Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Stamper schreef:Klopt. Maar geen week is mijn ervaring.
Overigens heb ik het binnen 2 a 3 dagen wel als ik iets met kiala koop zeg maar.
fjordjes schreef:Stamper schreef:Klopt. Maar geen week is mijn ervaring.
Overigens heb ik het binnen 2 a 3 dagen wel als ik iets met kiala koop zeg maar.
Bij mij heeft het wel eens 3 weken geduurd...
Ik had ook een mooie...
Ik had knaagdier spul te koop staan. Jongedame boos onder de vraagprijs want ze wil een zorgboerderij beginnen. Ik wil er wel iets af doen en zei erbij ja ik spaar voor een paard. Begint ze een discussie dat ze 6 paardje heeft en die aten alleen hooi en of ik ook het adres van het hooi wilde. Vaag dus. Maargoed ik zei daarop dat ik ook nog paardenspullen te koop had en ze was in twee dingen geïnteresseerd. Prijs overeengekomen maar wilde nog wel een foto van de knaagdier spullen. Ik die dag erna gemaakt. Krijg ik gister een berichtje ja we hebben 13 dozen knaagdier spullen gekregen en de wedstrijd jas en blouse hoef ik niet want ik rij geen wedstrijd. Toen dacht ik nou waarom heb je er dan interesse in...
Druppie7711 schreef:Ik had laatst een positieve ervaring! We zochten een radio voor bij de paarden en zagen er op marktplaats eentje te koop staan 6km bij ons vandaan. Om half 9 savonds een bod geplaatst, om 10 over half 9 akkoord gegaan, om kwart voor 9 zaten we in de auto en om kwart over 9 waren we met onze nieuwe radio op stal
Minder leuk voor de paarden want die moeten nu verplicht meeluisteren![]()
xZiva_ schreef:Druppie7711 schreef:Ik had laatst een positieve ervaring! We zochten een radio voor bij de paarden en zagen er op marktplaats eentje te koop staan 6km bij ons vandaan. Om half 9 savonds een bod geplaatst, om 10 over half 9 akkoord gegaan, om kwart voor 9 zaten we in de auto en om kwart over 9 waren we met onze nieuwe radio op stal
Minder leuk voor de paarden want die moeten nu verplicht meeluisteren![]()
Haha dat hoorde ik dus in je filmpje op facebook
Stamper schreef:annelieke92 schreef:Mijn ervaring met Kiala is heel wisselend que levertijd. De ene keer is het er met 2 dagen en soms duurt het een week. Dat is het risico van Kiala.
Ja toch. Dab kan je toch niet gelijk iets eisen? Tenminte... imo vind ik van niet.