660 nu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMayo schreef:Aii topic uit het oog verloren! Momenteel wat minder actief maar vanaf morgen pak ik het weer op. Ik wil denk ik mijn hele feed opschonen. Gewoon alles eraf halen en opnieuw beginnen.
Ik ga straks iedereen even volgen weer!
MSchoutenfotografie is mijn pagina.
Is er nog plek in de pod?
Lisitano schreef:Wat gaan jullie lekker zeg!
Ik ga vanaf dit weekend de camera weer eens vaker pakken en meer aan bewerking etc. doen. Mijn account gaat al maanden niet lekker. Hopelijk doen nieuwe foto's het weer goed.
Het is niet mijn stijl om extreem te gaan bewerken, en volgens mij is het ook niet nodig. Maarja, wat wel
Ik ga vanaf dit weekend de camera weer eens vaker pakken en meer aan bewerking etc. doen. Mijn account gaat al maanden niet lekker. Hopelijk doen nieuwe foto's het weer goed.
Het is niet mijn stijl om extreem te gaan bewerken, en volgens mij is het ook niet nodig. Maarja, wat wel
Ik ga je volgen, leuk! Lisitano schreef:Wat gaan jullie lekker zeg!

Slecht, I know
Lau schreef:Lisitano schreef:Wat gaan jullie lekker zeg!
Ik vind je foto’s leuk![]()
Misschien kan je wat spontane minder kwalitatieve foto’s proberen. Dat maakt je account ook wat persoonlijker. En vraag je volgers anders eens wat ze willen zien.
Bedankt voor de tip! Ik let misschien teveel op de kwaliteit of positie van de honden. Ik ga dat eens testen.Dayanara schreef:Oh nu pas zie ik UmaIk ga je volgen, leuk!
toch krijgt zij de meeste fans op Insta 
mirriejj schreef:Ik snap ook niet waarom dat je maar zo weinig likes krijgt. Je foto's zijn echt leuk en afwisselend! Raar hoe dat zoiets werkt.
Ik poste eerst vaak 2 keer per dag, maar met 1 keer per dag posten loopt het veel beter merk ik .
Wat een schatje!
Sheehan schreef:Qimm schreef:dan is het wel sneu als je onderschrift klopt
Hahahah, er was een tijd dat ik veel postte. Maar ik heb een ingewikkelde feed en nu alles zo druilerig en kleurloos is buiten is het moeilijk bij te houden helaas
Lau schreef:purny schreef:Schijnbaar ben ik in trek bij de makelaars in Amerika. Krijg alleen maar volgverzoeken van deze lui
Die lui kopen gewoon volgers![]()
Dan selecteren ze accounts gewoon random. Of op Google resultaten. Ik heb gezocht op balletschool en krijg allemaal verzoeken van dansers.
,
(op misschien een bedrijf na, maar dan ken ik het bedrijf wel) _Dreamer schreef:Haha op mijn prive account accepteer ik al die onzin ook niet, ook geen paardenaccounts trouwens en de mensen die mij volgen ken ik ook echt allemaal (zowel van bokt/internet als irl) en wil dat dit weekend nog even nalopen(op misschien een bedrijf na, maar dan ken ik het bedrijf wel)
als je afgemeld staat bij de ene komen er keiveel van de andere binnen.