Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dayanara

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 08:48

Voor de grap eens meegedaan met een gainparty gisteren. Heb wel veel volgers erbij nu. Eerst eens zien of ze blijven.

660 nu :j

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 09:13

xMayo schreef:
Aii topic uit het oog verloren! Momenteel wat minder actief maar vanaf morgen pak ik het weer op. Ik wil denk ik mijn hele feed opschonen. Gewoon alles eraf halen en opnieuw beginnen.

Ik ga straks iedereen even volgen weer!

MSchoutenfotografie is mijn pagina. :))

Is er nog plek in de pod?

In de fotografiepod is nog wel plek. Zal ik je toevoegen?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 09:24

Wat gaan jullie lekker zeg!
Ik ga vanaf dit weekend de camera weer eens vaker pakken en meer aan bewerking etc. doen. Mijn account gaat al maanden niet lekker. Hopelijk doen nieuwe foto's het weer goed.
Het is niet mijn stijl om extreem te gaan bewerken, en volgens mij is het ook niet nodig. Maarja, wat wel :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-19 09:27

Lisitano schreef:
Ik ga vanaf dit weekend de camera weer eens vaker pakken en meer aan bewerking etc. doen. Mijn account gaat al maanden niet lekker. Hopelijk doen nieuwe foto's het weer goed.
Het is niet mijn stijl om extreem te gaan bewerken, en volgens mij is het ook niet nodig. Maarja, wat wel :+

Ik vind je foto’s leuk <3
Misschien kan je wat spontane minder kwalitatieve foto’s proberen. Dat maakt je account ook wat persoonlijker. En vraag je volgers anders eens wat ze willen zien.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:03

Lisitano schreef:

Oh nu pas zie ik Uma <3 Ik ga je volgen, leuk!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:36

Lisitano schreef:

Ik snap ook niet waarom dat je maar zo weinig likes krijgt. Je foto's zijn echt leuk en afwisselend! Raar hoe dat zoiets werkt.

Ik poste eerst vaak 2 keer per dag, maar met 1 keer per dag posten loopt het veel beter merk ik .

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:24

Afbeelding

Nou is mijn Frans toereikend genoeg, mijn Turks echter.... Google translate maakt er helemaal wat geks van, ik laat het maar gewoon :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 13:44

Ik post echt 1 keer in de 100 jaar :+ Slecht, I know

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 13:50

dan is het wel sneu als je onderschrift klopt :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 14:07

Qimm schreef:

:') _/-\o_

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 14:15

Lau schreef:
Lisitano schreef:

Ik vind je foto’s leuk <3
Misschien kan je wat spontane minder kwalitatieve foto’s proberen. Dat maakt je account ook wat persoonlijker. En vraag je volgers anders eens wat ze willen zien.

Aah dankje :* Bedankt voor de tip! Ik let misschien teveel op de kwaliteit of positie van de honden. Ik ga dat eens testen.

Dayanara schreef:
Oh nu pas zie ik Uma <3 Ik ga je volgen, leuk!

Haha, dankjewel! Uma kijkt nooit leuk op foto's :') toch krijgt zij de meeste fans op Insta _O-

mirriejj schreef:
Ik snap ook niet waarom dat je maar zo weinig likes krijgt. Je foto's zijn echt leuk en afwisselend! Raar hoe dat zoiets werkt.

Ik poste eerst vaak 2 keer per dag, maar met 1 keer per dag posten loopt het veel beter merk ik .

Dankjewel! Ze zijn niet zo heel speciaal misschien, andere accounts blinken wel meer uit. Het zou ook niet moeten uitmaken natuurlijk, maar vorig jaar groeide mijn account juist enorm en nu is het wat on hold.
Jouw Jimmy account is echt fantastisch, die setjes <3 Wat een schatje!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 14:56

Qimm schreef:

Hahahah, er was een tijd dat ik veel postte. Maar ik heb een ingewikkelde feed en nu alles zo druilerig en kleurloos is buiten is het moeilijk bij te houden helaas

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 15:13

Uma is favoriet vanwege haar avontuur toendertijd. En ik ken jou natuurlijk nog :))

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 15:19

Dayanara schreef:
Uma is favoriet vanwege haar avontuur toendertijd. En ik ken jou natuurlijk nog :))

Heeee! *\o/* Het kwartje viel niet, haha! Ik zag Rogan al voorbij komen op Instagram.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-19 15:33

Sheehan schreef:
Qimm schreef:

Hahahah, er was een tijd dat ik veel postte. Maar ik heb een ingewikkelde feed en nu alles zo druilerig en kleurloos is buiten is het moeilijk bij te houden helaas

Ik heb je gevolgd! Ik vind je feed interessant misschien kan ik nog inspiratie er vandaan halen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 15:34

Schijnbaar ben ik in trek bij de makelaars in Amerika. Krijg alleen maar volgverzoeken van deze lui

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-19 15:37

purny schreef:
Schijnbaar ben ik in trek bij de makelaars in Amerika. Krijg alleen maar volgverzoeken van deze lui

Die lui kopen gewoon volgers :')
Dan selecteren ze accounts gewoon random. Of op Google resultaten. Ik heb gezocht op balletschool en krijg allemaal verzoeken van dansers.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 16:09

Lau schreef:
Ik heb je gevolgd! Ik vind je feed interessant misschien kan ik nog inspiratie er vandaan halen.

Dankjewel! Lief compliment :D Alles is neon en loopt in 1 lijn met mijn bedrijf, waar we ook alles met neon doen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 16:32

Lau schreef:
purny schreef:

Die lui kopen gewoon volgers :')
Dan selecteren ze accounts gewoon random. Of op Google resultaten. Ik heb gezocht op balletschool en krijg allemaal verzoeken van dansers.

Daarom accepteer ik ze ook lekker niet. :+,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 16:36

Haha op mijn prive account accepteer ik al die onzin ook niet, ook geen paardenaccounts trouwens en de mensen die mij volgen ken ik ook echt allemaal (zowel van bokt/internet als irl) en wil dat dit weekend nog even nalopen :) (op misschien een bedrijf na, maar dan ken ik het bedrijf wel)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 16:59

_Dreamer schreef:
Haha op mijn prive account accepteer ik al die onzin ook niet, ook geen paardenaccounts trouwens en de mensen die mij volgen ken ik ook echt allemaal (zowel van bokt/internet als irl) en wil dat dit weekend nog even nalopen :) (op misschien een bedrijf na, maar dan ken ik het bedrijf wel)

Dit inderdaad! Mijn prive account is echt voor mensen die ik ken. Eventueel via bokt oid. M'n paardenaccount is gewoon vrij te volgen *D

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:24

Lisitano schreef:
Dayanara schreef:

Heeee! *\o/* Het kwartje viel niet, haha! Ik zag Rogan al voorbij komen op Instagram.

Uma is super leuk, heerlijk koppie <3

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 13:29

Amai Arany en Mo hebben beide een goedlopende foto momenteel.. ik word gek van de meldingen :') als je afgemeld staat bij de ene komen er keiveel van de andere binnen. 8)7

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 17:24

Lisitano schreef:

Ik vind jouw foto's echt prachtig! <3

Edit: en Manu en Uma natuurlijk ook, één van mijn favorietjes op insta!

Ik blijf wat hangen op 1250 volgers, maar ben ook niet heel actief meer geweest. Geen tijd plus vreselijk weer en geen inspiratie voor captions :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 17:31

Ik heb er bijna 130!!! Mijn fotografie account gaat goed :D