Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 02:51

Vandaag m'n eerste Wme bestelling binnen,met brander. Helemaal blij mee :) had een verrassingspakket genomen en nog wat zelf uitgekoze. Nu nog tijd vinden om ze uit te proberen.

Hoe ging het met je gekneusde lijf vandaag Molenhoek?
Ik rij zelf geen motor, maar houdt wel van mooie dingen, en die Kawasaki is mooi :)

Alwiene

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 02:57

Ik zou het heel zonde vinden als dit een HK topic zou worden vind het juist zo fijn om alle waxmeltervaringen te lezen zonder me door hele stukken offtopic gepraat heen te moeten worstelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 08:18

MariekeB schreef:
Vandaag m'n eerste Wme bestelling binnen,met brander. Helemaal blij mee :) had een verrassingspakket genomen en nog wat zelf uitgekoze. Nu nog tijd vinden om ze uit te proberen.

Hoe ging het met je gekneusde lijf vandaag Molenhoek?
Ik rij zelf geen motor, maar houdt wel van mooie dingen, en die Kawasaki is mooi :)

Beter, dank je! Ga vandaag normaal weer rijden :)

Wat ben ik vroeg wakker vandaag... Maar eventjes een melt aandoen.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 09:32

Hier staat s'ochtends de elektrische diffuser aan van Yankee candle...lekker hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:08

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:43

Lekker verhaal...

Ik ben op zich wel voor een HK topic, maar dan wel apart en niet als in verhuizen naar.
Vind het ook gewoon lekker om te lezen over de melts enzo :).

Kennen jullie trouwens McCall's Candles? Zat gister even te kijken op Alice&Jo voor EOS lippenbalsem en zag dat ze nu ook een heleboel geurkaarsen verkopen. Vind de melts alleen wel écht duur :oo .
http://alicejo.com/nl/categorie/2011200/geurkaarsen

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:52

Mooie kaars!! Kosten de melts daar nu €14,95 voor 6 blokjes?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-12-15 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:52

Ik heb het probleem bij de tinnetjes ontdekt hoor.

Ik had speciale lontjes besteld voor votives en kleine kaarsjes om in die tinnetjes te doen.

Nou heb ik gister avond twee met tropical geur gemaakt, Ik had er in het weekend 1 mee met grape fruit met twee lonten die eigenlijk voor vrijstaande kaarsen zijn. Maargoed dat ging dus in poppel goed. Nu heb ik twee tropical gemaakt 1 met 2 votive lontjes en 1 met twee vrijstaande kaarsen lont. Die met de lont voor vrijstaande kaarsen is mooi gesmolten zoals in Belgié. Zal straks de fotos delen die ik gemaakt heb echt een wereld van verschil. Die met twee votive llonten heb ik geen foto van maar dat krijgt het zelfde effect als dat tinnetje wat ik al deelde een plaatje dus die foto heb ik wel gemaakt van het tinnetje met deksel enzo. Ik moest voor mezelf gewoon weten waar zit het toch in.
Dat waren dus de lonten en met twee lonten gaat smelt het nu ook erg snel waardoor die snel geur verspreid. En deze lonten houden ook niet een inieminie vlammetje over.

Ik zal het jullie dus straks laten zien maar ben blij dat het eindelijk een verkoopbaar product is.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:16

Klinkt goed wme! Hoe lang is de brandtijd met die twee lontjes dan? Kan me namelijk voorstellen dat hij dan sneller opgebrand is.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:19

Gave kaarsen Yv!

Iedere keer als ik m'n wishlist inkort door een bestelling te plaatsen kom jij weer met gave dingen aan -O-

Oeh WME leuk!

Kunnen we op korte termijn massaal aan de tinnetjes :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:21

Oh wat fijn dat het probleem bekend is WME!
Maar is het nou de bedoeling dat je tinnetjes gaat verkopen of glas?

Ja klopt Vonneke, duur he :oo . Maar heb even de stoute schoenen aangetrokken en een mailtje gestuurd of er een mogelijkheid in zit dat er losse blokjes verkocht kunnen worden. Kreeg echt 5 minuten later al antwoord dat ze het superleuk vond dat de aanvulling zo positief opgevat werd en dat ze de verkoop van losse blokjes eigenlijk wel een heel goed idee vindt :D.

Even gekopieerd vanuit mijn mail:
"Dat is eigenlijk een héél erg goed idee ;-). De prijs per blokje is dan €2.49. De verzendkosten t/m 8 blokjes is €2.75 en daarboven is het €4.75.

........

Overigens moet ik uit persoonlijke ervaring wel zeggen dat een half blokje per keer volstaat, en bij de meeste geuren zelfs 1/3 blokje. Uiteraard afhankelijk van de grootte van de ruimte. "

Dat is leuk! Las inderdaad op de site van McCall's zelf dat de levensduur flink lang was. Ben stiekem wel nieuwsgierig _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:34

Ik ga tin lights verkopen ;) dus in tinnetjes en mogelijk als ik de juiste verpakking kan vinden in glas.
Ik heb juist deze moeite gedaan om de tinnetjes te laten werken, ivm het verzenden dus.

Ik ben echt heel blij dat ik nu eindelijk kan zeggen hehe het resultaat is er. Ik ga de foto's straks van de camera af halen en dan zien jullie het resultaat. De Tropical ruikt iig ook nog eens goed. Mijn vriend kwam even brood halen en had het kaarsje net uit gezet heb hem maar even aan gehad en goed gepoold al en mijn vriend zei heb je nou weer die geur korrels van van de week op? Ik zo nee ik heb niks op haha.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:37

vonneke schreef:
[EV] Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

moet je dit eens lezen... De openingspost en dan de posten vanaf gisterenavond. Je zult hier met je goede hart maar de organisatie gesponsord hebben ipv Pink Ribbon...

Ik lees dit net net en moest echt even 2 keer lezen, Dat kan je toch ook niet bedenken??

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:38

Ahh leuk Yv! Goed idee van je!
Er zitten een aantal geuren tussen die ik graag wil proberen. Op de site stond ook dat 1 blokje 12 tot 24 uur geur verspreid :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:38

Selka schreef:
Oeh WME leuk!

Kunnen we op korte termijn massaal aan de tinnetjes :D

Iig ben ik blij dat het toch gelukt, het liet echt op zich wachten omdat ik zelf nog niet happy was ermee, nouja je hebt de foto gezien hé ;)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:42

Ben ook wel benieuwd naar dat merk... erg lange en goede geurverspreiding lees ik..?

Ben ook zéér benieuwd naar de tinnetjes van WME!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:47

Ik vind die mc call's echt prachtig die deksel echt wow

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 12:51

Ik lees zo even bij, maar wil alvast even delen dat mijn bestelling van Ilovecandles super is toegekomen!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-12-15 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 12:53

Ik ook! Ga straks even kleine bestelling met blokjes doen. Indien interesse, wil ik best halfjes doorsturen. Dan graag even pb.

Jaa die kaarsen <3 <3, prachtig! Past qua stijl ook helemaal in mn crib <3.

Oehhh leuk Molenhoek!!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 12:56

DeMolenhoek schreef:
Ik lees zo even bij, maar wil alvast even delen dat mijn bestelling van Ilovecanles super is toegekomen!

[ [url=m/iRlM30.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie bestelling!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 13:03

Yv, kun je jouw bestelling mailen dan omdat het niet via de site kan? Ik heb ook wel interesse in een paar blokjes :j

Wow DeMolenhoek, mooie bestelling!! Een duidelijk YC fan :P :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 13:05

Wat fijn dat het is opgelost WME!

Jeetje, dat kan je jou nou toch niet bedenken van die Pink Ribbon :n

Die McCalls candles zien er gewoonweg heerlijk uit! En de verzendkosten naar België maar €7.5 *\o/*
Als ze die echt per blokjes gaan verkopen bestel ik er zeker! Mis wel nog wat uitleg bij de kaarsen maar goed :)

selka: Nou ja, dan heb je mijn foto's van mijn WME melts nog niet gezien en wat ik heb van GC :Y)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 13:09

Ben ook heel benieuwd naar dat merk! Dit topic is helemaal niet goed voor mijn bankrekening ;)

Fijn dat je de oplossing gevonden hebt WME

Mooie bestelling DeMolenhoek!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 13:11

Ja maakt me nieuwsgierig Molenhoek!
Dit is zeker een mooie bestelling!

Ik wacht ook op mijn pakketje van WME, als de post geen vertraging heeft door de drukte zou hij vandaag moeten komen. Alleen krijgen ze hem nooit door de brievenbus hier dus ik ben blij dat ik (nog) niet weg moet.

De duizendpoot is nog niet verstuurd maar nadat ik gemaild had heb ik nog kunnen bij bestellen, voor iets meer dan 4 euro toch best wat extra erbij kunnen doen! Echt super lief dat ik dat nog mocht aanpassen!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 13:12

Ik had vandaag ook een goede ervaring met de duizendpoot! Mocht de kleur van de brander bij het smellies pakket uitzoeken en wat onduidelijkheid over een kortingscode werd netjes opgelost. :) Hopelijk gaat de bestelling vandaag weg :)