Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) gebruikt dan stel ik me meteen voor dat er een groepje 10-jarigen de advertentie/het logo heeft gemaakt en heeft gedacht "OHHH dat lettertype is VEEETTT!", ik kan je als merk of advertentie dan gewoon niet meer serieus nemen
Steeph schreef:Als ik merk dat een advertentie, merk of wat dan ook het lettertype Bleeding Cowboys (héél herkenbaar) gebruikt dan stel ik me meteen voor dat er een groepje 10-jarigen de advertentie/het logo heeft gemaakt en heeft gedacht "OHHH dat lettertype is VEEETTT!", ik kan je als merk of advertentie dan gewoon niet meer serieus nemen
Endigo schreef:Steeph schreef:Als ik merk dat een advertentie, merk of wat dan ook het lettertype Bleeding Cowboys (héél herkenbaar) gebruikt dan stel ik me meteen voor dat er een groepje 10-jarigen de advertentie/het logo heeft gemaakt en heeft gedacht "OHHH dat lettertype is VEEETTT!", ik kan je als merk of advertentie dan gewoon niet meer serieus nemen
Ik heb exact hetzelfde probleem
Steeph schreef:Als ik merk dat een advertentie, merk of wat dan ook het lettertype Bleeding Cowboys (héél herkenbaar) gebruikt dan stel ik me meteen voor dat er een groepje 10-jarigen de advertentie/het logo heeft gemaakt en heeft gedacht "OHHH dat lettertype is VEEETTT!", ik kan je als merk of advertentie dan gewoon niet meer serieus nemen
Zo erg.
xColorCross schreef:M_D_H schreef:Confession: Ik heb mijn vriend verteld wie ik heb getrokken met sinterklaas en ik weet ook dat van hem... ook al heb ik met mijn schoonfamilie hem getrokken en hij met mijn familie mij getrokken.
Ik moest deze tekst een paar keer lezen voor ik snapte waar je het over had. Ik wist niet dat ik zo'n dirty mind had.

Amandavd schreef:Waarom hebben jullie dan niet gewoon opnieuw lootjes getrokken? Dat doen we hier ook altijd maar goed, wij zijn wel met een vrij grote groep.
MarlindeRooz schreef:Ik vind het altijd heel stom als mensen gaan zeggen wie ze hebben.![]()
).vuurneon schreef:Ik gebruik nu de voeten van mijn 1 week oude zoon als iPad steun
Voel mij echt een doos.
wat heb ik er een lol aan gehad