Ik en m'n date hebben beide tinder verwijderd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
suikermeisje schreef:mirthheee schreef:Flessuh: Wacht jij tot zij wat zeggen?
Ik en m'n date hebben beide tinder verwijderdOmdat we interesse hebben in elkaar en sowieso tinder zeer weinig normaal aanbod heeft
Nee heeft ie al eens gezegd
suikermeisje schreef:Meeste mensen zijn best wel afwachtend denk ik.
Geeft niks maar daarom gaf ik even antwoord.
Flessuh schreef:Ik zeg altijd wel iets. Soms hoi goedemorgen/middag/avond, en als ik kan iets over de foto's..![]()
En inderdaad, de dames zijn vaak erg stil![]()
Mooi dat jullie er beide wat in zien, is je gegund![]()
Weinig aanbod begin ik ook last van te krijgen "er zijn geen nieuwe personen bij jou in de buurt"
MMIDV schreef:Ook als je begint met praten zijn de meesten niet zo spraakzaam
Yvankaxx schreef:Als ik iemand de moeite waard vind dat begin ik gewoon het gesprek. Maar ik heb soms vrij veel matches (Sorry flessuh), dus ben ik soms wel selectief.
Flessuh schreef:Yvankaxx schreef:Als ik iemand de moeite waard vind dat begin ik gewoon het gesprek. Maar ik heb soms vrij veel matches (Sorry flessuh), dus ben ik soms wel selectief.
Bedoel je dat je mij bent tegen gekomen![]()
Ik ben jou volgens mij nog niet tegen gekomen, Danielle wel
Ik heb er nu 5 over de laatste 2 weken, waarvan 4 in 3 dagenWaarvan 3 tot nu toe wat terug zeggen
Yvankaxx schreef:Flessuh schreef:
Bedoel je dat je mij bent tegen gekomen![]()
Ik ben jou volgens mij nog niet tegen gekomen, Danielle wel
Ik heb er nu 5 over de laatste 2 weken, waarvan 4 in 3 dagenWaarvan 3 tot nu toe wat terug zeggen
Nee, bedoelde dat ik jou niet "de gek" aan wilde steken omdat ik wel matches heb.
In theorie zou je mij niet tegengekomen kunnen zijn, want ik heb mijn leeftijd tot 29 staan!
BarryPlopper schreef:Ik heb de likes weer op voor vandaagjammer dat je ze niet kan opsparen. Denk dat ik toch maar eens mijn profiel moet gaan aanpassen
BarryPlopper schreef:Ik heb de optie "slimme foto" aanstaan en tinder vind dat de meest onduidelijke foto de beste is
Colien schreef:Ik vraag me echt af hoe je in hemelsnaam je likes op krijgt?! Like je dan iedereen, of zit je gewoon heel de dag door te swipen?![]()
Ik heb zowel mijn likes als mijn aanbod mannen nog nooit op gehad hoorEn mijn mannen selectie stond echt maar op 10km