[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:20

Hij is ook wel weer een schoen/sok/vlies kwijt.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:22

Varekaj schreef:

_O-

Nee ik ben idd nog nooit zo wanhopig geweest dat ik half Europa doorgetrokken ben om uiteindelijk nog veel verder te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:27

Onali schreef:
Varekaj schreef:

_O-

Wat lach je nou,het klopt toch wat ik zeg :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:34

Ik vind al die foto's bijzonder in beeld gebracht. Gezichten en edele delen niet in beeld, precies achter een takje of iets. Zo smaakvol mogelijk, hoewel dat een raar woord is bij de dood. Dat vind ik ontzettend fascinerende fotografie.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:45

Onali schreef:
Nee ik ben idd nog nooit zo wanhopig geweest dat ik half Europa doorgetrokken ben om uiteindelijk nog veel verder te komen.

Ik denk dat wij van geluk mogen spreken dat we in een tot nu toe rustig land wonen.

Saintelette

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 23:20

Er bestaat een back-up pagina voor de fbpagina die verwijderd is. Hij heet ook letterlijk zo: backup to the psycho path to evil.
Er wordt momenteel vooral veel over seriemoordenaars geplaatst, het echte lugubere heb ik niet meer gezien sinds de opheffing van de vorige pagina.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 17:26

https://www.ad.nl/buitenland/vrouw-bree ... 6k2dWPQy0E

Citaat:
drie verdiepingen naar beneden gevallen nadat ze ondersteboven hangend aan de buitenrand van het balkon een ingewikkelde houding van de oosterse filosofie en bewegingsleer had getraind. De jonge techniekstudente overleefde de val, maar brak wel haar voeten, benen, armen, heupen en hoofd op 110 plaatsen.

Niks geen plaatjes, enkel tekst.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:12

Onali schreef:
https://www.ad.nl/buitenland/vrouw-bree ... 6k2dWPQy0E

Citaat:
drie verdiepingen naar beneden gevallen nadat ze ondersteboven hangend aan de buitenrand van het balkon een ingewikkelde houding van de oosterse filosofie en bewegingsleer had getraind. De jonge techniekstudente overleefde de val, maar brak wel haar voeten, benen, armen, heupen en hoofd op 110 plaatsen.

Niks geen plaatjes, enkel tekst.
aan die foto te zien gewoon gevallen wie gaat er dan ook op de kop yoga doen op een balkon rand in die positie...

Edit een foto van vlak voor de val

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:24

Voor wie dacht dat yoga ongevaarlijk was :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:58

Sanet schreef:
Voor wie dacht dat yoga ongevaarlijk was :D

Dit is gewoon een gevaarlijke versie. Op een flat balkon kan wel maar dan niet op de rand..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 19:03

Aan de verkeerde kant van het balkon :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 06:53

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 09:15

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 10:12

Ja dat lijkt me ook echt verschrikkelijk

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 10:47

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 10:55

SavannahNx schreef:
moonsparkle schreef:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... tan-geplet

Man is geplet door de lift en daarbij omgekomen, geen foto's alleen het nieuwsbericht

Huh maar wat precies is er gebeurd?

Als ik het goed lees probeerde de man de dichtgaande deuren weer open te doen om uit te stappen. Terwijl hij de deuren weer open doet stapt hij uit maar begint de lift te bewegen (die dacht waarschijnlijk dat de deuren dicht zaten (ivm niet werkend veiligheidssysteem?)). Dus ik kan me alleen maar een voorstelling maken dat hij half tussen de deuren hangend geplet wordt door de lift.
Ik vind liften eng en heb wel eens filmpjes gezien van mensen die met hun hond de lift in stappen maar daarbij Fikkie buiten de deuren vergeten waardoor de lijn tussen de deuren komt en het beestje wordt opgehangen ;( worst nightmare, als ik met mijn honden een lift in moet til ik de kleine op en de grote wijkt geen centimeter van mijn zijde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 11:18

Herkenbaar dit. Ik heb dan ook een stille stiekeme angst voor liften.

Nu heb je automatische deuren. Vroeger had je deuren die je zelf open moest doen met zo een raampje in, je zag dan de lift aankomen/vertrekken aan het licht in de bak. Was de lift er niet, dan hoorde de deur geblokkeerd te zijn.

2x bijna goed mis gegaan.
1e keer was ik denk ik een jaar of 12? Op school van mijn broer, 2e verdiep. Trek de deur open, gelukkig gelijk gezien dat de liftbak er niet was. Kon anders de liftkoker in geduikeld zijn.
2e keer heel wat jaren later, was ergens voor opleiding van werk.
Sta in zo'n liftbak, komen aan op gelijkvloers. Man naast me duwt deur open om uit te stappen en net dan vliegt de lift weer naar boven.
Wat bleek? Die sensor van open deur was stuk. Wanneer iemand op een andere plek de lift opriep schoot die daar met regelmaat gelijk naartoe. Om dat te vermijden moest je op het paneel het "hold" hendeltje omklikken en na uitstappen weer afzetten (en zorgen dat je arm weg was). De vaste werkkrachten van dat kantoor wisten dat. Wij in opleiding/bezoekende werknemers niet. "Vergeten melden" was het excuus....

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 13:26

Oh bah, dat met die liften is altijd een angst van me. Vooral als ik met kinderen in een lift sta. Of op een roltrap, na dat filmpje hier van die vrouw die erin verdwijnt.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 15:45

Ik heb het filmpje ervan gezien, niks bloederig of echt eng vind ik zelf.. Wel shocking omdat het zo ontzettend vlug gaat. Man kwam niet tussen de deuren klem te zitten, maar stapte uit de lift en werd omlaag geduwd.. Andere persoon voor hem, heeft erg veel geluk gehad, want dat scheelde echt maar een haartje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 15:50

Huh? Is hij dan tussen de deurstijlen en de liftschacht terecht gekomen en zo naar beneden geduwd? Dus tussen de grond en de onderkant van de liftbak? Ik begreep het alsof hij "uitgesmeerd" werd door de zijkant van de lift bij het stijgen/dalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:16

Ik ga niet kijken :+ Het visueel proberen voorstellen is genoeg.

Zit namelijk vanuit mijn bureau ook al recht op de liftdeuren te kijken hier op mijn werk, en dat gaat ook vaak maar net goed omdat die deuren aardig snel sluiten. Ik hoef geen overduidelijk rampscenario daar aan toe te voegen dat ik levendig voor de geest kan halen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:20

Nu ga ik dus altijd op schoenen letten.....
En me afvragen of die schoenen wel écht van vrachtwagenchauffeurs zijn...

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:28

DeMolenhoek schreef:
Linkje naar het liftincident

https://youtu.be/f6e_cpMaUdo

Ik kan best veel hebben, maar vind deze toch best indrukwekkend wel. Het gaat super snel en er is eigenlijk maar weinig te zien, maar toch, ik weet niet -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:44

Ik zou niet diegene willen zijn die dat moet opruimen. Dan moet er toch ook belachelijk veel ruimte zijn tussen de lift en de koker om daar zo tussen te geraken?