Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Dat is het effectieve bereik. Dus zoveel het bericht heeft op de tijdlijn van zoveel mensen gestaan. Het zegt niets over of die mensen daadwerkelijk bewust het bericht gelezen hebben.
Sheran schreef:Waarom rennen hamsters zoveel? Wat doen ze dan in de natuur? Ik heb een snelheidsmeter aan het radje van mijn dwerghamster Khaleesi gemaakt en zij rent gemiddeld per nacht 13 km, met een gemiddelde snelheid van 3,5 km/u. Echt ver! Maar waarom??
Lumi schreef:Sheran schreef:Waarom rennen hamsters zoveel? Wat doen ze dan in de natuur? Ik heb een snelheidsmeter aan het radje van mijn dwerghamster Khaleesi gemaakt en zij rent gemiddeld per nacht 13 km, met een gemiddelde snelheid van 3,5 km/u. Echt ver! Maar waarom??
Hamsters schijnen dat ook leuk te vinden. Heb een tijdje terug een onderzoek gelezen waarbij ze die radjes in de natuur neerzetten, en wilde hamsters gebruikten ze toen ook echt heel veel
culaccino schreef:Heb je toevallig ergens rot hout onder/bij die dorpel? Daar vreten ze zich doorheen. Bij ons kwamen ze via de vloer. Toen die vervangen werd, hebben we ze niet meer gehad.
Sheran schreef:Waarom rennen hamsters zoveel? Wat doen ze dan in de natuur? Ik heb een snelheidsmeter aan het radje van mijn dwerghamster Khaleesi gemaakt en zij rent gemiddeld per nacht 13 km, met een gemiddelde snelheid van 3,5 km/u. Echt ver! Maar waarom??
Niobe schreef:Sheran schreef:Waarom rennen hamsters zoveel? Wat doen ze dan in de natuur? Ik heb een snelheidsmeter aan het radje van mijn dwerghamster Khaleesi gemaakt en zij rent gemiddeld per nacht 13 km, met een gemiddelde snelheid van 3,5 km/u. Echt ver! Maar waarom??
Misschien is ze aan het trainen voor de marathon van Hamsterdam