En gelukkig maar dat we allemaal op iets anders vallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gracezellaa schreef:Ik heb ondertussen 3 dates gehad met mn match in ongeveer 1 week tijd. Hij is een stuk kleiner dan ik ben. Eerst vond ik dat echt een afknapper, maar het blijkt echt geen issue te zijn. Even voor de beeldvorming: ik ben 1.80 en hij is 1.65.
UhNee schreef:Idd niks mis met kieskeurig zijn, is logisch toch!
Ik ga deze week denk ik weer naar m'n date. Paar dagen geleden zei hij dat we snel weer af moesten spreken en dat hij me miste, maar nu verloopt het contact weer stroef de laatste paar dagen.... Ik weet ook niet zo goed wat hij mij voelt eigenlijk. Oké hij vind me leuk, anders waren we niet zo ver gekomen natuurlijk, maar verder... Een maand geleden zei hij dat hij gek op me was, dat hij bij me wilde zijn, dat het lang geleden was dat hij zich zo had gevoeld... Maar nu heb ik het idee dat dat een beetje afgezwakt is aan zijn kant ofzo? Terwijl ik juist nu gevoelens voor hem aan het ontwikkelen ben en hem echt heel heel leuk vind. Lastig![]()
De vorige keer dat ik daar was zei ik ook echt 'straks word ik nog verliefd op je ofzo' begon hij te lachen en gaf hij me een knuffelKon ik ook niks mee dus.
Ik weet het niet echt meer....
lieveli schreef:Lijkt mij alleen maar prettig. Ik ben 1,72 en ik vind het na mijn ex van ergens in de 1,60 een verademing dat mijn vriend langer is. Een korte jongen past niet bij me, voegt niet. Ik vond het op Tinder altijd zo vervelend als het dan ter sprake kwam en hij korter was dan ik. Voelde ik me harteloos als ik hem unmatchte.
Yunaa schreef:In vind het ook een must als mijn Tinder langer isIkzelf ben 1.86, dus ben blij met de mannen die in hun profiel hun lengte neerzetten.
Wat doen jullie trouwens op een eerste date? Een drankje vind ik eigenlijk zo zakelijk om dan tegenover elkaar te zitten, dan krijg je het effect van een sollicitatiegesprek![]()
Geven jullie hem bij het zien ook drie zoenen of een hand? Ik ben er nog niet over uit
Emmaa_ schreef:lieveli schreef:Lijkt mij alleen maar prettig. Ik ben 1,72 en ik vind het na mijn ex van ergens in de 1,60 een verademing dat mijn vriend langer is. Een korte jongen past niet bij me, voegt niet. Ik vond het op Tinder altijd zo vervelend als het dan ter sprake kwam en hij korter was dan ik. Voelde ik me harteloos als ik hem unmatchte.
Ja, dat dus. Ik had ooit echt al heel erg lang een gesprek met een jongen van 1.75, en op een gegeven moment kwam dat ook daadwerkelijk ter sprake en toen voelde ik me echt een trut dat ik niet met hem wou afspreken.. Maar het is gewoon zo'n turn-off voor mij. (met die jongen heb ik uiteindelijk wel afgesproken, gegymd en toen lagen we lepeltje lepeltje.. Voelde z'n tenen halverwege mijn kuit en toen was het afgelopen)
Swah schreef:Emmaa_ schreef:
Lijkt mij alleen maar prettig. Ik ben 1,72 en ik vind het na mijn ex van ergens in de 1,60 een verademing dat mijn vriend langer is. Een korte jongen past niet bij me, voegt niet. Ik vond het op Tinder altijd zo vervelend als het dan ter sprake kwam en hij korter was dan ik. Voelde ik me harteloos als ik hem unmatchte.
Ja, dat dus. Ik had ooit echt al heel erg lang een gesprek met een jongen van 1.75, en op een gegeven moment kwam dat ook daadwerkelijk ter sprake en toen voelde ik me echt een trut dat ik niet met hem wou afspreken.. Maar het is gewoon zo'n turn-off voor mij. (met die jongen heb ik uiteindelijk wel afgesproken, gegymd en toen lagen we lepeltje lepeltje.. Voelde z'n tenen halverwege mijn kuit en toen was het afgelopen)
![]()
![]()
Heb ook heeeeeel lang een scharrel gehad ongeveer even groot als ik. Nee voor de fun prima maar voor het echie.... Heb je hakken aan toren ik er zo bovenuit. En ik ben niet eens lang.
Ach en bovendien was hij ook 10 jaar jonger.