Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pirouette66 schreef:Sterkte little_birdy!![]()
Oh die plant is leuk Yv![]()
Balen van je gebroken jar Molenhoek, en wat een fijne UK bestelling heb je gedaan![]()
Even een vraagje; ik heb mijn eerste Kiala-bestelling (Scentsy) onderweg, maar is het normaal dat daar geen updates van op de website komen? Er staat nog steeds sinds donderdag; Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd
Eight schreef:Lisitano, ik vind je blog echt heel erg leuk ik kijk er vaak op en geniet van je artikels
Verder lees ik nog steeds heel erg veel mee maar lukt het me vaak niet te posten omdat ik het op het moment erg druk heb met stage. In de avond uurtjes brand ik nog lekker waxmelts, genietenvooral de aflopen dagen met al die regen, dan is het toch heerlijk om in een fijn geurend huis te relaxen
Ik mis de geur Christmas cashmere van goose creek nog steeds heel erg, weet iemand een alternatief met ongeveer zelfde geur? Vanille melkachtige warme geur
Lisitano schreef:Oh ja Yv die kat! Iew.
Maar hij is wel zo grappigIk wil 'm!!
Yv_ schreef:Deal!!!
Wanneer kun je 'm halen????![]()
Ik ga vanavond even bij dinnetje langs om plan van aanpak te maken. Wordt niet zo'n heel gezellig gesprekje denk ik, maar goed, er moet een oplossing komen. Zal wel goedkomen denk ik. En hoop ik
En ja, die planten helpen echt goed he! Die lepelplant bij mij deed het ook super, alleen ik vind die plant zelf niet zo leuk. Vind deze zo lekker vrolijk, echt zo'n kneusjesplant.
Kirja schreef:Lisitano, Ja vreselijk! Ook flinke keelpijn en misselijk. Stomen gaat alleen mijn hartslag nóg verder van omhoog, dat doe ik maar niet![]()
Maar ik ruik nog wel alles, heb jij dat ook?
Kirja schreef:Super grappig trouwens, die tarts via Facebook..
Ze had ze hier voorbij zien komen, ze post hier ook mee
Pirouette66 schreef:Oh Yv, ik zou daar ook echt niet tegen kunnen, ben gek op dieren, maar het moet wel leuk blijven!
Ik lees je blog ook altijd met veel plezier Lisitano![]()
Bij mij wil een pepermunt-melt wel eens helpen als ik hoofdpijn heb.
Nu staat Lemon Meringue van GC aan