Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:16

Lisitano schreef:
Toen wij helemaal krom lagen om te sparen voor ons huis heb ik een foto-album gemaakt met allerlei herinneringen. Het kostte geloof ik iets van €6 totaal en een paar dagen knutselen. Ik voelde me nogal banketstaaf want ik kreeg van haar wel altijd heel mooie cadeaus, ook zomaar.
Maar ze was er superblij mee.

Ah wat tof! Zeker omdat je er veel moeite en tijd in hebt gestopt <3 .

Ik kan dat echt veel meer waarderen.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:02

Een cadeau hoeft helemaal niet duur te zijn, maak het persoonlijk en het is veel waardevoller.
Zo had ik vorig jaar met kerst voor mijn vader een fotoboek gemaakt van 'het gehele gezin 2019', van iedereen wat vakantie foto's gevraagd. Hij was er zo blij mee, veel tastbaarder dan al die digitale foto's en geloof dat iedereen die op bezoek kwam dat boek onder zijn neus kreeg. En in januari hintte hij al dat hij dit jaar hetzelfde cadeau wil. Maar dat wordt een saai fotoboek :+

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:37

Ethelate schreef:
Een cadeau hoeft helemaal niet duur te zijn, maak het persoonlijk en het is veel waardevoller.
Zo had ik vorig jaar met kerst voor mijn vader een fotoboek gemaakt van 'het gehele gezin 2019', van iedereen wat vakantie foto's gevraagd. Hij was er zo blij mee, veel tastbaarder dan al die digitale foto's en geloof dat iedereen die op bezoek kwam dat boek onder zijn neus kreeg. En in januari hintte hij al dat hij dit jaar hetzelfde cadeau wil. Maar dat wordt een saai fotoboek :+

:')
Als je dat nu al weet zou ik de hele familie vragen te poseren voor hun meest verschrikkelijke lockdown-moment. Die keer dat je broer uit verveling een taart ging bakken en het (oneetbare) resultaat daarvan := Of dat moment dat je op je kop ging staan van verveling *\%/* Zo houd je toch nog op een humoristische manier iets over aan dit oersaaie jaar. :))

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:16

topsylover schreef:
Ethelate schreef:

Als je dat nu al weet zou ik de hele familie vragen te poseren voor hun meest verschrikkelijke lockdown-moment. Die keer dat je broer uit verveling een taart ging bakken en het (oneetbare) resultaat daarvan := Of dat moment dat je op je kop ging staan van verveling *\%/* Zo houd je toch nog op een humoristische manier iets over aan dit oersaaie jaar. :))

Ik dacht juist aan familieleden fotoshoppen op de vakanties die ze misschien wel hadden willen doen. Zo'n ontzettend nep palmstrand enzo ;) .

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:20

Eef_Bam schreef:
topsylover schreef:

Ik dacht juist aan familieleden fotoshoppen op de vakanties die ze misschien wel hadden willen doen. Zo'n ontzettend nep palmstrand enzo ;) .

Het kan allebei :))

Een piramide van wc rollen, een kasteel van kratten bier :')
Bikini van mondkapjes _O-
Ja, ik zie dit wel voor mij :') _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:51

topsylover schreef:
Ethelate schreef:

Wij hebben de kop stand en voor- en achterwaartse koprol al gehad. Vooral die laatste zijn heel grappig met een wijntje op :D

__Sannne

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:35

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:40

Ik vind die van de fooi ook erg. Geef je maar €1,50 fooi en verwacht je dat ook nog te splitsen...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:41

Dat mandarijntje inderdaad :))

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:42

Het erge is dat ik er best veel wel eens ben tegengekomen _O-

Mijn reactie is dan idd meestal van: whuuut?! nouja ik maak het wel over.

Maar dan wel meteen de laatste keer, haha :))

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:02

Dat mandarijntje. Dat mens kreeg een compleet fruitpakket van me, zodat ze nooit meer wat te mauwen had

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:05

Zou dat berichtje van dat mandarijntje nu echt serieus zijn? Kan me niet voorstellen dat iemand echt zo doet.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 18:40

Zo'n moeder moet je een tikkie terug sturen met een bedrag wat haar kind aan extra wc velletjes heeft opgebruikt. Misschien komt de hint dan aan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 18:41

Poekkie schreef:
Zou dat berichtje van dat mandarijntje nu echt serieus zijn? Kan me niet voorstellen dat iemand echt zo doet.

Ik ken ze echt die zelfs over een extra aardappel zeurden.
Heb toen gevraagd of ik hem dan maar weer moest uitspugen? Ik at daar mee en ik daar blijkbaar een aardappel teveel opgeschept -O-
Sorry hoor... Ik kook nooit “ precies “ genoeg voor iedereen als er mensen komen eten. En dan nog, dan heb ik wel een blik soep extra in huis voor onverwachte mee eters.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:04

Ineke2 schreef:
Poekkie schreef:

Heb toen gevraagd of ik hem dan maar weer moest uitspugen? Ik at daar mee en ik daar blijkbaar een aardappel teveel opgeschept -O-
Sorry hoor... Ik kook nooit “ precies “ genoeg voor iedereen als er mensen komen eten. En dan nog, dan heb ik wel een blik soep extra in huis voor onverwachte mee eters.

Dat is toch gewoon te gek voor woorden...

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:15

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:21

Ineke2 schreef:
Poekkie schreef:

Heeft dat niet ook te maken met de financiële situatie?
Ik ken een gezin die het niet heel breed had, met 5 man deelde ze vaak 2 stukjes vlees, als je dat niet gewend bent is de vergissing om een stuk vlees voor jezelf te pakken makkelijk gemaakt :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:53

Nee, ze had voor iedereen aardappelen geschild en zo gekookt dat alles op zou gaan met precies genoeg voor iedereen. Alleen had ze dat niet aan mij verteld.
Heeft niks met financiën te maken in dit geval.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 22:18

Nee, die van de condooms splitten na een gezellige avond :')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 22:29

Isabonny schreef:
Nee, die van de condooms splitten na een gezellige avond :')

‘Ik ga even uitrekenen wat mijn anticonceptie kost...’
en dan ook de periode ervoor meerekenen, anders is de pil niet veilig. :=

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 10:36

Ja of een berekening wat een kind zou kosten als je het zonder condoom gedaan had *\o/*

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:03

https://grazia.nl/artikel/311114/shocki ... AdXVSEdxtw

Vriendin 1 had spullen uit liefdadigheid aan vriendin 2 en vriendin 2 verkocht dit op marktplaats en ontvang 800 euro.
Das toch erg! Zou dit niet over mn hart kunnen verkrijgen. Ze zijn ook gewoon nog vriendinnen, had op zn minst geeist dat ze me uiteten zou nemen post pandemic van dat geld :Y)

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:09

Danique_G schreef:
https://grazia.nl/artikel/311114/shocki ... AdXVSEdxtw

Vriendin 1 had spullen uit liefdadigheid aan vriendin 2 en vriendin 2 verkocht dit op marktplaats en ontvang 800 euro.
Das toch erg! Zou dit niet over mn hart kunnen verkrijgen. Ze zijn ook gewoon nog vriendinnen, had op zn minst geeist dat ze me uiteten zou nemen post pandemic van dat geld :Y)

Ik weet het niet, heb een dubbel gevoel bij dit verhaal. Ze heeft de spullen zelf weggegeven, dan heb je niks meer te zeggen over wat ermee gedaan wordt. Bovendien kun je als volwassene ook een keer nee tegen je vriendin zeggen toch? Dat ze zo’n lampje voor haar nichtje dan in de garage zet, dat snap ik echt niet. Dan heb je toch helemaal geen ruggengraat als alles zo makkelijk mee gaat met een vriendin?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:12

Oeh die vind ik wel heftig :oo Dat had bij mij toch wel een flinke deuk in de vriendschap opgeleverd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:50

Dit vind ik echt niet normaal hoor, doe je gewoon niet.. Vooral omdat ze op den duur blijkbaar overal gewoon om vroeg :n