bepaalde mensen die nonstop zeuren dat ze geen geld hebben ineens wel een nieuwe grasmaaier van 300 euro kunnen kopen.
Ja maar normaal was hij 500 euro en nu was hij afgeprijst
Jezusmina leuk hoor maar koop er toch gewoon 1 via marktplaats ofzo. Gewoon een gebruikte voor klein geld
Zo ergerlijk. Stop die mensen even een half jaar in de bijstand, dan weten ze wat geen geld hebben is. Bah
Shaggy09 schreef:Ik krijg 80 euro in de maand. Het is dat ik thuis woon en mijn ouders wat zaken voor mij willen betalen anders had ik het niet gekunnen denk ik. Heb een nieuwe laptop nodig voor school, kost al paar honderd euro. Auw.