Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:40

Oh nee, van mij was het ook absoluut niet naar bedoeld!

En gelukkig maar dat we allemaal op iets anders vallen :))

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:11

Ik vind mezelf trouwens wel behoorlijk kortzichtig in bepaalde dingen zoals bepaalde werkgebieden skip ik, lengte ....enzzz :+

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:33

Gracezellaa schreef:
Ik heb ondertussen 3 dates gehad met mn match in ongeveer 1 week tijd. Hij is een stuk kleiner dan ik ben. Eerst vond ik dat echt een afknapper, maar het blijkt echt geen issue te zijn. Even voor de beeldvorming: ik ben 1.80 en hij is 1.65.

Wat leuk! Ik heb zelf ook een langere tijd gedate met een jongen van 1,70 (ik ben 1,88), zolang het maar klikt! :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:13

Kortzichtig klinkt zo naar :D

ik ben wél erg kieskeurig :+

momenteel weer stil op Tinder, al heb ik het ook weer twee dagen laten liggen en is mijn foon straks overleden -O- ;(

Nu een leen telefoon van mams en meteen tinder erop gezet. :') bedacht me alleen net dat ik de ramen moest wassen en het huis moest stofzuigen.. Dadelijk toch nog maar even rondkijken <<)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:18

Niks mis met kieskeurig zijn! Geen hand vol maar een land vol. :D En niks of onzinnige dingen zeggen dan hef ik de matches snel weet op!

Veel gezamenlijke interesses werkt wel altijd als een bonus.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:46

Idd niks mis met kieskeurig zijn, is logisch toch!

Ik ga deze week denk ik weer naar m'n date. Paar dagen geleden zei hij dat we snel weer af moesten spreken en dat hij me miste, maar nu verloopt het contact weer stroef de laatste paar dagen.... Ik weet ook niet zo goed wat hij mij voelt eigenlijk. Oké hij vind me leuk, anders waren we niet zo ver gekomen natuurlijk, maar verder... Een maand geleden zei hij dat hij gek op me was, dat hij bij me wilde zijn, dat het lang geleden was dat hij zich zo had gevoeld... Maar nu heb ik het idee dat dat een beetje afgezwakt is aan zijn kant ofzo? Terwijl ik juist nu gevoelens voor hem aan het ontwikkelen ben en hem echt heel heel leuk vind. Lastig :')
De vorige keer dat ik daar was zei ik ook echt 'straks word ik nog verliefd op je ofzo' begon hij te lachen en gaf hij me een knuffel :+ Kon ik ook niks mee dus.
Ik weet het niet echt meer....

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:45

UhNee schreef:
Idd niks mis met kieskeurig zijn, is logisch toch!

Ik ga deze week denk ik weer naar m'n date. Paar dagen geleden zei hij dat we snel weer af moesten spreken en dat hij me miste, maar nu verloopt het contact weer stroef de laatste paar dagen.... Ik weet ook niet zo goed wat hij mij voelt eigenlijk. Oké hij vind me leuk, anders waren we niet zo ver gekomen natuurlijk, maar verder... Een maand geleden zei hij dat hij gek op me was, dat hij bij me wilde zijn, dat het lang geleden was dat hij zich zo had gevoeld... Maar nu heb ik het idee dat dat een beetje afgezwakt is aan zijn kant ofzo? Terwijl ik juist nu gevoelens voor hem aan het ontwikkelen ben en hem echt heel heel leuk vind. Lastig :')
De vorige keer dat ik daar was zei ik ook echt 'straks word ik nog verliefd op je ofzo' begon hij te lachen en gaf hij me een knuffel :+ Kon ik ook niks mee dus.
Ik weet het niet echt meer....

Ohh mannen wat moet je ermee..

Mijn tinderhubbie zit nu voor een week in frankrijk zie hem daarna eindelijk. Heb wel het gevoel dat het echt klikt, denken over een hoop dingen hetzelfde en hij is de grootste dierenvriend everrrr :')
Dus hoop maar dat het wat is, die week gaat lang duren denk, gelukkig kunnen we wel appen en bellen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:57

Ik heb toevallig sinds gister heel leuk chat contact met een tinder
man ik was al een tijdje niet op tinder geweest.. Leuke jongen van 33 die in de psychiatrie werkt
en we spreken waarschijnlijk volgende zondag af dus ben erg benieuwd

Mijn valt trouwens ook heel erg op dat mannen gelijk hun lengte zetten in het info gedeelte
zo van ik ben lang dus ik ben een goede keuze

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 00:29

Lijkt mij alleen maar prettig. Ik ben 1,72 en ik vind het na mijn ex van ergens in de 1,60 een verademing dat mijn vriend langer is. Een korte jongen past niet bij me, voegt niet. Ik vond het op Tinder altijd zo vervelend als het dan ter sprake kwam en hij korter was dan ik. Voelde ik me harteloos als ik hem unmatchte.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 01:05

zo ik ben ook weer terug van een date.. er zit progressie in..
van niks tot twee dates in 1 weekend :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 01:42

Oeeeeh je lijkt Hilde wel :D Hoe was 't?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 08:44

In vind het ook een must als mijn Tinder langer is :)) Ikzelf ben 1.86, dus ben blij met de mannen die in hun profiel hun lengte neerzetten.

Wat doen jullie trouwens op een eerste date? Een drankje vind ik eigenlijk zo zakelijk om dan tegenover elkaar te zitten, dan krijg je het effect van een sollicitatiegesprek :')
Geven jullie hem bij het zien ook drie zoenen of een hand? Ik ben er nog niet over uit :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 08:48

Ik geef altijd één zoen (maar in België geven we nooit drie zoenen), een hand zou ik echt akward vinden :')

Meestal ga ik eten, als de date dan niet goed is heb je tenminste lekker gegeten

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:06

Drie kussen inderdaad :j

Soms doe ik een drankje, maar meestal uit eten :o

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:40

Meestal een drankje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:49

lieveli schreef:
Lijkt mij alleen maar prettig. Ik ben 1,72 en ik vind het na mijn ex van ergens in de 1,60 een verademing dat mijn vriend langer is. Een korte jongen past niet bij me, voegt niet. Ik vond het op Tinder altijd zo vervelend als het dan ter sprake kwam en hij korter was dan ik. Voelde ik me harteloos als ik hem unmatchte.

Ja, dat dus. Ik had ooit echt al heel erg lang een gesprek met een jongen van 1.75, en op een gegeven moment kwam dat ook daadwerkelijk ter sprake en toen voelde ik me echt een trut dat ik niet met hem wou afspreken.. Maar het is gewoon zo'n turn-off voor mij. (met die jongen heb ik uiteindelijk wel afgesproken, gegymd en toen lagen we lepeltje lepeltje.. Voelde z'n tenen halverwege mijn kuit en toen was het afgelopen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:50

Yunaa schreef:
In vind het ook een must als mijn Tinder langer is :)) Ikzelf ben 1.86, dus ben blij met de mannen die in hun profiel hun lengte neerzetten.

Wat doen jullie trouwens op een eerste date? Een drankje vind ik eigenlijk zo zakelijk om dan tegenover elkaar te zitten, dan krijg je het effect van een sollicitatiegesprek :')
Geven jullie hem bij het zien ook drie zoenen of een hand? Ik ben er nog niet over uit :')

Een hand vind ik echt verschrikkelijk, dus meestal een snelle knuffel of een zoen op de wang (doe niet aan drie zoenen, vind dat iets voor familie). Verder doe ik eigenlijk altijd een drankje. Vind uit eten een te grote stap, dat doe ik liever als ik iemand al wat beter ken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:52

Uit eten op een eerste date doe ik echt niet :n Het komt nog wel eens voor dat iemand (erg) tegenvalt, en dan zit je daar een poos tegenover aan een tafeltje. Vréselijk :') Nee hoor, gewoon ergens een drankje en dan kan uit eten altijd nog wel een keer.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:53

Als er lekker eten is, vermaak ik mezelf wel _O-

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:03

bij mijn eerste date heeft hij voor me gekookt. daarna meteen blijven slapen :p

is nu ruim n jaar geleden, nu is ie 4 weken op vakantie. ben zaterdagavond nog bij m geweest, uit eten op zijn kosten, bos tulpen gehad en ik moest zn koelkast maar leegroven.
hij vond dat we nog wel even wat leuks samen moesten doen voor we elkaar 4 weken niet zouden zien, vandaar ook de bloemen, heb ik iets om naar te kijken.
mijn zaterdag zat vol glitters :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:11

Emmaa_ schreef:
lieveli schreef:

Ja, dat dus. Ik had ooit echt al heel erg lang een gesprek met een jongen van 1.75, en op een gegeven moment kwam dat ook daadwerkelijk ter sprake en toen voelde ik me echt een trut dat ik niet met hem wou afspreken.. Maar het is gewoon zo'n turn-off voor mij. (met die jongen heb ik uiteindelijk wel afgesproken, gegymd en toen lagen we lepeltje lepeltje.. Voelde z'n tenen halverwege mijn kuit en toen was het afgelopen)

:D :')

Heb ook heeeeeel lang een scharrel gehad ongeveer even groot als ik. Nee voor de fun prima maar voor het echie.... Heb je hakken aan toren ik er zo bovenuit. En ik ben niet eens lang.

Ach en bovendien was hij ook 10 jaar jonger. :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:22

Swah schreef:
Emmaa_ schreef:

:D :')

Heb ook heeeeeel lang een scharrel gehad ongeveer even groot als ik. Nee voor de fun prima maar voor het echie.... Heb je hakken aan toren ik er zo bovenuit. En ik ben niet eens lang.

Ach en bovendien was hij ook 10 jaar jonger. :')

Jij ouwe cougar ~~}>

:')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:24

Ik heb gelukkig nog nooit gehad dat iemand vreselijk tegenvalt, wel dat er gewoon geen relatie klik was.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:29

Aight schreef:
Jij ouwe cougar ~~}>

Beetje wel jaa, en best leuk voor een tijd zo'n jonge hond maar ik ben er nu wel weer even klaar mee hahaha. Maar ook ooit een 10 jaar oudere vriend gehad en dat was (qua gymen) echt het grootste drama uit m'n leven.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:35

Wees blij Furrow :D Het toppunt was wel dat iemand echt hele enge kleine tandjes had, de namen van onze kinderen vast wilde bedenken, mij een rechts rotwijf vond en pertinent niet harder dan 100 km/h op de snelweg wilde rijden, want harder was gevaarlijk. Oh boy :') En dat allemaal gedurende de tijd die ik nodig had om twee emmers glazen muntthee op te slurpen _O-