Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:22

Mij verbaast het idd hoe mensen uit zijn op echt spotgoedkoop te kunnen kopen, zelfs met spullen die echt nog gloednieuw zijn. Ik heb er een zooi paardenspullen opstaan, ook echt nieuwe dingen en merkspul. Bieden ze 1 euro ofzo, gaat nergens over.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:14

Ik heb vorige week dinsdag paar paketten via kiala verstuurd. Echter staat de status nog op ingeleverd.

Ik heb alle trace codes ook nog. Maar nu eist de koper zijn geld terug omdat ie nog niks ontvangen heeft.

Misschien iemand hier eerder ervaring mee gehad of die weet of er een storing is?

Charaz

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:27

Kiala duurt wel vaker wat langer toch? Dan hadden ze niet via Kiala moeten laten verzenden.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:31

Klopt. Maar geen week is mijn ervaring.

Overigens heb ik het binnen 2 a 3 dagen wel als ik iets met kiala koop zeg maar.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:35

Overigens staat het nu op wordy getransporteerd.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:38

Ik denk dat er gewoon wat vertraging in zit, ik heb de pech al eens gehad dat het een week duurde.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:39

Mijn ervaring met Kiala is heel wisselend que levertijd. De ene keer is het er met 2 dagen en soms duurt het een week. Dat is het risico van Kiala.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:55

annelieke92 schreef:
Mijn ervaring met Kiala is heel wisselend que levertijd. De ene keer is het er met 2 dagen en soms duurt het een week. Dat is het risico van Kiala.

Ja toch. Dab kan je toch niet gelijk iets eisen? Tenminte... imo vind ik van niet.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:58

Stamper schreef:

Overigens heb ik het binnen 2 a 3 dagen wel als ik iets met kiala koop zeg maar.

Bij mij heeft het wel eens 3 weken geduurd...

Ik had ook een mooie...

Ik had knaagdier spul te koop staan. Jongedame boos onder de vraagprijs want ze wil een zorgboerderij beginnen. Ik wil er wel iets af doen en zei erbij ja ik spaar voor een paard. Begint ze een discussie dat ze 6 paardje heeft en die aten alleen hooi en of ik ook het adres van het hooi wilde. Vaag dus. Maargoed ik zei daarop dat ik ook nog paardenspullen te koop had en ze was in twee dingen geïnteresseerd. Prijs overeengekomen maar wilde nog wel een foto van de knaagdier spullen. Ik die dag erna gemaakt. Krijg ik gister een berichtje ja we hebben 13 dozen knaagdier spullen gekregen en de wedstrijd jas en blouse hoef ik niet want ik rij geen wedstrijd. Toen dacht ik nou waarom heb je er dan interesse in...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:58

Stamper schreef:
Overigens staat het nu op wordy getransporteerd.

Stuur hem/haar een screenshot hiervan?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 19:06

Heb ik ook gedaan. Vanochtend stond het er ibderdaad wel zo op. Maar kan ook ineens in een minuut veranderen natuurlijk. D

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 19:59

fjordjes schreef:
Stamper schreef:

Bij mij heeft het wel eens 3 weken geduurd...

Ik had ook een mooie...

Ik had knaagdier spul te koop staan. Jongedame boos onder de vraagprijs want ze wil een zorgboerderij beginnen. Ik wil er wel iets af doen en zei erbij ja ik spaar voor een paard. Begint ze een discussie dat ze 6 paardje heeft en die aten alleen hooi en of ik ook het adres van het hooi wilde. Vaag dus. Maargoed ik zei daarop dat ik ook nog paardenspullen te koop had en ze was in twee dingen geïnteresseerd. Prijs overeengekomen maar wilde nog wel een foto van de knaagdier spullen. Ik die dag erna gemaakt. Krijg ik gister een berichtje ja we hebben 13 dozen knaagdier spullen gekregen en de wedstrijd jas en blouse hoef ik niet want ik rij geen wedstrijd. Toen dacht ik nou waarom heb je er dan interesse in...

Wat voor knaagdierspul heb je? Mss wel interesse.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:00

Vanalles, huisjes bruggetjes loop molentjes, voerbakjes speeltjes etc etc. Is allemaal gebruikt sommige met wat knaagschade maar kan echt nog een ronde mee.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:02

Voor hamster toevallig?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:19

Ik heb het voor muizen gebruikt maar voor een hamster moet ook kunnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:38

Had een set van BR te koop maar weinig animo. Geen probleem, ligt netjes gewassen in de kast en vreet geen brood.
vandaag een mailtje, die 'm graag voor de vp wou overnemen als het incl. verzenden kon. Stond in de advertentie "excl. verzendkosten" maar ach, ben niet de kwaadste dus gemaild "als het met kiala mag, dan wil ik 'm wel incl. verzendkosten aan jou verkopen".

Koper akkoord, dus gegevens doorgespeeld. Hopelijk loopt het verder even vlot :D

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:54

Ik had laatst een positieve ervaring! We zochten een radio voor bij de paarden en zagen er op marktplaats eentje te koop staan 6km bij ons vandaan. Om half 9 savonds een bod geplaatst, om 10 over half 9 akkoord gegaan, om kwart voor 9 zaten we in de auto en om kwart over 9 waren we met onze nieuwe radio op stal :D
Minder leuk voor de paarden want die moeten nu verplicht meeluisteren :P :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:12

De meeste paarden/ dieren kunnen klassieke muziek wel waarderen hoor, de meeste (jonge) mensen moeten daar dan weer aan wennen :')

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:15

Haha klassieke muziek luisteren wij niet, gewoon radio 538 :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:16

Druppie7711 schreef:
Ik had laatst een positieve ervaring! We zochten een radio voor bij de paarden en zagen er op marktplaats eentje te koop staan 6km bij ons vandaan. Om half 9 savonds een bod geplaatst, om 10 over half 9 akkoord gegaan, om kwart voor 9 zaten we in de auto en om kwart over 9 waren we met onze nieuwe radio op stal :D

Haha dat hoorde ik dus in je filmpje op facebook _O-

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:17

xZiva_ schreef:
Druppie7711 schreef:

Haha dat hoorde ik dus in je filmpje op facebook _O-

Dat kan wel kloppen ja!! _/-\o_ _O-

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 23:12

Stamper schreef:
annelieke92 schreef:

Ja toch. Dab kan je toch niet gelijk iets eisen? Tenminte... imo vind ik van niet.

Ben ik met je eens hoor! Je hebt het weggebracht (heb je zo ook bewijsje van). Aan de levertijd kan je niets veranderen.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:21

heeft er hier misschien iemand een idee hoe ik het goed kan uitleggen?

ik ben opzoek naar een zadel met een kopijzer wijdte van 33cm

maar de verkopers die ik tot nu toe heb gevraagd dit te meten, hebben geen idee hoe ze het meten moeten, wat een kopijzer is, of komen met een meting van 15 cm.....

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:01

Ipv kopijzer boommaat gebruiken?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:28

Krijg iemand ook die melding wbt Ideal betalen?