Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Ik ben helaas zelf erg hardleers. Ik wéét dat ze gelijk hebben. Maar iemand loslaten waar je zo van hield is zo lastig. Ook al weet ik dat het beter is en ik al veel te lang over me heen heb laten lopen door m.
capopjekop schreef:Ze zegt toch niet dat je niet eerlijk moet zijn maar dat de toon wat aardiger had gekund. Je kunt ook eerlijk zijn zonder bot over te komen. Zo lees ik iig haar bericht
Daphara schreef:Nou, ik ben het helemaal met Callipso en Avalanche eens.
Attitude schreef:Daphara schreef:Nou, ik ben het helemaal met Callipso en Avalanche eens.
Ja dat is wel duidelijk maar om daarvoor nu dezesmiley te gebruiken vind ik nu niet echt respectvol naar Marlinde toe
Zij heeft er veel meer aan dat we haar helpen i.p.v. best we voor gek te zetten . Tenminste zo komt jouw smiley post op mij over en is imo helemaal niet nodig
Avalanche81 schreef:capopjekop schreef:Ze zegt toch niet dat je niet eerlijk moet zijn maar dat de toon wat aardiger had gekund. Je kunt ook eerlijk zijn zonder bot over te komen. Zo lees ik iig haar bericht
Mee eens, je kunt het ook liefdevol doen. Dan nog ben ik niet van de fluwelen handschoenen approach, maar het kan heel liefdevol en tegelijk heel eerlijk.
MarlindeRooz schreef:Rustig dames ik ben nergens van overstuur. Kan wel wat hebben.
Heb net rustig gebeld en besloten dat het beter is om even zonder elkaar gelukkig proberen te worden. En dat vinden we heel moeilijk, rot en poedersuiker! We willen het liefst weer alles doen wat zo leuk was. Onze dingetjes, rare gewoonten en grapjes behouden.
We hebben sowieso even twee weken 0 contact.