Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Trouwens gek dat andere werkgevers inderdaad subsidie krijgen als ze gehandicapten in dienst nemen, maar dat er van pooiers wordt gezegd dat ze misbruik maken van mensen wanneer zij ditzelfde doen.
xTitanic schreef:Waarom is een halve euro groter dan een euro
vanspeijk schreef:Ik vraag me af waarom de Hannoveraanse/lage neusriem ineens weer 'in' is. Laatste wat ik wist waren die hopeloos uit de modeNou houd ik me niet heel erg bezig met trends op engels harnachement-gebied (nja, ik houd me niet bezig met trends, period
) maar ik zie ze steeds vaker in ITP-topics. Kan niet zeggen dat ik ze mooi vind staan (ja bij een enkel paard, maar het meerendeel niet)
Damned schreef:Zouden andere dieren ook bang zijn in het donker?
Niet dat elke mens bang is in het donker, maar de meesten voelen zich wel ongemakkelijk, zijn zenuwachtiger, schrikken sneller,...
Ergens is het wel logisch, want in het donker ben je kwetsbaar. Maar zijn andere dieren dus ook 'bang'? of heeft de mens naar teveel horrorfilms gekeken?
Liselot schreef:xTitanic schreef:Waarom is een halve euro groter dan een euro
Het materiaal van een 50 cent stuk is goedkoper dan dat van een euro. Daarbij komt dat er ook nog kleinere munten voor de 20 en 10 cent gemaakt moeten worden. Als de 50 cent dan kleiner was geweest waren die andere munten wel heel klein geworden
Ghostattack schreef:xTitanic schreef:Waarom is een halve euro groter dan een euro
Waarom noem jij 50 cent een halve euro?Klinkt grappig haha, sorry
SindyKaya schreef:vanspeijk schreef:Ik vraag me af waarom de Hannoveraanse/lage neusriem ineens weer 'in' is. Laatste wat ik wist waren die hopeloos uit de modeNou houd ik me niet heel erg bezig met trends op engels harnachement-gebied (nja, ik houd me niet bezig met trends, period
) maar ik zie ze steeds vaker in ITP-topics. Kan niet zeggen dat ik ze mooi vind staan (ja bij een enkel paard, maar het meerendeel niet)
Volgens mij heeft dat niks met 'in' te maken maar het ene paard loopt er gewoon veel beter op dan met een normale neusriem
Moet zeggen dat ik het wel erg beginnelijk ( is dat een woord ?) vind staan, ze doen mij denken aan de manege en ik vind ze ook gewoon foei lelijk. Neus lijkt 3 meter lang zo
F_Orumster schreef:Damned schreef:Zouden andere dieren ook bang zijn in het donker?
Niet dat elke mens bang is in het donker, maar de meesten voelen zich wel ongemakkelijk, zijn zenuwachtiger, schrikken sneller,...
Ergens is het wel logisch, want in het donker ben je kwetsbaar. Maar zijn andere dieren dus ook 'bang'? of heeft de mens naar teveel horrorfilms gekeken?
Nooit per ongeluk in de schemer thuisgekomen met een buitenrit? Paarden zijn al een stuk schrikachtiger als het schemert alleen al.
Liselot schreef:Waarom heb ik zelfs met omeprazol nog zo'n last van maagzuur