Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 16:36

Ahhh wat zonde DMH! Ik hoop dat je hem nog kunt omsmelten!

Kirja die geurtjes klinken echt heerlijk! Picnic in the park lijkt me idd zoooo lekker ook (droog iig vond ik hem super!)

DnT ik had je ook niet herkend hoor! Stiekem je avatar veranderen, tsssssk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 16:38

Lisitano schreef:
DMH, op je blog staat 1 artikel zonder tekst, klopt dat?

Hé zo gek! Ik heb nochtans dubbel gecontroleerd...

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:18

Ja zo droog ruken ze allemaak wel lekker maar Picnic in the park en North pole springen er zo wel echt uit voor mij <3

Nu staat warm en cozy op van wme, nog eens bedenken wat het straks word.
Alleen mijn YC verzameling is aardig gegroeid dus kiezen is heel lastig :+

Zal eens kijken of ik straks een fototje kan maken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 18:53

Oooohh wat zonde Molenhoek! Gelukkig kun je 'm omsmelten, al blijft het zonde.

Oh dat is wel heel fijn Sylvia! Haha ook echt wel op de deadline binnen dan!

Hier allemaal sterke geuren aan. Kwam thuis, merkte rare geur. Heeft die grafkat (bengaal van een vriendin) weer in mn gang gezeken. Dus na biotexen meteen een sterke Cosy By The Fire neergezet. En een sms dat dit de laatste kans is die hij krijgt :(.

In de woonkamer Witches Brew aan (en Outcast op de tv :)), mooie combi), in de plee Intens en in de keuken/eetkamer Silver Birch. Even weet wat opbranden :').

Leuke tarts Kirja! Sea Coral vond ik nog best lekker ook al had ik het niet verwacht! Chicks vond ik echt zwaar smerig _O-

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:05

Lisitano beterschap!! Klinkt pijnlijk die holtes :-(

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:10

Lekkere bestelling kirja!!

Hopelijk krijg je die lucht er snel uit yv!!

Ik heb m'n woodwick kneusje weer eens aangezet.... ik hoop dat ie t eindelijk eens gaat doen

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 22:05

Nou Helaas -O- kneusje krijgt nu een dikke vette winterjas aan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:03

Hier ook San, moesten alle 3 ff alu jasje aan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 07:02

Doe ik de laatste tijd standaard bij YC, elke jar een jasje aan.

Mijn UK pakket komt vandaag al binnen! Ben tot 16.00 gaan werken, hoop dat mijn grootmoeder het kan ontvangen. Kan echt niet wachten!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 07:10

Oh lekkere bestellingen allemaal!! <3

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 09:52

bij mij is een ilimunad voldoende bin yankee tegenwoordig.

Helaas extra vroeg terug van vakantie ivm een overlijden in de familie :( nu wakker na een lange reis gisteren (13 uur in de auto )

meteen maar een lekkere geur opzetten beneden en boven :)

boven cozy beneden een small yankee jar

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:10

Oh ja ik vind alufolie echt lelijk dus probeer zoveel mogelijk zonder.

Jeetje, sterkte Little_birdy. Nare reden om terug te moeten komen :(.

Ik ben zoooo in love met mn nieuwe luchtzuiverende plant. Nja, heb m nu paar weekjes staan :'). Maar geniet elke keer weer, zo'n vrolijk planke :D. Veel meer mijn ding dan de lepelplant die ik voorheen had. En hij doet het ook supergoed :j !

Afbeelding

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:20

Sterkte little_birdy! Y;(

Oh die plant is leuk Yv :j

Balen van je gebroken jar Molenhoek, en wat een fijne UK bestelling heb je gedaan <3

Even een vraagje; ik heb mijn eerste Kiala-bestelling (Scentsy) onderweg, maar is het normaal dat daar geen updates van op de website komen? Er staat nog steeds sinds donderdag; Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd >;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:22

Nee, maar de updates kunnen nogal ehm.. lang :') duren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:22

Dat staat er bij mij ook al vanaf donderdag...

Sterkte Little_birdy.

Leuke plant Yv!
Vind je fotoring nog steeds zo leuk :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:25

Pirouette66 schreef:
Sterkte little_birdy! Y;(

Oh die plant is leuk Yv :j

Balen van je gebroken jar Molenhoek, en wat een fijne UK bestelling heb je gedaan <3

Even een vraagje; ik heb mijn eerste Kiala-bestelling (Scentsy) onderweg, maar is het normaal dat daar geen updates van op de website komen? Er staat nog steeds sinds donderdag; Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd >;)

Mijn pakketje laat ook al een week op zich wachten :') Het is er blijkbaar zelfs eerder in België, ik heb net een trage verbinding denk ik. Scentsy is ook mijn kant op *\o/* Dat zal wel helemaal lang duren :))

Die plant is ook mooi Yv! Wij hebben nu die lepelplant en vriend is helemaal overtuigd dat het werkt :D

Sterkte little_birdy :(:)

DeMolenhoek, ik ben benieuwd naar je bestelling! Wel foto maken hè!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:27

Lisitano, ik vind je blog echt heel erg leuk ik kijk er vaak op en geniet van je artikels :)

Verder lees ik nog steeds heel erg veel mee maar lukt het me vaak niet te posten omdat ik het op het moment erg druk heb met stage. In de avond uurtjes brand ik nog lekker waxmelts, genieten :) vooral de aflopen dagen met al die regen, dan is het toch heerlijk om in een fijn geurend huis te relaxen

Ik mis de geur Christmas cashmere van goose creek nog steeds heel erg, weet iemand een alternatief met ongeveer zelfde geur? Vanille melkachtige warme geur

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:51

Getver Yv, Hopelijk ruik je er niks meer van? Dan zijn de sterkere geurtjes toch wel lekker.
En dan is t nog niet eens je eigen kat.
En wat een leuke plant!

Wow lekker snel Molenhoek!
(Mocht je nog eens bestellen daar heb ik evt wel interesse om mee te bestellen)

Ach LB wat naar, gecondoleerd :(:)

Heb een barstende koppijn (al 2 dagen naar ruziënde buren luisteren is ook niet echt leuk) dus maar een zacht bloemen geurtje, beach flowers, gekozen.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:55

Dan wacht ik nog maar heel geduldig (not!) af. Ben zo benieuwd naar mijn Scentsy geuren :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:08

Oh ja Yv die kat! Iew.
Maar hij is wel zo grappig _O- Ik wil 'm!!

Eight schreef:
Lisitano, ik vind je blog echt heel erg leuk ik kijk er vaak op en geniet van je artikels :)

Verder lees ik nog steeds heel erg veel mee maar lukt het me vaak niet te posten omdat ik het op het moment erg druk heb met stage. In de avond uurtjes brand ik nog lekker waxmelts, genieten :) vooral de aflopen dagen met al die regen, dan is het toch heerlijk om in een fijn geurend huis te relaxen

Ik mis de geur Christmas cashmere van goose creek nog steeds heel erg, weet iemand een alternatief met ongeveer zelfde geur? Vanille melkachtige warme geur

Oh dat vind ik echt heel leuk te lezen! :*
Christmas Cashmere was inderdaad heel erg lekker! Ik heb eigenlijk nog niets gevonden wat erop lijkt, niet in die sterkte :\

Oh jee Kirja, jij ook al aan de hoofdpijn? Ook verkouden toevallig? Misschien even stomen? Dat helpt mij goed :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:13

Lisitano schreef:
Oh ja Yv die kat! Iew.
Maar hij is wel zo grappig _O- Ik wil 'm!!

Deal!!!

Wanneer kun je 'm halen???? :')

Ik ga vanavond even bij dinnetje langs om plan van aanpak te maken. Wordt niet zo'n heel gezellig gesprekje denk ik, maar goed, er moet een oplossing komen :). Zal wel goedkomen denk ik. En hoop ik _O-

En ja, die planten helpen echt goed he! Die lepelplant bij mij deed het ook super, alleen ik vind die plant zelf niet zo leuk. Vind deze zo lekker vrolijk, echt zo'n kneusjesplant :').

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:18

Lisitano, Ja vreselijk! Ook flinke keelpijn en misselijk. Stomen gaat alleen mijn hartslag nóg verder van omhoog, dat doe ik maar niet :+
Maar ik ruik nog wel alles, heb jij dat ook?

Super grappig trouwens, die tarts via Facebook..
Ze had ze hier voorbij zien komen, ze post hier ook mee :D

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:20

Oh Yv, ik zou daar ook echt niet tegen kunnen, ben gek op dieren, maar het moet wel leuk blijven!

Ik lees je blog ook altijd met veel plezier Lisitano :j

Bij mij wil een pepermunt-melt wel eens helpen als ik hoofdpijn heb.
Nu staat Lemon Meringue van GC aan <3

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:24

Oh hier niet, ik krijg júist hoofdpijn van pepermunt.

Ik heb trouwens nog wat kleine cups van wme voor de liefhebben, Jack frost, Vino Caliente, brandy butter en Cinnamon buns.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:33

Yv_ schreef:
Deal!!!

Wanneer kun je 'm halen???? :')

Ik ga vanavond even bij dinnetje langs om plan van aanpak te maken. Wordt niet zo'n heel gezellig gesprekje denk ik, maar goed, er moet een oplossing komen :). Zal wel goedkomen denk ik. En hoop ik _O-

En ja, die planten helpen echt goed he! Die lepelplant bij mij deed het ook super, alleen ik vind die plant zelf niet zo leuk. Vind deze zo lekker vrolijk, echt zo'n kneusjesplant :').

Haha ik durf echt geen kat bij mijn monsters te zetten _O- Hopelijk komen jullie eruit.
Die plant is echt leuk! Je hebt een mooi hoekje zo. Ik mis mijn meisjeshuis soms zo, al die leuke hoekjes en frutsels <3 Van vriend moet alles strak :')

Kirja schreef:
Lisitano, Ja vreselijk! Ook flinke keelpijn en misselijk. Stomen gaat alleen mijn hartslag nóg verder van omhoog, dat doe ik maar niet :+
Maar ik ruik nog wel alles, heb jij dat ook?

Nu wel maar de eerste dagen niet helaas. Ik doe mijn hoofd boven een pan met kokendheet water en dan een theedoek over m'n hoofd en die pan heen. Dan even 10 minuten volhouden en is mijn hoofdpijn echt heel wat afgenomen :j En neusspray!
Het is echt hardnekkig -O-

Kirja schreef:
Super grappig trouwens, die tarts via Facebook..
Ze had ze hier voorbij zien komen, ze post hier ook mee :D

Wat wie? Volgens mij zitten er heel wat van die FB groep ook op bokt inmiddels :))

Pirouette66 schreef:
Oh Yv, ik zou daar ook echt niet tegen kunnen, ben gek op dieren, maar het moet wel leuk blijven!

Ik lees je blog ook altijd met veel plezier Lisitano :j

Bij mij wil een pepermunt-melt wel eens helpen als ik hoofdpijn heb.
Nu staat Lemon Meringue van GC aan <3

Dankjewel :* Leuk leuk leuk :D Oh die lijkt me ook wel lekker maar die heb ik nou nog nooit geprobeerd! *schrijft op lijstje*