Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 17:50

KM_Ris schreef:
Lau schreef:
Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan naar de verjaardag. Ben heel benieuwd wat voor gezeik ik ga krijgen.

Als ik je verhalen lees over je schoonouders, denk ik dat je hier goed aan hebt gedaan :D

Ondanks dat ik mij verveel zo alleen thuis. Ben I heel blij met mijn keuze! Ben afgelopen vrijdag nig met ze geweest. En ging toen echt heel negatief naar bed. Dus hoop dag het vanavond anders is. Die mensen maken mij zo ontzettend ongelukkig. Ze praten niet tegen mij en geven alleen maar vieze blikken. En vind het zo naar dat mijn vriend zegt ja dan ga je toch voor mij mee. Ja leuk hoor maar jij voelt je welkom en ik niet.... volgens mij kent hij dat gevoel ook niet. Want hij zegt dan doodleuk ja ik ga toch ook mee naar jouw ouders... ja! Maar zij sluiten je niet buiten en praten gewoon tegen je.

Edit:
Nou ze hebben het heel gezellig zonder mij. Veel plezier met kerst zonder mij...
Laatst bijgewerkt door Lau op 02-12-18 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 17:57

Gisteren had ik sluit, en stond met iemand anders in de spoel.

Toen ik een kar vol het restaurant in liep hoorde ik achter mij ineens oh kijk meer borden!
Zullen we meer borden nemen!? MENEER MENEER MENEER!!
Ik ben toen eigenlijk gewoon door gelopen, ik ga niet bij meneer omdraaien...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 21:23

Hey Lau, even tussendoor; je hebt het steeds over je vriend, maar jullie zijn toch verloofd?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:24

Aan dat mams veel te veel geld heeft uitgegeven aan mn verjaardagscadeau. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er super blij mee (het 2de boek van Jimmy Nelson :D), maar heb liever dat ze het zelf houdt en het voor zichzelf eens gebruikt of iets anders leuks. Aan jezelf denken is ook niet verkeerd zo nu een dan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:26

Mijn huisgenoten / huisgenoot

Iemand heeft gewoon mijn fles ranja van de koelkast gepakt, aangebroken, mijn waterkaraf gepakt en daar ranja in gemaakt en opgezopen. En vervolgens weer vies terug gezet?!?!?! (Weet al wie dat doet lol)

En:
- deurwaarder aan de deur
- niet schoonmaken
- etensresten dagen op het aanrecht zetten
- niet afwassen maandenlang
- eten uit mijn eigen koelkast pakken
- boze schreeuwende man ‘s nachts voor de deur
- bestek verdwijnt
- wietlucht / rooklucht
- afval in de gang laten staan
- niet aan rooster houden en grote bek geven als je er op aan spreekt “ik laat me niks opleggen”. :roll:
Toen mocht hij op gesprek komen op kantoor, en hij doet nog niks.

Is echt niks mee te beginnen. :n

In het verleden
- geld stelen
- ex vriendin slaan + schreeuwende ruzie met gillen en huilen regelmatig
- 2 honden formaat Stafford op 19m2 en nooit schoonmaken (zijn weg)
- bierblikken van 3 hoog gooien uit het raam
- wiet roken in de keuken
- vechten met een complex genoot

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:13

__Sannne schreef:
Hey Lau, even tussendoor; je hebt het steeds over je vriend, maar jullie zijn toch verloofd?

Klopt, maar verloofde typt zo rot :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:20

Mn broertje die niet meer naar school gaat en per week hooguit 4 uur werkt. Hij zit dus de hele tijd thuis niks te doen, ontzettend irritant

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:44

Lau schreef:
__Sannne schreef:

Klopt, maar verloofde typt zo rot :')

Hier al 7 jaar verloofd en ik zeg en typ ook nog steeds vriend... _O-

Maar goed dat je je eigen plan trekt! Je laten vernederen door wie dan ook is niet de bedoeling Lau, ik vind het ook heel flauw van je vriend dat hij jou niet in bescherming neemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:47

Lau een avondje alleen is toch niet zo'n ramp dat je je meteen verveelt?? Doe lekker je eigen ding joh. Ga lekker sporten, of uitgebreid koken, of met een boek/film op de bank, in bad, of.. etc :P of nodig iemand uit!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:54

Anthea schreef:
Lau een avondje alleen is toch niet zo'n ramp dat je je meteen verveelt?? Doe lekker je eigen ding joh. Ga lekker sporten, of uitgebreid koken, of met een boek/film op de bank, in bad, of.. etc :P of nodig iemand uit!

Haha had het gewoon net wat anders geplant vandaag.
Maar is goed gekomen, heb een pizza besteld en daarna de katjes flink geborsteld.

En toen mijn vriend thuis kwam kreeg ik de prettige mededeling dat ik niet meer welkom was bij zijn ouders.
Want ik deed alles verkeerd en alles was mijn schuld. En hij heeft geen een moment mij echt verdedigd. Dus ik heb hem 24 uur gegeven om bepaalde dingen die ik voor hem gefixt heb en opgelost heb op te biechten en anders doe ik het.
Ik heb maanden mijn mond gehouden over dingen. En vanalles gepikt hoe ze maar doen alsof ik alles aan hem te danken heb. Terwijl het in feiten andersom is.
Als hij mij en mijn moeder niet had zou hij dik in de oliebol zitten.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:06

Hoera! Gefeliciteerd Lau. Je hoeft er niet meer heen. Nou moet je nog even goed bedenken of je wel wilt dat dit je schoonouders blijven. Als je vriend niet voor je vecht ...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:08

Maflinger_S schreef:
Hoera! Gefeliciteerd Lau. Je hoeft er niet meer heen. Nou moet je nog even goed bedenken of je wel wilt dat dit je schoonouders blijven. Als je vriend niet voor je vecht ...

Dat laatste is een dingetje waar ik heel erg mee zit.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:13

En terecht. Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar een jongeman van boven de 20 die niet meer thuis woont zou voor zijn vriendin moeten kiezen. Is hij jonger of nog thuiswonend dan krijgt ie het voordeel van de twijfel en moet ie een beetje in de goede richting geduwd worden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:19

Maflinger_S schreef:
En terecht. Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar een jongeman van boven de 20 die niet meer thuis woont zou voor zijn vriendin moeten kiezen. Is hij jonger of nog thuiswonend dan krijgt ie het voordeel van de twijfel en moet ie een beetje in de goede richting geduwd worden.

Meneer is 31 en we wonen samen. Het grappige is dat hij tegen mij best een grote bek durft te hebben. Maar tegen zijn mamie niet.... nee dat mens is heilig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:21

Mommy boys zijn verschrikkelijk. Zo blij dat die van mij zo goed als geen relatie heeft met z'n moeder :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:23

Anthea schreef:
Mommy boys zijn verschrikkelijk. Zo blij dat die van mij zo goed als geen relatie heeft met z'n moeder :')

Wees blij, op dit soort momenten ben ik zo blij dat mijn moeder mij zelfstandig heeft opgevoed. Moet er niet aan denken om zo aan mijn ouders te hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:30

Ja mijn man zijn moeder is opzich best tof maar tegelijkertijd heeft ze ook een hele babykamer voor ons gekocht terwijl ik 1) net 2 maanden in dit land woon, 2) mijn man is minimaal 4 maanden per jaar niet thuis en 3) we willen sowieso de komende 283 jaar geen kinderen. Zo raar en pushy, bah :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:32

Anthea schreef:
Ja mijn man zijn moeder is opzich best tof maar tegelijkertijd heeft ze ook een hele babykamer voor ons gekocht terwijl ik 1) net 2 maanden in dit land woon, 2) mijn man is minimaal 4 maanden per jaar niet thuis en 3) we willen sowieso de komende 283 jaar geen kinderen. Zo raar en pushy, bah :+

Meen je niet :wow:
Dat is wel apart, dat is niet even een stille hint zeg maar.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 06:36

Dat ik nauwelijks heb geslapen en nu niet naar mijn eerste les(sen) kan deze ochtend, omdat ik mijn andere vakken anders niet volhoud :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 07:48

Aan mijn kat die mij en mijn vriend al de hele nacht wakker houdt terwijl ik vandaag 10 uur werken voor de boeg heb.

Edit: en ohja, diezelfde kat die net doodleuk een van mijn stoelen aan het bewerken was terwijl ze heel goed weet dat dat niet mag en twee krabpalen in huis heeft :\

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 08:44

Aan dat zowel mijn hamster als mijn slang me wakker maakte om drie uur omdat ze een ontsnappingspoging aan het doen waren. Uhm. Jongens. Beide tegelijkertijd eruit lijkt me niet zo goed idee

Ivan was zo braaf stil geweest sinds woensdag, en nu begon hij opeens weer :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 08:46

Dat na 4 week medicijnen slikken, het probleem nog steeds niet verholpen is. Maar ik voel me zo’n zeur als ik voor een 3de keer in 3 week bel :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 08:46

Lau schreef:
Maflinger_S schreef:

Dat laatste is een dingetje waar ik heel erg mee zit.

Pfff ik zou niet kunnen en willen leven met iemand die niet voor me opkomt op zulke momenten.. Heel klote voor je!

Mijn vorige schoonmoeder was ook geen leuk mens maar mijn ex stond dan ook niet aan haar kant en ging altijd fel tegen haar in. Nu heb ik de liefste schoonouders die ik me kan wensen en dat maakt het leven echt een stuk makkelijker kan ik je vertellen..

Ik zou niet willen trouwen met een man die het blijkbaar acceptabel vindt dat zijn ouders zijn toekomstige vrouw niet willen accepteren. Je lijkt hier echt mee te zitten en dat zou hij vreselijk moeten vinden en hij zou voor jou moeten kiezen. Maar ik snap dat dat vanuit mijn buitenstaander positie makkelijk praten is.. Sterkte!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 09:09

Mn arm.
Schijnbaar vind hij dat het leuk is pijn te doen bij vochtig weer. Ik was vrijdag nog zotrots dat ik zo goed als geen pijn meer had

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 10:14

Mijn telefoon die half gebogen blijkt te zijn aan de rechterkant waardoor mijn geluidsknopjes en aan en uit knop het niet meer doen. Niet handig. Geen geld voor een nieuwe. Vervolgens mijn vader die zegt dat ik de telefoon van mijn oma kan gebruiken. Die afgelopen donderdag overleden is. Nee liever niet.